RomanP Odesláno 20. říjen 2007 Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 Mám 205ku s 1,9D ´92 Startuje neskutečně dobře, ani neslyším starter a už to vrtí. Když ale stav nádrž klesne cca pod 1/3 obsahu, starter točí a trvá hrozně dlouho, než motor naskočí. Nejčastěji na druhý pokus a tak nějak zdlouhavě. Dokonce se mi když je v nádrži ještě méně paliva stává, že 100metrů po projetí táhlého nájezdu na dálnici motor netáhne a krátce potom zhasne. Na druhé, třetí nastartování pokračuju. To vypadá jako kdyby čerpadlo nasálo vzduch, ale ještě se ani nerozsvítí hladový oko, tak mi to přijde na chcípání trochu brzo. Je tady pravda, že nejezdím na naftu, ale to by hrálo roli podle mě i při plné nádrži a to je start nad očekávání dobrý. Palivový filtr měněn cca před měsícem a schránka na něj naprosto byla naprosto čisťoučká. Máte někdo nějakej nápad ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 20. říjen 2007 Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 Jo, má, když nejezdíš na naftu. Máš v nádrži bordel, a přicpávaj se díry v té ohrádce okolo sacího koše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 20. říjen 2007 Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 Jo, jo - když máš motor na naftu tak by se mělo jezdit na naftu, jinak dřív nebo později něco odejde (a čistit palivovou soustavu, měnit vstřiky - to je opravdu chuťovka, která za těch pár ušetřenejch kaček stojí) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanP Odesláno 20. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 To mi přijde divný, udělalo mi to i když jsem auto koupil a vyjížděl původní naftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanP Odesláno 20. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 Původně zaslal: Medvěd Jo, jo - když máš motor na naftu tak by se mělo jezdit na naftu, jinak dřív nebo později něco odejde (a čistit palivovou soustavu, měnit vstřiky - to je opravdu chuťovka, která za těch pár ušetřenejch kaček stojí) Nechtěl jsem debatit o palivu, ale to není o pár kačkách, spíš bych to řekl tak, že auto stálo 18,000 a za ten čtvrt rok jsem projel "palivo", kterej mám zadara asi za polovinu ceny auta, takže tvoje pozvánka k benzínce mě míjí, nemyslím to zle, naopak díky za radu a reakci, ale tenhle fakt berme jako hotovou věc. Ale jak už jsem psal, fakt mi to dělalo i při dojetí první nádrže, nicméně věřím tomu, co psal oddie. Jenže jak ten bordel v nádrži vyčistit, když nemá výpušťák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 20. říjen 2007 Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 Vyndej sací koš a podívej se na něj a pod něj do nádrže, tam se dostaneš snadno z vnitřku auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanP Odesláno 20. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 Jasně, to by mělo vlastně jít zezhora, no a možná by se vyplatilo kouknout i na to čidlo, protože asi ke konci ukazuje docela blbě. V každám případě díky, neuvědomil jsem si, že je to přístupná zhora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 20. říjen 2007 Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 Ukazatel ukazuje v poslední čtvrtině většinou blbě, u těhle aut. Plus může být přicpané přivzdušnění nádrže, která se pak "vcucává" a zacpe sací koš, a podobné kravinky... Každopádně po ooklopení sedačky ten koš snadno vyndáš, tak tím začni, a mrkni se tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanP Odesláno 20. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 Dneska jsem tam docpal do plný nádrže, tak na to kouknu až něco vyjedu. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.