Ninja Odesláno 19. říjen 2007 Sdílet Odesláno 19. říjen 2007 Zdarec, prosím o radu. Když se rozjíždím a přeřadím z jedníčky na dvojku, vše v poho, ale jak tam mám dvojku a přidám plyn, někdy nechce jet a i když mám sešlápnutej plyn, tak auto nejede. pak zacuká a rozjede se. Nevíte co s tím? a ještě jeden problém. Někdy když jedu a vyřadím, tak mi stoupnou otáčky a haprujou mezi 1800 a 2000 a pak spadnou, až tak po minutě. Nevíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 20. říjen 2007 Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 no s tim výkonem jsem na tom stejně.. Vyčištěn krokáč, resetovaná ŘJ, nové svíčky, baterie v pořádku... Otáčky mě taky trošku haprujou. Vubec nevim co s tim čekam na PP205 až mi udělá diagnostiku a pak se uvidí nějaký chyby tam jsou. Třeba dneska se mi rozsvítila.. JInak mám i nový výfuk (kromě KATu kterej je v pořádku). Fakt už nevim. Může to být senzor klepání, čidlo nasávaného vzduchu, potenciometr škrtící klapky, krokový motorek, lambda a nedej Bože vstřiky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
saroskaluksa Odesláno 20. říjen 2007 Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 měl jsem u jiného auta taky takový problém a bylo to čidlo váhy vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ninja Odesláno 20. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 Já jsem s tím v koncích. Mám novej krokovej motorek, klapku mám taky novou, tak už nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 20. říjen 2007 Sdílet Odesláno 20. říjen 2007 nema nekdo navod jak vycistit krokovy motorek u 306 1.4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.