lukash Odesláno 17. říjen 2007 Sdílet Odesláno 17. říjen 2007 Ahoj, mam zatim jen teoreticky dotaz - jak moc nakladne ( financne ) je nechat si vymenit standardni prevodovku za 6ti rychlostni? Jde to vubec? Diky za tipy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 17. říjen 2007 Sdílet Odesláno 17. říjen 2007 Tvoji otázku bych nejdřív dpolnil, aby to vůbec mělo smysl: Jaké otáčky máš nyní na 5-ku při 100 km/h? A jaká otáčky mají ti co mají 6, na 6-ku při 100 km/h. Protože u 607 se nejedná o tzv. rychloběh, ale jen o rozdělení rozsahu na více drobných dílů. Já mám (HDi) na 5-ku 2000 ot/min při 98 km/h. A kolega má stejný motor šestikvalt a při 2000 ot/min. má 102 km/h. Ten rozdíl nestojí za to, akorát víc "šmátrá klackem". Napište svoje názory a údaje. [upravil dne 17.10.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 17. říjen 2007 Sdílet Odesláno 17. říjen 2007 Myslím jsi uplně to samé co P607Olda já mám Hdi a na 5 při 3000 ot mám 150 km/h a kámoš i když na oktávce 4x4 TDI na 6 při 3000 ot taky 150 km/h.myslím jsi že je jedno jestli škoda nebo peugeot,ty 6 ti kvalty jsou + - stejně zpřevodované takže jen víc řadíš a zdá se ti že to líp jede protože má 6ti kvalt víc nakrácené převody o žádnou ůsporu paliva atd. tu nemůže být vůbec řeč...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 17. říjen 2007 Sdílet Odesláno 17. říjen 2007 skoda, chtel jsem namontovat 7kvalt :-D abych jezdil za 2 litry :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ART Odesláno 17. říjen 2007 Sdílet Odesláno 17. říjen 2007 P607Olda, Přema, ještě má jednu (myslím že i levnější) možnost jak získat šestý stupeň, se zachováním stávajících převodů. Obstará si ozub.kolečko "rychlejší" než má pětka a nechá si ho namontovat namísto stávajícího ozub.kolečka zpátečky, takže po zařazení zpátečky by pak zařadil šestku To jen teoreticky informativně k teoretickému dotazu lukashe (nepředpokládám však že by někdo měl zájem přijít o možnost couvat) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Odesláno 17. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2007 ja ale HDi nemam, a po dalnici stovkou nejezdim... a pri 170 motor toci dost, bohuzel nemuzu ted zjistit kolik mam ot. pri 100 na petku... Diky L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 17. říjen 2007 Sdílet Odesláno 17. říjen 2007 Původně zaslal: ART P607Olda, Přema, ještě má jednu (myslím že i levnější) možnost jak získat šestý stupeň, se zachováním stávajících převodů. Obstará si ozub.kolečko "rychlejší" než má pětka a nechá si ho namontovat namísto stávajícího ozub.kolečka zpátečky, takže po zařazení zpátečky by pak zařadil šestku To jen teoreticky informativně k teoretickému dotazu lukashe (nepředpokládám však že by někdo měl zájem přijít o možnost couvat) Škoda, že na to francouzští inženýři nepřišli sami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 17. říjen 2007 Sdílet Odesláno 17. říjen 2007 Původně zaslal: lukash ja ale HDi nemam, a po dalnici stovkou nejezdim... a pri 170 motor toci dost, bohuzel nemuzu ted zjistit kolik mam ot. pri 100 na petku... Diky L Počítej že je to skoro jedno jestli nafta nebo benzím,musel bys tam samo sebou dát 6ti kvalt z benzína,kvuli převodům ale myslím že to bude stejné 5 u benzína stejné otáčky jak 6 u benzína.....:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fazol Odesláno 13. březen 2008 Sdílet Odesláno 13. březen 2008 Já mám třeba 307 benzín 1.6 a při 100km/h na 5 rychlostní stupeň,točím necelých 3000 ot/min. Což se mi zdá docela hodně. Proto by mě taky zajímalo kolik má otáček 6-ti kvalt při 100km/h. (jen tak informačně) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 13. březen 2008 Sdílet Odesláno 13. březen 2008 Původně zaslal: P607Olda Tvoji otázku bych nejdřív dpolnil, aby to vůbec mělo smysl: Jaké otáčky máš nyní na 5-ku při 100 km/h? A jaká otáčky mají ti co mají 6, na 6-ku při 100 km/h. Protože u 607 se nejedná o tzv. rychloběh, ale jen o rozdělení rozsahu na více drobných dílů. Já mám (HDi) na 5-ku 2000 ot/min při 98 km/h. A kolega má stejný motor šestikvalt a při 2000 ot/min. má 102 km/h. Ten rozdíl nestojí za to, akorát víc \"šmátrá klackem\". Napište svoje názory a údaje. [upravil dne 17.10.2007 P607Olda] Přesně tak já mám při 3000 ot. 150 km/h a kámoš na 6tku to samé nemá to cenu jse jen o efekt a bude se ti zdát že to auto jede líp protože má víc nakrácené převody,tot vše nic jiného na tom není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 13. březen 2008 Sdílet Odesláno 13. březen 2008 Původně zaslal: Scratch skoda, chtel jsem namontovat 7kvalt :-D abych jezdil za 2 litry :-D Jenom 7kvalt? Trochu žabař ne? Jinak je to podle mě zcela zbytečná věc. [upravil dne 13/3/08 BoneDaddy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.