Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

dobití baterie na zimu


tochi

Recommended Posts

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli nevznikne nějaký problém s řídící jednotkou nebo pamětí, když odpojím baterii a dám jí doma na nabíječku. Slyšel jsem, že u některých aut by se to dělat nemělo. Mám 406 2.0 hdi 80kw r. 02. Díky za odpověd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj,akorát potom budeš muset ještě zadat znovu kod rádia pokud máš originál , vynuluje se ti PP a možná okna u řidiče otevřít a zavřít (jinak jede po kouskách) :D

Takže se toho neboj a baterii raději dobij :D

Tohle platí pro starý model , pro nový snad taky:myslim

[upravil dne 21.10.07 Miku]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ještě se ti může částečně přemazat něco v řídící jednotce nebo v imobilizéru => odtah ke koncesionáři a nahrání softwaru (abys neřekl, že jsem to věděl a nevaroval).

Já bych do toho nešťoural, moderní alternátor dobije perfektně baterii už po 10 až 15 minutách jízdy. Dobře uděláš, když auto jednou týdně (nebo aspoň za dva týdny) takhle projedeš (přitom zapni klimu tak na minutu, aby se promazala).

Pokud alternátor nedobíjí pořádně, je potřeba jej opravit.

Dá se nabíjet baterka i neodpojena, v autě. není důvod, co by mohlo škodit (leda kdyby byla totálně zničená a tedy přerušená, to by se autu nelíbilo).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: P607Olda

No, ještě se ti může částečně přemazat něco v řídící jednotce nebo v imobilizéru => odtah ke koncesionáři a nahrání softwaru (abys neřekl, že jsem to věděl a nevaroval).

Já bych do toho nešťoural, moderní alternátor dobije perfektně baterii už po 10 až 15 minutách jízdy. Dobře uděláš, když auto jednou týdně (nebo aspoň za dva týdny) takhle projedeš (přitom zapni klimu tak na minutu, aby se promazala).

Pokud alternátor nedobíjí pořádně, je potřeba jej opravit.

Dá se nabíjet baterka i neodpojena, v autě. není důvod, co by mohlo škodit (leda kdyby byla totálně zničená a tedy přerušená, to by se autu nelíbilo).

proč ho strašiš?

normalně ji odpoj a nabij , pokud maš auto v garáži tak ani ji nemusiš odpojovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: P607Olda

No ten kod co je na te kartičce jak je nakresleny klic. Jak se to jmenuje?

to je kod na vyrobu noveho kliče (imobilizer) ,to s baterii a bsičkem nema nic společné , byt tebou tak bych se strachoval o auto ,jestli jsi jim ten kod dal.počitam že to byl neautorizak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to tady tak citam, porad mam strach menit nekedy baterku, lebo zadna neni naveky. Muj problem je v tem, ze auto mam dovezene, a nemam k nemu zadne kody ani nic podobneho. Mam akurat 2 kluce, jeden normalny, a na druhem su aj tlacitka na central na DO. Jeto 2.0 HDi 66kW, r.v.2003. Vi mi nekdo poradit, jak bych to potom mohel riesit?:myslim:myslim:roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: foxo

Jak to tady tak citam, porad mam strach menit nekedy baterku, lebo zadna neni naveky. Muj problem je v tem, ze auto mam dovezene, a nemam k nemu zadne kody ani nic podobneho. Mam akurat 2 kluce, jeden normalny, a na druhem su aj tlacitka na central na DO. Jeto 2.0 HDi 66kW, r.v.2003. Vi mi nekdo poradit, jak bych to potom mohel riesit?:myslim:myslim:roll

pokud mas origo radio a kdyz ho vyndas a neni na nem napsany kod tak mas smolika ,nebo zjisteni kodu radia podle vin cisla je v autorizaku peu za 600,- v českych. ale myslim že by to mohlo jit ochcat tak že baterku vyměniš za chodu motoru s pomoci startovacich kabelu . chapeš? to by to takhle šlo obejit .
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: foxo

Jak to tady tak citam, porad mam strach menit nekedy baterku, lebo zadna neni naveky. Muj problem je v tem, ze auto mam dovezene, a nemam k nemu zadne kody ani nic podobneho. Mam akurat 2 kluce, jeden normalny, a na druhem su aj tlacitka na central na DO. Jeto 2.0 HDi 66kW, r.v.2003. Vi mi nekdo poradit, jak bych to potom mohel riesit?:myslim:myslim:roll

pokud mas origo radio a kdyz ho vyndas a neni na nem napsany kod tak mas smolika ,nebo zjisteni kodu radia podle vin cisla je v autorizaku peu za 600,- v českych. ale myslim že by to mohlo jit ochcat tak že baterku vyměniš za chodu motoru s pomoci startovacich kabelu . chapeš? to by to takhle šlo obejit .
No tak s kabelama bych souhlasil ale určitě né za běhu motoru, pokud by se druhá baterie odpojila za běhu motoru tak altik + elektronika pujdou do kytek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.Také důrazně varuji před odpojením baterky při nastartovaném motoru!To se nikdy nedělá.Pokud není jinšího zbytí,tak se to musí udělat při rozsvícených světlech a pustit třeba ještě další spotřebiče.Pokud ale čtu příspěvky se zkušenostma,tak mě napadá,jak to výrobce asi plánoval,aby při každém odpojení autobaterie musel majitel káru nechat odtáhnout do servisu?P806

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...