Glum Odesláno 31. říjen 2003 Sdílet Odesláno 31. říjen 2003 Ahoj, tak me dneska rano dostala zima. Doted mi to nejak neprislo, ale jak jsem zacal topit, nic moc. Moje P 306 1,9 D loni topila fantasticky. Hned bylo teplicko. Ale letos? Pomalu horsi jak v Trabantovi. Vsiml jsem si, ze se teplota motoru pohybuje mezi 75 a max. 80 stupni. Netopi. Jak se mi ale podari sem tam dostat pres 80 stupnu, tak to topit zacne dobre. Jaka ma byt u 1,9 D spravna provozni teplota? Neni 75 - 80 malo? Ma to tak velky vliv na teplotu vzduchu jdouciho z topeni? Diky za vase rady. Ondra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 31. říjen 2003 Sdílet Odesláno 31. říjen 2003 Ja myslim, ze ta teplota motoru je normalni. Ale topit by to melo uz pri nejakejch 50-60 stupnich a mozna i driv - vlastni zkusenost. Zradu hledej jinde. Placnu: odvzdusnit? Jinak nevim, ale ta teplota motoru je urcite OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki Odesláno 31. říjen 2003 Sdílet Odesláno 31. říjen 2003 nooo hlavne sa pozry ci si menil chladiacu zmes . Mal by mat. max. dva roky a pokial nema urcitu hustotu (tie udaje presne neviem, ale aj tak to doma neodmeras) .Kazdopadne ak mas staru zmes, vymen to a malo by sa to zlepsit ak sa nejedna o nejaku mechanicku chybu .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 31. říjen 2003 Sdílet Odesláno 31. říjen 2003 Mám taky 1.9D a začíná topit už když je ručička před 70. Jinak teplotu motoru mám tak kolem 80, max 85. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NBT Odesláno 31. říjen 2003 Sdílet Odesláno 31. říjen 2003 Teplota motoru lehce pres 80. Topi uz po par minutach jizdy. Tipoval bych, ze to bude nekde zaneseny nebo ucpany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudolf Odesláno 31. říjen 2003 Sdílet Odesláno 31. říjen 2003 Jo jo taky mám teď v zimě teplotu max 80°C. Topí to ale hned co se ručička trochu pohne. Hledal bych to někde v tý klapce co přepíná teplej a studenej vzduch, pokud tam máš dost vody . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 31. říjen 2003 Sdílet Odesláno 31. říjen 2003 no a nebo by to mohl byt porad otevrenej termostat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Glum Odesláno 31. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2003 Smes je OK a je ji dost. Tim to neni. Diky za potvrzeni teploty motoru. Ten termostat me napadl taky, protoze sem ani v lete nepresahoval teplotu 85 stupnu. A za cele letosni leto mi sepnul vetrak na chladici jen 1x! Tak stale nejak nevim. Take mi to loni topilo behem nekolika malo minut. A ted? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 31. říjen 2003 Sdílet Odesláno 31. říjen 2003 bude to nejspíš ten termostat, předloni jsem měl ve 306 úplně ten samý problém. A byl to termostat :-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Glum Odesláno 1. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2003 Fajn, kde ho v tom aute najdu a kolik muze stat novy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 1. listopad 2003 Sdílet Odesláno 1. listopad 2003 Termostat ma otevirat pri 83 stupnich.Nez ho vymenis, tak ho prevar doma v hrnci jestli je fakt v hayzlu. Otevri kapotu, kdyz stojis pred autem tak z praveho horniho rohu chladice vede tlusta hadice a vede do takoveho plastoveho vicka na motor. A pod tim vickem je termostat. Cena noveho peugeot je 727,-, druhovyroba do 400,-. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.