Driver Odesláno 17. říjen 2007 Sdílet Odesláno 17. říjen 2007 Přestalo mě fungovat ovládání regulace ventilátoru topení, ono to tedy tak trochu funguje, ale když dám otáčky na max tak ventilátor běží moc pomalu. Funguje to stejně i po přepnutí na vnitřní cirkulaci. Jednou už to zlobilo tak jsem to rozebral, vyčistil dráhu po který běhá ten kontakt a bylo to ok. Teď to ale nepomohlo, neřešil jste to někdo u 306ky? Našel jsem tady akorát podobný problém u 205/405. [upravil dne 17/10/2007 Driver] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 17. říjen 2007 Sdílet Odesláno 17. říjen 2007 A já myslel, že už prdítko pošleš ze skály a budeš jezdit pořádným vozem... Zadohrabem! Nepomohlo by to propájet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supersonic Odesláno 18. říjen 2007 Sdílet Odesláno 18. říjen 2007 Původně zaslal: Marcel505 A já myslel, že už prdítko pošleš ze skály a budeš jezdit pořádným vozem... Zadohrabem! Nepomohlo by to propájet? Přesně jak píše Marcel, pro začátek. Zkus to proměřit ohmetrem a ev. propájet:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterG Odesláno 18. říjen 2007 Sdílet Odesláno 18. říjen 2007 alebo ti predam funkcny panel. ja mam burane auto zozadu a rozpredavam ho na diely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 18. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. říjen 2007 Původně zaslal: PeterG alebo ti predam funkcny panel. ja mam burane auto zozadu a rozpredavam ho na diely. Já to zkusím nejdřív propájet, jen co opravím pájku a potom bych se kdyžtak ozval kvůli panelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 18. říjen 2007 Sdílet Odesláno 18. říjen 2007 stejny problem melo teticceno picasso. Problem byl ve spinaci skrince. Byly tam opalene kontakty a tim padem veliky prechodovy odpor. Stacilo rozebrat a vycistit ale nevim jestli to bude tenhle pripad. Jen me to napadlo, protoze je to nachlup stejny problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 29. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2007 Tak opět zafungoval pežotí Self repair system a ovládání už zase funguje. S kamarádem jsme to dneska rozebrali (opět mi spadl knoflík od spínání klimy dovnitř přístrojovky takže jsem v tom mrazu ještě rozdělával ty plasty kolem řadící páky a ručky), vyndali jsme ten tišťák (už asi po třetí), vyčistily opět kontakty (už asi po třetí) a proměřily jsme několikrát odpory na tišťáku. Jeden z těch odporů neukazoval žádnou hodnotu tak jsme usoudily, že by to mohlo být tím. Kamarád vzal ten panel a šel se kouknout jestli by měl nějaký náhradní odpor a když se vrátil tak ještě jednou změřil ten špatný odpor. A najednou měřák normálně ukázal hodnotu. Tak jsme to připojil zpátky jenom na kabel na zkoušku a hele ono to fungovalo, větrák běžel na plný pecky. Takže jsem se jenom podrbal na namrzlý hlavě, pronesl něco na adresu francouzských soudruhů a složil to rychle zpátky. Zatím to funguje, jsem jenom zvědavý na jak dlouho. Vlastně pořádně ani nevím čím to bylo. Asi se nám s kámošem povedlo vyřadit z provozu kurvítko [upravil dne 29/12/2007 Driver] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.