Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

6ti stupnova prevodovka


lukash

Recommended Posts

Tvoji otázku bych nejdřív dpolnil, aby to vůbec mělo smysl:

Jaké otáčky máš nyní na 5-ku při 100 km/h?

A jaká otáčky mají ti co mají 6, na 6-ku při 100 km/h.

Protože u 607 se nejedná o tzv. rychloběh, ale jen o rozdělení rozsahu na více drobných dílů.

Já mám (HDi) na 5-ku 2000 ot/min při 98 km/h. A kolega má stejný motor šestikvalt a při 2000 ot/min. má 102 km/h. Ten rozdíl nestojí za to, akorát víc "šmátrá klackem".

Napište svoje názory a údaje.

[upravil dne 17.10.2007 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím jsi uplně to samé co P607Olda já mám Hdi a na 5 při 3000 ot mám 150 km/h a kámoš i když na oktávce 4x4 TDI na 6 při 3000 ot taky 150 km/h.myslím jsi že je jedno jestli škoda nebo peugeot,ty 6 ti kvalty jsou + - stejně zpřevodované takže jen víc řadíš a zdá se ti že to líp jede protože má 6ti kvalt víc nakrácené převody o žádnou ůsporu paliva atd. tu nemůže být vůbec řeč......:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

P607Olda, Přema, ještě má jednu (myslím že i levnější) možnost jak získat šestý stupeň, se zachováním stávajících převodů.

Obstará si ozub.kolečko "rychlejší" než má pětka a nechá si ho namontovat namísto stávajícího ozub.kolečka zpátečky, takže po zařazení zpátečky by pak zařadil šestku :mrk

To jen teoreticky informativně k teoretickému dotazu lukashe (nepředpokládám však že by někdo měl zájem přijít o možnost couvat) :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ART

P607Olda, Přema, ještě má jednu (myslím že i levnější) možnost jak získat šestý stupeň, se zachováním stávajících převodů.

Obstará si ozub.kolečko "rychlejší" než má pětka a nechá si ho namontovat namísto stávajícího ozub.kolečka zpátečky, takže po zařazení zpátečky by pak zařadil šestku :mrk

To jen teoreticky informativně k teoretickému dotazu lukashe (nepředpokládám však že by někdo měl zájem přijít o možnost couvat) :nevim

Škoda, že na to francouzští inženýři nepřišli sami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lukash

ja ale HDi nemam, a po dalnici stovkou nejezdim... a pri 170 motor toci dost, bohuzel nemuzu ted zjistit kolik mam ot. pri 100 na petku...

Diky L

Počítej že je to skoro jedno jestli nafta nebo benzím,musel bys tam samo sebou dát 6ti kvalt z benzína,kvuli převodům ale myslím že to bude stejné 5 u benzína stejné otáčky jak 6 u benzína.....:myslim:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...
Původně zaslal: P607Olda

Tvoji otázku bych nejdřív dpolnil, aby to vůbec mělo smysl:

Jaké otáčky máš nyní na 5-ku při 100 km/h?

A jaká otáčky mají ti co mají 6, na 6-ku při 100 km/h.

Protože u 607 se nejedná o tzv. rychloběh, ale jen o rozdělení rozsahu na více drobných dílů.

Já mám (HDi) na 5-ku 2000 ot/min při 98 km/h. A kolega má stejný motor šestikvalt a při 2000 ot/min. má 102 km/h. Ten rozdíl nestojí za to, akorát víc \"šmátrá klackem\".

Napište svoje názory a údaje.

[upravil dne 17.10.2007 P607Olda]

Přesně tak já mám při 3000 ot. 150 km/h a kámoš na 6tku to samé nemá to cenu jse jen o efekt a bude se ti zdát že to auto jede líp protože má víc nakrácené převody,tot vše nic jiného na tom není

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...