mca Odesláno 18. říjen 2007 Sdílet Odesláno 18. říjen 2007 Zdravím všechny a chci se zeptat, zda-li má být v nádrži u 106/1,1i podtlak, nebo má víčko propouštět vzduch. Motor si totiž na volnoběh libovolně mění otáčky a zjistil jsem, že příruba víčka na nádrži netěsní (tuning předchozího majitele - umělce). Domnívám se tedy, že tato netěsnost může mít souvislost s kolísáním otáček a potažmo s podtlakem v nádrži. Budu rád za každý Váš názor. Díky předem mca ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kujon106 Odesláno 18. říjen 2007 Sdílet Odesláno 18. říjen 2007 Já sem podtlak u 106 nikdy nezaregistroval, nikdy mi u benzínky "nesyčela" Takže si myslim že problém bude v něčem jiném. BtW: taky mi kolísaly otáčky a byla špatná váha vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mca Odesláno 18. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. říjen 2007 Dík za odezvu. Zjistil jsem to totiž tak, že když jsem tam lil velfobin, tak mi to chcalo částečně ven po blatníku ven. Tak koukám a teklo to pod tou kovovou přírubou za kterou se zahákne víčko. A ta příruba je přišroubovaná k blatníku, ale pod ní zůstal jeden šroub čímž vznikla mezera a to si myslím že asi nemá být, ne??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.