Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

čerpadlo na 406 SVDT


Geo

Recommended Posts

Zdravim. Mam problem ze svym cerpadlem na 406 2,1 SVTD. teče z neho nafta, nekdy po kapkach nekdy vice.Kolisaji otacky pri studenem startu. V servisu co je ve Zline rekli ze opravu Lucas neprovadeji. Poradi nekdo nejakeho slusneho opravare nebo jestli je moznost sehnat jine a za kolik. Dekuji vsem kdo prispeje poradou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Geo

:myslim

Dik za poradu ale nevim jestli bude fungovat ridici jednotka s boshem. pravdepodobne by jsem musel menit ji tez. Na tvych fotkach to vypada zajimave. Menil jsi to? Kolik to stalo?

Na ŘJ bys mohl zapomenout. Burisek mysle čerpadlo Lucas Epic vyměnit za čistě machanického Bosche. To znamená, že bys ale musel vyměnit i ovládání plynu, protože Bosch má klasické lanko a Lucas elektronický snímač polohy pedálu. Navíc doteď nevím, jak pořešil termické ovládání předvstřiku při studeném startu (takový sytič), které má Bosch ovládané lankem z členu zapojeného do chladícího okruhu, který ale na XUD11BTE chybí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kdo

... Navíc doteď nevím, jak pořešil termické ovládání předvstřiku při studeném startu (takový sytič), které má Bosch ovládané lankem z členu zapojeného do chladícího okruhu, který ale na XUD11BTE chybí.

To se dá pořešit buď zařazením toho členu, a nebo lépe podtlakovým ovladačem a ovládáním podtlaku el.ventilem, to se používá i orig... a nebo nějakým el.mag. členem.

[upravil dne 10/26/07 oddie]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

[To se dá pořešit buď zařazením toho členu,.

To bys musel vyměnit - upravit přírubu výstupu vody z motoru, bo na stávajícím není otvor se závitem pro našroubování.

Původně zaslal: oddie

a nebo lépe podtlakovým ovladačem a ovládáním podtlaku el.ventilem, to se používá i orig... a nebo nějakým el.mag. členem.

Zajímavá idea, ale jak bys zajistil plynulost pohybu páčky? Podtlak i elmag. ventil by pracovaly rázově a čerpadlo na to není uzpůsobené Nějakým brzděním?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: oddie

[To se dá pořešit buď zařazením toho členu,.

To bys musel vyměnit - upravit přírubu výstupu vody z motoru, bo na stávajícím není otvor se závitem pro našroubování.

Původně zaslal: oddie

a nebo lépe podtlakovým ovladačem a ovládáním podtlaku el.ventilem, to se používá i orig... a nebo nějakým el.mag. členem.

Zajímavá idea, ale jak bys zajistil plynulost pohybu páčky? Podtlak i elmag. ventil by pracovaly rázově a čerpadlo na to není uzpůsobené Nějakým brzděním?

1 - ano, to by znamenalo tam nastrčit jiné těleso termostatu, z nějakého vraku.

2 - ta páčka se nemusí pohybovat plynule, to řešení s podtlakem je originál, můžu ti to ukázet na svém autě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

1 - ano, to by znamenalo tam nastrčit jiné těleso termostatu, z nějakého vraku..

Teď mně napadlo, nevím, jestli má 406 (XUD11BTE) termostat na hlavě v přírubě hadice do chladiče, ale 605 (XUD11ATE) ho má vzadu na spodku bloku na vstupu hadice od chladiče do bloku. Jestli ho má stejně, pak by stačilo vyměnit tu přírubu, na které má 406 jen závity na ty tři čidla a 605 navíc na ten termoovladač.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: Geo

:myslim

Dik za poradu ale nevim jestli bude fungovat ridici jednotka s boshem. pravdepodobne by jsem musel menit ji tez. Na tvych fotkach to vypada zajimave. Menil jsi to? Kolik to stalo?

Na ŘJ bys mohl zapomenout. Burisek mysle čerpadlo Lucas Epic vyměnit za čistě machanického Bosche. To znamená, že bys ale musel vyměnit i ovládání plynu, protože Bosch má klasické lanko a Lucas elektronický snímač polohy pedálu. Navíc doteď nevím, jak pořešil termické ovládání předvstřiku při studeném startu (takový sytič), které má Bosch ovládané lankem z členu zapojeného do chladícího okruhu, který ale na XUD11BTE chybí.

JJ řídící jednotka tam je na okrasu,ale nechal jsem jí tam,ale teď nevím co myslíš tím termickým ovládáním předvstřiku při studeném startu ??? Můžeš mi to nějak osvětlit ?? Já to neměnil,tak fakt nevím ?? Díky za dodatečné info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Burisek

ale teď nevím co myslíš tím termickým ovládáním předvstřiku při studeném startu ??? Můžeš mi to nějak osvětlit ?? Já to neměnil,tak fakt nevím ?? Díky za dodatečné info

Můžu ti to osvětlit :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: Burisek

ale teď nevím co myslíš tím termickým ovládáním předvstřiku při studeném startu ??? Můžeš mi to nějak osvětlit ?? Já to neměnil,tak fakt nevím ?? Díky za dodatečné info

Můžu ti to osvětlit :mrk

jj už si vzpomínám,ale nějak jsem zapoměl se na to podívat :o hned zítra to napravím :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Burisek

ale nevím kam dál to lanko zapojit ??

Toť otázka. Právě to lanko ovládá ten termočlen v přírubě motoru dle teploty. Podívej se alespoň, kam máš tu páčku natočenou. Jestli je směrem k převodovce (při pohledu zepředu doprava), jezdíš furt na snížený předvstřik a asi s vyšší spotřebou a nižším výkonem. Pokud je na druhou stranu, je nastavená na teplý motor a hůř to bude chytat a půjde tvrdě. Provizorně by to šlo ovládat ručně. Při startování za studena ji dát doprava a po ohřátí motoru ji přesunout doleva. Nebo nějaký bovden dovnitř a tahat ručně. Nebo jak psal Oddie nějaký elmag. ventil, ten někde na motoru umístit, ale zase ovládat ručně. Ideální by bylo zjistit, jestli by tam šla implantovat příruba z ATE a do ní ten termočlen zašroubovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kdo

Původně zaslal: Burisek

ale nevím kam dál to lanko zapojit ??

Toť otázka. Právě to lanko ovládá ten termočlen v přírubě motoru dle teploty. Podívej se alespoň, kam máš tu páčku natočenou. Jestli je směrem k převodovce (při pohledu zepředu doprava), jezdíš furt na snížený předvstřik a asi s vyšší spotřebou a nižším výkonem. Pokud je na druhou stranu, je nastavená na teplý motor a hůř to bude chytat a půjde tvrdě. Provizorně by to šlo ovládat ručně. Při startování za studena ji dát doprava a po ohřátí motoru ji přesunout doleva. Nebo nějaký bovden dovnitř a tahat ručně. Nebo jak psal Oddie nějaký elmag. ventil, ten někde na motoru umístit, ale zase ovládat ručně. Ideální by bylo zjistit, jestli by tam šla implantovat příruba z ATE a do ní ten termočlen zašroubovat.

Dneska se už k tomu nedostanu,ale zítra na to kouknu a nafotím to,stále nevím jakou myslíš páčku ?? Já to vyfotím a vložím photo aby jsem zase nemlel nějaký zmaty,ok,ale až zítra,dneska už vzhledem k času a tmě která venku nastává to asi nemá smysl,a díky za informace které mi poskytuješ,o tomto jsem fakt neměl tůšo,je fakt že motor když je venku zima a začínají mrazíky jde dost tvrdě a v nízkých otáčkách ( ten sytič ) ? znát opravdu není

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...