Leo Odesláno 16. říjen 2007 Sdílet Odesláno 16. říjen 2007 Jak prosím nejlépe vypustit chladicí kapalinu u 406 HDI? V knize „Jak na to?“ je obrázek chladiče s výpustným ventilem, který na tom mém chladiči nevidím. Jediné co tam je je ten jakoby šroubek označený na fotce červeným kolečkem (je úplně stejný jako ten označený modře). Mám to vypustit tím nebo nějak jinak? Odvzdušňováky na termostatu a topení jsem našel, myslíte, že i ten šroub označený modrým kolečkem je také odvzdušňovací? Děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 16. říjen 2007 Sdílet Odesláno 16. říjen 2007 No tak to je přesně ono:D Nevím jak u tvého, ale u mého se na ten vypoučťák dá nasadit hadice a můžeš vypustit i do nějaké nádoby přímo:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 16. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. říjen 2007 Původně zaslal: Georginho_cz406 No tak to je přesně ono:D Nevím jak u tvého, ale u mého se na ten vypoučťák dá nasadit hadice a můžeš vypustit i do nějaké nádoby přímo:super Myslíš jako vyšroubovat šroub a na vzniklou díru nasadit hadici? To bude zase postříkané vše okolo. Měnil jsi tam těsnění nebo nebylo potřeba (šroub vypadá dost zoxidovaně). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 16. říjen 2007 Sdílet Odesláno 16. říjen 2007 nene měl by ten vypouštěcí být dole v rohu na chladiči. je to takový jakoby kohoutek. Já to tak mám. jinak tohle bych tipoval na odvzdušňovák.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 16. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. říjen 2007 Původně zaslal: stalmik nene měl by ten vypouštěcí být dole v rohu na chladiči. je to takový jakoby kohoutek. Já to tak mám. jinak tohle bych tipoval na odvzdušňovák.. Kohoutek znám z knížky, ale já ho tam nevidím (ani v nákresu není). Ty máš starší typ a tam je i podle nákresu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 16. říjen 2007 Sdílet Odesláno 16. říjen 2007 To v červeném kolečku je ono!!! vypoušťák. Ten nákres máš zrovna z druhé strany. [upravil dne 16.10.2007 Georginho_cz406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 17. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2007 Klasický vypouštěcí šroub je na obrázku níže (mám jiný typ chladiče). Jak jsem to dnes prohlížel, tak ta tlustá hadice je umístěna nejníž. Nevíte náhodou někdo jak se odpojuje (co je tam za mechanismus s těsněním)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 17. říjen 2007 Sdílet Odesláno 17. říjen 2007 Buď tam máš takovou: http://www.anox.cz/perove-spony-w1/ A nebo takovou: http://www.anox.cz/hadicove-spony-pozink-w1/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 17. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2007 Původně zaslal: Georginho_cz406 Buď tam máš takovou: http://www.anox.cz/perove-spony-w1/ A nebo takovou: http://www.anox.cz/hadicove-spony-pozink-w1/ Právě, že tam spona není. Ještě jsem to konzultoval a bude tam asi drátová závlačka (15) zajišťující hadici zastrčenou v chladiči utěsněnou těsněním (14) (přikládám obrázek). Zkusím to tedy o víkendu nějak rozpojit (raději si koupím náhradní těsnění). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 17. říjen 2007 Sdílet Odesláno 17. říjen 2007 JJ....někde jsem to už viděl! Takovou mám na vedení k topení. Bohužel mám jiný chladič, tak promiň že ti nedokážu poradit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladak Odesláno 18. říjen 2007 Sdílet Odesláno 18. říjen 2007 Při výměně rozvodů a čerpadla chladící kapliny jsem narazil na stejný problém jak vypustit (406 HDI r.2003). Vypuštění chladícího systému se dělí na vypuštění chladiče a vypuštění motoru. Už mi to nějak vypadlo jak jsem vypustil chladič (mám dojem že rozpojením hadice dole na chladiči) to vyteklo minimum kapaliny z chladiče a přípojných trubek . Motor nemá žádný vypouštěcí kohoutek ani zátku nebo jsem nenašel nic rozumně přístupného. Pomohla silnější PE folie pod blokem motoru a kbelík do kterého kapalina vytekla po demontování čerpadla. [upravil dne 18/10/07 ladak] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 18. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. říjen 2007 A co zkusit na chvíli spustit motor, aby čerpadlo nějakou vodu ještě vyhnalo . Je to mechanická vrtule, tak by se snad nic zadřít nemělo. Čerpadlo kvůli tomu sundávat nebudu. Hlavně, že omladím antikorozní účinky kapaliny (už mám nakoupeny 4l nemrzky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 23. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. říjen 2007 Nakonec jsem to vypustil odpojením té spodní hadice (po vytáhnutí drátové závlačky šla docela dobře kývavým pohybem vytáhnout). Něco vyteklo samo a něčemu jsem pomohl profouknutím přes hadičku nasazenou na odvzdušňovací ventilky (hlavně u topení). Celkem toho bylo necelých 6 litrů. Potom jsem tam nalil 3l originál Peugeot nemrzky (TECNIC 9725K4) a zbytek destilky (1l nemrzky mi zůstal, ale nechtěl jsem to zbytečně překoncentrovat). Jediné co mi dělá trochu starost je, že originál nemrzka byla žlutá a nová nemrzka je modrá tak snad se to tam co původně zůstalo nesrazí (asi jsem to měl propláchnout destilkou, které mi 7l zůstalo, ale nějak jsem si to neuvědomil, tak snad příště). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tosho27 Odesláno 4. říjen 2011 Sdílet Odesláno 4. říjen 2011 Zdarec páni. Takže oživím trošku túto tému lebo len tu som sa dočítal ako tú starú kvapalinu vypustiť. Chcem sa opýtať či budem potrebovať nove tesnenie ked odpojím hadicu alebo tam môžem vrátiť to staré? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shamann22 Odesláno 4. říjen 2011 Sdílet Odesláno 4. říjen 2011 noooo to tesnenie by zaujimalo aj mna, a este ohladom tej chladiacej kvapaliny, ze ci musi byt origo peugeot alebo staci na hlinikove motory, naprr.G12?????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 4. říjen 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2011 Pokud si pamatuji tak těsnění jsem nakonec nechal původní. U těch nemrzek záleží hlavně na tom, aby byly na stejném základu. Pokud se udělá proplach tak by neměla vadil libovolná jiná vhodná a neoriginální. Jen si nejsem jist zda ta na hliníkové motory je ta pravá (není HDI z litiny?). Mimochodem přikládám obrázek pro vypuštění chladící kapaliny z motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 4. říjen 2011 Sdílet Odesláno 4. říjen 2011 s litiny je blok. Ale hlava myslim ze je s hlinikovej slitiny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 31. říjen 2011 Sdílet Odesláno 31. říjen 2011 Dobrý den, potřebuju (katalogová) čísla hadic chlazení od termostatu k topení. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 31. říjen 2011 Sdílet Odesláno 31. říjen 2011 Ahoj chci se zeptat,pod jakým číslem je chladící kapalina v Peugeotu a kolik stojí a v jakém balení se prodává v 4L?Nechci tam lejt něco co tam nepatří,kvůli tomu jak je tady zmiňováno,že něco je z litiny a něco z hliníku....tak ,aby to nesežralo motor!:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 31. říjen 2011 Sdílet Odesláno 31. říjen 2011 stačí dát cokoli,co je na hliníkové motory (HDi má jen hlavu), např.G48 atd.,-- když nevíš co tam je, tak propláchnout vodou a dát novou směs a napsat si to do notýsku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.