Gticko Odesláno 15. říjen 2007 Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 zdravíčko .jedná se o pažouta 205 Gti 88KW mám nejspíš problém s mazáním ...čím větší otáčky tím se to maže huř :/....spíš u 5 rychl.stupně kolem 140km /H a víš už maže dost mizerně ...jde to pod 2 bar kolem 1baru ( myslíš že to je olejem ???? mám tam 10W-40 a hustotu nevím .... někdo mi řekl že tam mám dat hustší ....nebo že by čerpadlo ?!? Motor je po kompletní GO a nechci ho nějak podělat díky za každou radu !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culto Odesláno 15. říjen 2007 Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 mam ten samy problem, ale tlaci mi to 3 bary..ked je olej studeny tak skoro 4..myslim ze mame KO cerpadla ale 1 bar to uz je fakt malo - nejazdil by som radsej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gticko Odesláno 15. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 ...no prej muže bý špatné i čidlo ale když to nevytáčím tak to maže uplně normálně :/.... sundám vanu a mrknu na sítko ...eventuelně vyměním čerpadlo...naštěstí mám ještě jeden motor ... jak moc je složitý vyměnit to čerpadlo?????? má s tím někdo zkušenosti ??????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 15. říjen 2007 Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 klesa tlak se stoupajici teplotou, nebo to malo maze uz za studena? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 15. říjen 2007 Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 zkuste nejdřív kouknout na to čidlo. je to nejjednodušší - abyste neměnili čerpadlo a pak to nakonec nebylo tím čidlem. výměna čerpadla je v poho-sundat vanu-povolit a odšroubovat 3 šrouby, vyháknout čerpadlo z řetězu a je to. monáž je stejná jen v opačném sledu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gticko Odesláno 15. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 jestli klesá tlak se stoupající teplotou tak toho sem si nevšim....při volnoběhu a normálním ježdění to maže dobře ..když jedu ale jak už jsem psal nad 140km/h a nebo tomu naložím a vytáčímto tak už to moc nemaže :/ ok ...dejdřív juknu na to čidlo a když to tím nebude vyměním to čerpadlo.. Je u 1.9 75kw shodne čerpadlo s verzí 88kw ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 15. říjen 2007 Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 hele slusnej 10W40 musi stacit, pokud tam neni z jeste fabriky. Ja jednou potreboval zkusit cerstve slozenej motor, tak jsem na koupil nejlevnejsi 10W40 v mistnim shopu. Asi po 15min ostrejsi jizdy taky zacal tlak klesat a po sundani vika jsme zjistili, ze ten olej je po zahrati jak voda. Takze olejem to byt muze, ale to zalezi na tom, jestli to zacalo delat treba postupne, nebo z niceho nic naraz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culto Odesláno 15. říjen 2007 Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 Původně zaslal: .mycTD klesa tlak se stoupajici teplotou, nebo to malo maze uz za studena? to je presne moj pripad moze to byt na pitchu olej? (10w40) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 15. říjen 2007 Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 no jasne, dyt to pisu. Urcite bude rozdil mezi 10W40 za 300,-kc/litr, nebo 300,-kc/5litru z tunig koutku v hypernove, pripadne, jestli na nem uz mas natoceno 30.000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gticko Odesláno 15. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 ...olej jsem měnil ..a není tam žádná mrdka Castrol 10W-40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holly Odesláno 24. říjen 2007 Sdílet Odesláno 24. říjen 2007 Na 90% máte špatný čidla. Pokud je olej měněný i s filtrem, nedovedu si představit, proč by to nemazalo. Maximálně může být prasklé čerpadlo, pokud to dostalo bombu na vanu, ale to se dá lehce zkouknout. Výměna je primitivní, jak píše zoby. Kdyby byly přicpaný kanály za čidlem, tak to tlak naopak zvýší. Vadné čidlo se typicky projevuje tak, že za studena to ukazuje třeba 3, 4 bary a po zahřátí pak třeba jen 2 a při volnoběhu skoro nula. Nejlepší je ten olej promnout mezi prsty a tak se jakžtakž pozná, jestli maže. Mmch, jde tam dát i čerpadlo z diesela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MareC3k Odesláno 26. říjen 2007 Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 Pokial je cerpadlo dobre tak by som problem videl inde ako v cidle. Studeny olej ma vyssiu viskozitu ako teply, tym padom tazsie preteka cez hlavne a ojnicne loziska a tlak je vyssi. Ked sa olej zahreje viskozita klesne a jednoducho tlak poklesne pretoze lahko preteka cez loziska... Z toho vyplyva, ze je velka vola na hlavnych a ojnicnych loziskach na klukovke. Ciastocne pomoze pouzivanie viskoznejsieho oleja.. 15W-40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Nevřis Odesláno 1. listopad 2007 Sdílet Odesláno 1. listopad 2007 ....byla výměna čidla a rovnou jsem udělal i čerpadlo .... tlačí to ted víc než má )))))))))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 1. listopad 2007 Sdílet Odesláno 1. listopad 2007 to už na tom autě po té důchodkyni ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Nevřis Odesláno 1. listopad 2007 Sdílet Odesláno 1. listopad 2007 Původně zaslal: kobra to už na tom autě po té důchodkyni ? to auto po te duchodkyni už dávno není ... viz odkaz : http://www.autohificlub.cz/forum/10/636810-tak+jsem+to+gti+trochu+poladil/0 http://www.autohificlub.cz/forum/10/716204-zase+205+gti+...+a+police++%29%29/0 [upravil dne 1.11.2007 Nevřis] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.