Reff21 Odesláno 26. říjen 2007 Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 zdravím všechny, chtěl bych si už konečně pořídit 406, ale pořád nevím, s jakým motorem...měl bych představu o 2.0i 16V 97kW...prosím tedy Vás, co máte 406ky, aby jste napsali nazory a zkušenosti na jednotlivé motory....jak na Diesel a benzín, tak i benzín s LPG...děkuji za příspěvky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 26. říjen 2007 Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 2.0 HDI nabizi dobry pomer vykonu, spotreby a objemu (povine ruceni), osobne bych radeji sahl po 2.2HDI a to i kvuli tomu, ze u 2.2HDI vetsinou narazis na lepsi vybavu. A jede to o poznani lip. Z benzinu urcite ne 1.8. Ten 2.0 je idealni, nevim cim jsi jezdil do ted, ale pokud chces neco silnejsiho tak zkus najit 2.2i. Abych to shrnul, naftaky maji sve mouchy, ale nebal bych se toho, rika se, ze odchazi vstriky, spojka atd. vstriky se daji opravit u bosche za 200kc/ks ikdyz to taky nejde opravit pokazde, o benzinech toho tam moc nevim, ale myslim, ze se neni ceho bat. But 2.0i nebo 2.2i pokud naftu, tak se nebat te 2.2HDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 26. říjen 2007 Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 Já mám 2.0i 16V 97,4kW a průměrnou spotřebu pod 8l/100km. Jsem s ním spokojení. Je pružní, spolehlivý, výkoný ale dá se říci i úsporný. Ale to je můj osobní názor. Jinak najeto přes 265400km a zatím v pořádku. Není to ale podle mě motor do města. Stoupá u něj rychle teplota (kolony, stání na křižovatkách, popojíždění apod.). Ale to bude asi u všech motorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čeněk Odesláno 26. říjen 2007 Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 Mám 2.0 16V cca 98kW průměrná spotřeba 8,3l většinou jezdím po městě. Myslím si, že by mu víc koní slušelo. Najeto cca 170.000km zatím odešlo jen čidlo teploty ( mojí vinou při mytí, nový v Peugeotu cca 950,- druhovýroba itálie 95,- Kč), svíčky. Jinak spolehlivý a já spokojený. A ještě jsem chtěl dodat, že olej nepapá ( od výměny do výměny bez dolití ). [upravil dne 26.10.07 Čeněk] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave405 Odesláno 26. říjen 2007 Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 Taky jsem to řešil, když jsem vybíral 406. 1.8 16V mě vůbec nepřesvědčil, tak jsem vzal 2.0 16V 99kw, ale těch je oproti 1.8 hrozně málo, tak se hůř vybírá pěkný kousek. Za 4 měsíce mám najeto něco přes 6.000km. Za to dobu odešlo "jen" relátko na klimatizaci, ale to je prý běžná závada na P406. Jinak průměrnou spotřebu za posledních 3.000km mám kolem 7l/100km, ale hlavně okresky. V zimě to půjde nahoru. Jinak si myslím, že tenhle motor je pro 406 akorát, jen jsem si na to zvykl, tak se mi to už zdá nějak líné a málo výkonné :-). Do města tuhle variantu nedoporučuju, protože je to zaprvé neohrabané a zadruhé to bude mít velkou spotřebu, tam bych volil asi P307. Naopak na delší trasy bych volil P406 s motorem 2,2 benzín, nebo 2,2HDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajvet Odesláno 26. říjen 2007 Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 2,0 Hdi 80 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reff21 Odesláno 26. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 No paráda, děkuju, za typy...2.0 HDI by také nebyla špatná volba, též sem o tom uvažoval, ale v té výbavě v jaké bych si představoval, tak to je už jaksi hafo love na mě.. benzín v 2litříku, bude asi ideál.....jinak klidně ještě můžete přispět dalšími typy...zatim díky všem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 26. říjen 2007 Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 Tak přispěji i já... 3.0 V6 se 406kou pěkně zacvičí. Výbava je u této motorizace obvykle nejlepší. Spotřeba průměr 11,5litrů a to většinou jezdím město a nijak to nešetřím. Po dálnici cca 9-10litrů při cca 130-180... Náklady jsou určitě vyšší než u jiných motorů (rozvody, klíňák, 6svíček ) ale spolehlivost je asi u V6 nejlepší ze všech (opět záleží na majiteli - studené vytáčení odrovná jakýkoli motor). Myslím si, že rozdíl mezi sedanem a coupé není v motoru žádný. Možná jsou použité slabší brzdy. Do 406tky bych volil 2.2HDi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reff21 Odesláno 26. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 hmm...cupátko bych bral hned..ještě s 3.0i.....jéé to by bylo krásný, ale pro mě by bylo lepší mít 4 dveře..docela to využívám.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miku Odesláno 26. říjen 2007 Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 Motor benzín 2.0 Turbo taky není špatný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 26. říjen 2007 Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 2,2HDI muzu doporucit,pri klidnejsi jizde spori a kdyz potrebujes tak vali. To co se muze na HDI pos.... ma i 2,0HDI takze naklady na opravy jsou podobny,ale vybava vetsinou vyssi. Na 5km do prace to neber,to neohrejes!!! Dnes dalsi zarez na volant, fiat+opel, pri tahu do kopce na to jen tak neco nema. Nejsem zadnej zavodnik,ale cestou z prace mam stoupak se dvema pruhy,tak ukazuju silu lefa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 27. říjen 2007 Sdílet Odesláno 27. říjen 2007 Původně zaslal: p406b 2,2HDI muzu doporucit,pri klidnejsi jizde spori a kdyz potrebujes tak vali. To co se muze na HDI pos.... ma i 2,0HDI takze naklady na opravy jsou podobny,ale vybava vetsinou vyssi. Na 5km do prace to neber,to neohrejes!!! Dnes dalsi zarez na volant, fiat+opel, pri tahu do kopce na to jen tak neco nema. Nejsem zadnej zavodnik,ale cestou z prace mam stoupak se dvema pruhy,tak ukazuju silu lefa. Presne tak, do kopce vyskolis kdekoho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 27. říjen 2007 Sdílet Odesláno 27. říjen 2007 snaz se vybrat auto bez FAPu, jinak je to jedno ,každy motor ma sve pro i proti , někdo tady haní 1,8 16v . Ja ho mam (combi) a jsem spokojeny maximalně , jezdim sice za 9 litru ale kdyby jsi mě znal tak bys věděl že jezdim trošku svižněji a ted sem to spečetil ještě 225/50 R16 , což je ted sice trošku napor na brzdy a spojku ale na to se tu neptaš . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 27. říjen 2007 Sdílet Odesláno 27. říjen 2007 Původně zaslal: sarkomi Původně zaslal: Pe.Tr snaz se vybrat auto bez FAPu, jinak je to jedno ,každy motor ma sve pro i proti , někdo tady haní 1,8 16v . Ja ho mam (combi) a jsem spokojeny maximalně , jezdim sice za 9 litru ale kdyby jsi mě znal tak bys věděl že jezdim trošku svižněji a ted sem to spečetil ještě 225/50 R16 , což je ted sice trošku napor na brzdy a spojku ale na to se tu neptaš . plně souhlasím,taky jezdím s 1,8 a bohatě stačí pokud nechceš závodit sím ,sím, ja závodím ,ale to je pak 12 na sto:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 27. říjen 2007 Sdílet Odesláno 27. říjen 2007 Původně zaslal: sarkomi to já občas taky a to pak raději na palubák nekoukám:Dje tam i více než těch 12l ja palubak naštěsti nemam a ani nechci , mam tam misto něj luxusni kapsičku na mobil :D:D a manželka aspon nevi že jezdim jak prase:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 27. říjen 2007 Sdílet Odesláno 27. říjen 2007 té kapsičky je škoda u mne já tam vozil papírové kapesníčky a PP se dá přepnout tak není co řešit:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 27. říjen 2007 Sdílet Odesláno 27. říjen 2007 Původně zaslal: sarkomi té kapsičky je škoda u mne já tam vozil papírové kapesníčky a PP se dá přepnout tak není co řešit:D pairove kapesniky mam na tunelu zapřene mezi zadnima sedačkama a středovym panelem ,tam kde maj cestujici vzadu popelnik , krasně se tam vejdou ty stolni v krabice a došahnem na ně všichni i děti v zadu, si to necham patentovat:D:D:D:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 27. říjen 2007 Sdílet Odesláno 27. říjen 2007 Původně zaslal: Pe.Tr . . . . bys věděl že jezdim trošku svižněji a ted sem to spečetil ještě 225/50 R16 ,. . . ale současně i tvrdíš, že předsedovi nestačíš (a to jsem vezl Řebíka a jel jsem piánko . . . .) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 27. říjen 2007 Sdílet Odesláno 27. říjen 2007 Původně zaslal: Medvěd Původně zaslal: Pe.Tr . . . . bys věděl že jezdim trošku svižněji a ted sem to spečetil ještě 225/50 R16 ,. . . ale současně i tvrdíš, že předsedovi nestačíš (a to jsem vezl Řebíka a jel jsem piánko . . . .) ...pianko 190km/h , po dalnici a 160km/h po okresce . Ja hold ještě nejsem tak vyježděnej no:D:D:D ja tomu davam spiš čočku jinak než maximem na dalnici [upravil dne 28/10/07 Pe.Tr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave405 Odesláno 28. říjen 2007 Sdílet Odesláno 28. říjen 2007 Původně zaslal: sarkomi Původně zaslal: Pe.Tr snaz se vybrat auto bez FAPu, jinak je to jedno ,každy motor ma sve pro i proti , někdo tady haní 1,8 16v . Ja ho mam (combi) a jsem spokojeny maximalně , jezdim sice za 9 litru ale kdyby jsi mě znal tak bys věděl že jezdim trošku svižněji a ted sem to spečetil ještě 225/50 R16 , což je ted sice trošku napor na brzdy a spojku ale na to se tu neptaš . plně souhlasím,taky jezdím s 1,8 a bohatě stačí pokud nechceš závodit To by bylo na delší debatu, který motor se do 406 hodí na "závodění". Ono ani ten 2.0 16V není žádná sláva a to nejsem nijak zvlášť rozmazlený, neboť předchozí auto bylo 1.9D 47kw;) Prostě 406 je těžké auto, kór když má full výbavu a na to je třeba myslet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.