Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

motor 2,0HDi 81kw vseob. o motoroch nad 250 000km


marek406

Recommended Posts

2,0Hdi 2002 81kw

Prosim Vas kto ma 2,0HDi 81kw nad 250 000km

co zvycajne zvykne odist na motory?. Ake opravy mi mozu vzniknut.

Tiez tu turbina odchadza okolo 250-300 000km?

co vstrekovace.

ma to remen alebo retaz.

ma to AGR, interkoler?

o bmw TDS Vam mozem rozpravat a presne povedat co a ako, ale tieto 2,0 HDi 80kw tam moje vedomosti nesiahaju :myslim:aut.

Len motor nie podvozok.

Dakujem vsetkym za rady :roker

[upravil dne 25.10.2007 marek406]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam jeto 373 t. V podstate jediny co odchazi na motoru je jeden vstrik - ranni starty na 3 valce, momentalne jsem to castecne omezil novejma svickama. Ma to remen, AGR nevim, jen EGR kterej ja mam odpojenej ale z jakyho duvodu nevim. Jinak odeslo lozisko ve spojce, pumpa v nadrzi a regulator tlaku, pak uz jen klasika... :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MatrixChose

Ja mam jeto 373 t. V podstate jediny co odchazi na motoru je jeden vstrik - ranni starty na 3 valce, momentalne jsem to castecne omezil novejma svickama. Ma to remen, AGR nevim, jen EGR kterej ja mam odpojenej ale z jakyho duvodu nevim. Jinak odeslo lozisko ve spojce, pumpa v nadrzi a regulator tlaku, pak uz jen klasika... :papa

Buď byl EGR ventil špatnej, a předchozí majitel nechtěl řesit opravu, tak ho odpojil. Jinak se odpujuje i pro zvýšení výkonu:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: marek406

2,0Hdi 2002 81kw

Prosim Vas kto ma 2,0HDi 81kw nad 250 000km

co zvycajne zvykne odist na motory?. Ake opravy mi mozu vzniknut.

Tiez tu turbina odchadza okolo 250-300 000km?

co vstrekovace.

ma to remen alebo retaz.

ma to AGR, interkoler?

o bmw TDS Vam mozem rozpravat a presne povedat co a ako, ale tieto 2,0 HDi 80kw tam moje vedomosti nesiahaju :myslim:aut.

Len motor nie podvozok.

Dakujem vsetkym za rady :roker

[upravil dne 25.10.2007 marek406]

V podstatě Ti mohou vzniknout jakékoliv opravy, vstřiky, čerpadlo apod.

Na druhou stranu třeba turbo může vydržet! V jednom servisu AutoFrance mi popisovali jaké auta k nim jezdí s kolika kilometry s vadným turbem....stálo tam na rampě zrovna 307 se 45 000km a měnili turbo...:mrk

Jestli myslíš rozvodový retěz/remen - tak je motor osazen řemenem (max. km na výměnu 120 000km - vhodné je měnit 80 - 100t km)

Jako všeobecně s těmito kilometrama si myslím, že bude vůle na převodovce/rozvodovce, spojka ta už by měla být vyměněná...jinak nějak velké strašáci by na tebe čekat neměli....ale je to o předchozím majiteli...:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Alek

Jestli myslíš rozvodový retěz/remen - tak je motor osazen řemenem (max. km na výměnu 120 000km - vhodné je měnit 80 - 100t km)

Byl jsem v pazoutu a tam mi rekli ze remen se ma na mem HDI 2,0 80kW menit kazdych 160 000km nebo kazdych 10 let

Jak je to s tema kilometrama

diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...