Přejít na obsah
mrázek dušan

Topení 405

Recommended Posts

Tak na tuhle otázku bych taky rád znal odpověď. Vůbec mi to nefouká na sklo u řidiče a celkově to má nějakej slabej fuk.Please help me

:(

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest Ondra

pokud to ma slabej fuk, tak kouknout na motorek, jak vypada....

u 405ky pod palubovkou spolujezde, asi na cca 3 sroubech...

zajimavy je,ze mi ten motor toci, i kdyz je to vypnuty :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Stejně jako mrázek dušan bych se zeptal na ty \"o\" kroužky, nějak mi jeden spoj začíná rosit a ta práce kolem a to, že nevím rozměr kroužku mě odrazuje. I u Peugeotu chtěli vědět rozměr, nebo ho vidět.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud malo točí možná bude stačit vyčistit jako u mně vletě sem to rozdělal vybral listí ruzný větvičky a tak podobně a od ty doby to fouká slušně a taky se točí i když je vypnutý dle Oddieho je to vpořádku :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To s tím točí/netočí, když je na min., je docela sranda. U staré 205-ky mě to docela štvalo, že se pořád točí, tak jsem vyndal ovladač, a přeškrábl mu u polohy min. odporovou dráhu - a netočil se. U nového modelu 205-ky se taky toší, a le zatím neslyšně, takže mě to neva. U 405-ky se mi taky točil, ale po rozebrání/složení panelu při výměně řazení (někdo byl moc horlivý :) ) tam asi ovládací kolečko zapadlo jinak, a už se netočí...

Jinak jsem tam u příležitosti výměny motoru napasoval pylový filtr z nového modelu, dobrá věcička.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak to s tou preskrablou drahou je to mozny... v Utery jsem to rozebiral bo to nechtelo fungovat a jedna draha... asi ta minimum.. byla skrabla... - tak asi proto....

Dik za nakopnuti spravnym smerem...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pánové potřeboval bych poradit.

Měnil jsem chladič a teď to netopí. Předpokládám, že je to zavzdušněné, problém je v tom, že nemůžu najít další odvzdušňovací šrouby. Našel jsem jeden přímo na chladiči a další na jedné gumové hadici. Kde najdu další?

Mám 405 SRDT s klimou. (1.9 TD)

V tom bych viděl další problém - předchozí majitel ji z nějakého důvodu odpojil a já teď nevím, zda tam něco nechybí. Jde mi o to, že v nabídce ND je chladič klimy. Já tam nic takového nemám, jen normální chladič + válec, kde je nahoře malinké kulaté okénko (podle návodu na 405 je to okénko na kontrolu proudění chladící kapaliny klimatizace ((nebo tak nějak)).

Zajímalo by mne jestli tam něco chybí. Pokud máte náhodou někdo stejný typ můžete mi to říct? Případně pokud máte fotku jak to vypadá v motorové části...

Předem díky

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

TO GOTREK:Nevím zda Ti to pomůže, ale na P605 2,5TD se podle díl. návodu má nasadit na expanzku alespoň litrová nádoba, já použil petflašku s uřezaným dnem, na jejíž víčko jsem dutým šroubem přišrouboval gumový špunt. Tuto sestavu jsem vrazil do expanzky místo zátky tak, aby přepadem nemohlo nic vytéct. Pak jsem nalil směs aby byla i v PETCE. Pak dle návodu následoval start a ohřev motoru při zvýšených otáčkách - 1500 až do sepnutí ventilátorů. Když mi voda při ohřevu klesala - utíkal vzduch ze systému, tak jsem opatrně dolíval. Po tomhe odvzdušnění jsem ujel asi 2000 km a vše fungovalo a chladilo.

[Editován dne 7/11/03 VP605]

[Editován dne 7/11/03 VP605]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To VP605: Díky, zkusím to...

To IMPACT: Díky. Tak nějak jako na tom obrázku to vypadá i v katalogu. Myslím, že před chladičem nic takového nemám (ani nevím jestli je tam na to dost místa, no asi je).

Jen mne zaráží, že tady z toho \"menšího chladiče\" jde hadice do válce (č.3). Jestli se nepletu, tak já mám tuhle hadici napojednou přímo na normální chladič. :o

No, asi by to chtělo vidět u někoho, kdo to má a má to funkční. Nicméně díky.

Jo, mohl bys sem prosím hodit adresu, odkud máš to schémátko (pokud je to z webu)? Ještě bych se totiž mrkl na popisek k tomu obrázku. Díky...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jestli víš, kde je termostat, tak na hlíníkovém pouzdře termostatu je mosazný odvzdušňovací šroubek na imbus. Tento šroubek je potřeba povolit, nastartovat motor a čekat, dokud z něho nepoteče voda. Dělal jsem to mnohokrát a vždy bez problémů. Pokud nebylo takto odvzdušněno, netopilo a mnohokrát se muselo dolévat.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To Impact: Díky za odkaz.

To Kremenak: Nevím jaký typ auta máš (teď podle fotky vidím, že 406), ale já na termostatu žádný odvzdušňovací šroubek na imbus nenašel (a to jsme to hledali 2). Jedině snad šrouby s čidlama, ke kterým jsou přivedeny dráty.

Ještě mě napadlo, jestli nebude chyba ve středním sloupku v palubce. Ovládání směru ofuku jde docela ztuha a je cítit, že tahá táhlo. Naproti tomu ovladač teploty běhá jak po másle, takže pokud je tam taky táhlo, může být vyháknuté. Všiml jsem si totiž, že když položím ruku na sloupek v místě ovládání klimatizace a topení a větrání - cítím teplo (a pochybuju, že by to tak rozpálily podsvětlovací kontrolky těchto ovl. prvků). Musím to rozdělat a podívat se.

Na zavzdušnění jsem myslel proto, že jsem měnil chladič a se starým to topilo.

Ach jo... :mad:

[Editován dne 12/11/03 Gotrek]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Na tomhle novějším typu 1,9TD ten imbus na termostatu není. Odvzdušňováky máš na hadici topení (za motorem), a na tenké spojovací hadičce, od hlavy cca za čerpadlem do vršku chladiče. Pokud to nepomůže, dá se jako nouzovka odvzdušnit i povolením čidla na termoststu - ale já to nikdy dělat nemusel.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To Oddie: Díky. Odvzdušňovák na chladiči a na spojovací hadičce jsem našel a zkoušel. Zkoušel jsem dokonce i to čidlo a nepomohlo to.

Ještě jednou tedy sundám chladič turba a mrknu po tom odvzdušňováku na hadici za motorem. Pokud ani to nepomůže tak rozdělám palubku a omrknu to tam.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To Oddie: Nevím čím to, ale na té hadici za motorem o které jsi mluvil jsem odzvdušňovák nenašel. Dokonce jsem znovu sundal IC abych tam lépe viděl.

To V605: Díky, nakonec pomohl Tvůj postup, narval jsem tam PETku, ucpal, nalil vodu a už to TOPÍ.

Díky všem za rady, zase jsem o něco chytřejší.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×