Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výměna palubky aneb už NIKDY !!!


Hics

Recommended Posts

Nebudu popisovat proč k tomu došlo, ale prostě muselo to beyt. Berte to jako radu, že:

1) pokud to neni nutný - vysrat na to...

2) Mít k dispozicine ne jednu, ale celou řadu palubek - vysvětlení viz níže...

3) jakýkoliv odhadnutý čas je nutno násobit nejméně 2x

4) Rozhodně se do toho nepouštět sám - tímto děkuji velice Oddiemu. Bez něj bych se s tím prcal doteď.

Tedy...

512_tn_3.jpg

Pohodička...úsměv na rtu - nikdo zatím netuší jaký záludnosti jsou ve hře..

512_tn_4.jpg

Klasická oddrátovačka. Nic co by sme nezvládli...

512_tn_5.jpg

Ta swinská věc drží na nekonečným množství kabelů. Docela dobrá gymnastika.

512_tn_6.jpg

Wow! To vypadá hnusně!, ale v tuhle chvíli přestává platit pravidlo, že půlka je hotová..

512_tn_7.jpg

Krom viditelných dvou palubovek je ve hře ještě třetí - původní jako mustr. Toto je kritické místo. Zde jsme s Oddiem došli k závěru, že model 405 GRDT může být vybaven ninimálně třemi druhy kabeláže, tudíž do zvolené palubky je nutné instalovat konkrétní funkční svazek + se konečně zbavit původních audiozvonkáčů a natahat něco kloudnýho.

512_tn_8.jpg

Mezi fotkou č. 6 a touto je 2 hodinová mezera vyplněná výměnou svazku a scýzou, že to stejně nepude. Oddie měl optimističtější názor... Padají také předsevzetí, že to bude vč. alarmu a muziky. Je asi 23:45...

512_tn_9.jpg

Vono se to fakt točí!!!! Uklidit dílnu a švihat chrnět. je asi 01:20.

Závěr si udělejte sami, ale předem podotýkám, že si takhle jednou říct: zejtra prohodím palubku je velmi odvážná myšlenka. A co se nestihlo a bylo v plánu?

Výšeuvedený alarm, muzika, tapecírunky a pár plastů, ale weekend je za dveřma...

[Editován dne 31/10/03 Hics]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:P

\"Nikdy neříkej nikdy\".... :D

aneb \"co by Hics neudělal pro to, aby měl místo světlého interiéru tmavý...\"

Ale vypadá to s tím fakt líp, to se musí nechat.

Hicsovo auto, původně jménem \"Dreyfus\", asi překřtíme na \"Chameleon\", protože se dost často mění. Dalším pokračováním akce bude výměna skel za tónované, a stím spojená výměna tapecírů a doplnění el. stahování zadních oken...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viš Miki, mám tu pravda všetkých naozaj rád, ale za takůto prcačku by som si užaj musel pýta? najma celkom velký demižón pálanky pre mňa a Oddieho. Oddie? Iděš do toho? Sa zmastíme ako ?avi co? :D:D:D

To Odiie: Horší než tohle to rozhodně už nemůže beyt... a buď na mě hodney a alespoň dneska mě nech při týhle sladký víře...:D:D:D

To Petr: Se ti líběj komiksy? Si někdy přijď zahrát...:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jste chlapci nedavali palubovku z trojky golfa do dvojky, vcetne predelani topeni, tyce rizeni, budiku, vypinacu, stredniho tunelu. Takze vyse uvedenymu clanku jsem se jen pousmal. Ja na tom stravil asi pres 100 hodin a jeste neni hotovo - tomu rikam prcacka. Kvuli nove palubce nejdou stelovat zrcatka a stahovat okna(zavazi klickam) proto vse davam elektricke - tomu se rika vymyslet si peknou pi....nu. Nikdy vice ani za dvacitku koralky:) Vysledek je ale super. A ta tvoje nova tmava palubka je mnohem lepsi jak ta stara.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znam, zanm, moc dobre to znam :) Nastesti jsem nemusel vytahovat \"celou\" palubku \"jen\" pristrojovku, stredovy panel a vz. vyduch u spolujezdce.

Delal jsem to sam, ale jinak se s tebou schodnu je to pr...ka a pokud to clovek nemusi at se na to vys.re.

Jinak muzes byt jeste rad, ze tam nemas Airbagy, pak by jsi skoncil se sluncem :D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hugo: ne, palubku z trojkového golfa do dvojkového jsme opravdu nedávali. A ani nevidíme jediný důvod, proč bychom to měli zkoušet. To bude asi mj. tím, že nás golfy ani trochu nezajímaj...

Jinak, to neberte jako soutěž, kdo dokáže namatlat větší nesmysl někam, kde předtím nebyl a kam nepatří. To neděláme, a ani se nechystáme... Ta výměna palubky jinak není vůbec nic extra, jen to Hics trochu přibarvil, aby to bylo poutavější. Ve své podstatě je to nuda, ale pro řadu lidí je to prostě věc nepředstavitelná, tak proto sem Hics dal ty fotky - aby se taky mohli pokochat. Pro někoho, kdo auta dělá, je to pochopitelně úsměvná rutina - ale kolik takových lidí tady je???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz se takhle montujes v palubkach - stale se me nepodarilo u nikoho (z nikoho) vydolovat zda je u 406-ky problem vymenit hodiny za otackomer, jestli je tam kabelaz, zda se daji vymenit pouze budiky, nebo cela pristrojovka, ...

Urcite mas zkusenosti vic, prosim poptej se, nemam odvahu znovu tu pristrojovku demontovat :D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sepp: 406-ku jsem nikdy nerozebíral, takže nevím. Ve 205/309/405, pokud tam otáčkoměr předtím nebyl, tam k němu nebyla udělaná ani kabeláž, takže se to vždy muselo dodělat komplet. U dieselů to nebyl žádný velký problém, tam se jedná o tři dráty + napájení, jak je to ale u benzínů a u novějších aut, fakt nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, pánové jsou za frajery. Oddie kolikátá tvoje přístrojovka to byla? Přiznej těm chlapcům, že u 3. a dál už je to naprostá brnkačka, něco jako přezutí z letních na zimní.:o:o:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsán autorem Sepp

Kdyz se takhle montujes v palubkach - stale se me nepodarilo u nikoho (z nikoho) vydolovat zda je u 406-ky problem vymenit hodiny za otackomer, jestli je tam kabelaz, zda se daji vymenit pouze budiky, nebo cela pristrojovka, ...

Urcite mas zkusenosti vic, prosim poptej se, nemam odvahu znovu tu pristrojovku demontovat :D:D [/quote

Mam tady budiky ze 406, posli mi adresu ja ti je poslu zdarma, zkusis si aspon jestli ten otackomer funguje. Pak ty budiky muzes zahodit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Impact: Právě proto, že je to eště furt peugeot je ta kombinace takováhle...:D:D:D

Jinak, netvrdím, že by to nešlo i obráceně, ale pak by ze musela měnit stupnice na budíkách, páč má už na sobě z rubový strany napařenou oranžovou vrstvu a ta nejde odstranit a pustit na mí modrý světlo ve výsledku znamená velmi hnusnou barvu. Vím co říkám. Sou za tím hodiny výzkumů :D:D:D. Díky Oddiemu sem měl jednu na experimentování a udělal sem chybu, že sem to nenafotil, páč tahle je uvnitř docela radikálně upravená ( zmodifikovaný všechny světlovody, rudý folie a tak) Nejni to dělaný cestou barevných žároviček, páč na nich barva dlouho nevydrží. Rudá je docílena folií a modrá doinstalovanejma LEDkama, ale do míst, kde původně vedli světlovody, celý je to odstíněný, aby se nemíchali barvy a výsledek vydíš sám nicméně oproti výměmě palubky je to furt brnkačka....:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Venca: potvoro :) :) no dobře, na montáž asi třetí nebo čtvrtá, na demontáž tak dvacátá (když počítám vše, nejen pažouty).

Přeházet to jde, je to v podstatě takové Lego pro dospělé. Akorát je dobré mít k tomu nějakou součástkovou rezervu. Jak psal Hics, tři palubky z 405 GRDT, a každá jinak elektriku... prostě Francouz - co kus, to originál.

Ty budíky se Hicsovi fakt povedly, ale je to piplačka. Už to kdysi popisoval v tuningu pod názvem \"red lighting\", si to najděte...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...