Honzin Odesláno 26. říjen 2007 Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 Nevím, jestli jsem neobjevil Ameriku, ale všimnul jsem si, že má Vialle v ČR oficielní zastoupení, což myslím doposud nebylo. Protože má ještě ve 406tkách dost lidí tento doposud velmi špatně servisovatelný systém, dávám kontakt: www.vialle.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 26. říjen 2007 Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 zajimave, zatim jsem tuto informaci nikde nezaznamenal. Jeste by me zajimalo jak to bude s technickou podporou tech 10 let starych zarizeni, ktera se v tech 406kach dovezenych pred 5 az 7 roky nejvice vyskytuji. Jinak zajimavy je precist si sekci historie, docela jsem si zavzpominal a zaroven si uvedomil, jak moc jsme byli pozadu oproti zapadu, jak pisou koncem 80tych let uz vyvijeli vstrikovani kapalneho plynu aby splnovali emisni normy a k nam se zacaly tenkrat nacerno dovazet italska zarizeni, ktery dodavaly pres smesovac umisteny v sani (nekdy to nebyl ani ten smesovac, byla to jen obycejna trubicka strcena do karburatoru ) plynny LPG z 10kg PB lahve umisteny v kufru a kdyz dosel na ceste plyn, tak se mezi polema vymenila prazdna lahev za plnou a jelo se dal JOO to byly pionyrsky doby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 28. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2007 Co jsem se ptal tak servisovatelné to celkem je, problém je v ceně náhradních dílů, to jsou láce. Jinak jak popisuješ ty pionýrské doby - tak to mě něco říká. Svůj první plyn do Š105 jsem taky nemontoval, no zrovna dle předpisů:italský střeva, česká bomba zebraná od šporáku a jelo se. S tou výměnou v poli je to úplně přesné, akorád nepřed jsi vyndal bombu z kufru za sedáky, hodil ji na stojáka aby vyteklo vše, zamaskoval svetrem proti policajtům a pak po 10km je přehodil.....:mrk no jak to tak popisuji tak se za to dnes už i stydím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 28. říjen 2007 Sdílet Odesláno 28. říjen 2007 Původně zaslal: Honzin Co jsem se ptal tak servisovatelné to celkem je, problém je v ceně náhradních dílů, to jsou láce. Jinak jak popisuješ ty pionýrské doby - tak to mě něco říká. Svůj první plyn do Š105 jsem taky nemontoval, no zrovna dle předpisů:italský střeva, česká bomba zebraná od šporáku a jelo se. S tou výměnou v poli je to úplně přesné, akorád nepřed jsi vyndal bombu z kufru za sedáky, hodil ji na stojáka aby vyteklo vše, zamaskoval svetrem proti policajtům a pak po 10km je přehodil.....:mrk no jak to tak popisuji tak se za to dnes už i stydím. hehe presny BTW jeste z dob Lady 1500 mam doma asi 6 10kg PB lahvi, tak kdyby nekdo mel zajem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.