Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ramená + čapy


andrej0330

Recommended Posts

daj si do googla vyhladať faro a tam máš aj fotky ku každému náhradnému dielu a čap sa dá meniť samostatne a rameno samostatne, tiež ma to v blízkej budúcnosti cca do týždňa čaká urobiť zatiaľ kúpim len čapy a ked to rozoberiem uvidím, či je potrebné meniť aj ramená.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jsem zvědavý co vymyslíte.

na 205 se kupuje celé rameno i s čepem.

sice jsem viděl i nějakou sadu, kde jen čep. ale výměna asi nebude jen tak jednouchá a bude potřeba nějaké pořádné vybavení.

ale já bych to nedělal:

za prvé se mám rád na to, aby mi pak někde kvůli dvěma tisícům ulítlo kolo a já si v lepším případě rozbil hubu.

za druhé se to nevyplatí. protože pokud budu týden vymýšlet jak to udělat levněji, tam mi někdo něco udělá za flašku, tam za cigára a když si pak spočítám celkové náklady a čas, kterým mě to stálo, zjistím, že je levnější koupit celé rameno, za hodinu si ho vyměním a v klidu si budu jezdit s pocitem bezpečí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Náklady na nový kulový čep a teflon. futra je asi 250 Kč.Pak už jen ňákej ten přípravek a práce.Většinou se toho každý bojí.Pokud máš ale auto,kde rameno stojí třeba i 10000,- to už se pak leckdo i přestává bát opravy.Mluvím ze skušeností.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Jiři II.

Náklady na nový kulový čep a teflon. futra je asi 250 Kč.Pak už jen ňákej ten přípravek a práce.Většinou se toho každý bojí.Pokud máš ale auto,kde rameno stojí třeba i 10000,- to už se pak leckdo i přestává bát opravy.Mluvím ze skušeností.

A kde se dá sehnat nový čep? Teda předpokládám, že máš na mysli jen dřík, co přijde do těhlice, a na druhé straně kulové zakončení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pája Rybišár

Nechci rejpat,ale nejedná se o GTI...:myslimkde je spodní trojúhelníkové rameno a čep je našroubován do těhlice...jako třeba u 405??:myslim:myslim:myslim

Trojůhelníkové ano, do těhlice ne....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hafity

Trojůhelníkové ano, do těhlice ne....

a kam jinam by byl ten čep uchycen? je v rameni na tom kulovém čepu a jeho volný konec se upevňuje do těhlice.

jinak jsem zvědav, jak se vám to kluci povede, dejte pak vědět. samotného by mě to zajímalo.

jen ještě na okraj-když je to tak jednoduché a mnohem levnější, jakto, že to nezačal dělat už někdo před vámi a všichni pořád jen kupují celá ramena?

pokud si nechcete rozvrtat auto abyste měli čím jezdit, sežeňte si ramena z vrakáče a tam si to zkusmo natrénujte.

já o tom taky uvažoval, měl jsem ztaré rameno, z něj jsem vypálil všechyna gumová a plastová těsnění a podložky atd a stejně jsem nepřišel na to, jak ten čep z toho ramene dostat a hlavně jak ho tam pak dát zpět

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: zoby

Původně zaslal: Hafity

Trojůhelníkové ano, do těhlice ne....

a kam jinam by byl ten čep uchycen? je v rameni na tom kulovém čepu a jeho volný konec se upevňuje do těhlice.

jinak jsem zvědav, jak se vám to kluci povede, dejte pak vědět. samotného by mě to zajímalo.

jen ještě na okraj-když je to tak jednoduché a mnohem levnější, jakto, že to nezačal dělat už někdo před vámi a všichni pořád jen kupují celá ramena?

pokud si nechcete rozvrtat auto abyste měli čím jezdit, sežeňte si ramena z vrakáče a tam si to zkusmo natrénujte.

já o tom taky uvažoval, měl jsem ztaré rameno, z něj jsem vypálil všechyna gumová a plastová těsnění a podložky atd a stejně jsem nepřišel na to, jak ten čep z toho ramene dostat a hlavně jak ho tam pak dát zpět

Píšeš NAŠROUBOVÁN DO TĚHLICE, což je 405, a volný konec do ramene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hafity

Původně zaslal: zoby

Původně zaslal: Hafity

Trojůhelníkové ano, do těhlice ne....

a kam jinam by byl ten čep uchycen? je v rameni na tom kulovém čepu a jeho volný konec se upevňuje do těhlice.

jinak jsem zvědav, jak se vám to kluci povede, dejte pak vědět. samotného by mě to zajímalo.

jen ještě na okraj-když je to tak jednoduché a mnohem levnější, jakto, že to nezačal dělat už někdo před vámi a všichni pořád jen kupují celá ramena?

pokud si nechcete rozvrtat auto abyste měli čím jezdit, sežeňte si ramena z vrakáče a tam si to zkusmo natrénujte.

já o tom taky uvažoval, měl jsem ztaré rameno, z něj jsem vypálil všechyna gumová a plastová těsnění a podložky atd a stejně jsem nepřišel na to, jak ten čep z toho ramene dostat a hlavně jak ho tam pak dát zpět

Píšeš NAŠROUBOVÁN DO TĚHLICE, což je 405, a volný konec do ramene.

nepíšu našroubován, ale uchycen.

měls to už rozdělané?

čep je v rameni, a volný konec čepu se zasune do těhlice a ta těhlice se stáhne šroubem kolem toho čepu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...