Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

mazání problém ??? GTi


Gticko

Recommended Posts

zdravíčko .jedná se o pažouta 205 Gti 88KW

mám nejspíš problém s mazáním ...čím větší otáčky tím se to maže huř :/....spíš u 5 rychl.stupně kolem 140km /H a víš už maže dost mizerně ...jde to pod 2 bar kolem 1baru :(( myslíš že to je olejem ???? mám tam 10W-40 a hustotu nevím .... někdo mi řekl že tam mám dat hustší ....nebo že by čerpadlo ?!?

Motor je po kompletní GO a nechci ho nějak podělat :myslim

díky za každou radu !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...no prej muže bý špatné i čidlo ale když to nevytáčím tak to maže uplně normálně :/.... sundám vanu a mrknu na sítko ...eventuelně vyměním čerpadlo...naštěstí mám ještě jeden motor :) ...

jak moc je složitý vyměnit to čerpadlo?????? má s tím někdo zkušenosti ???????:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkuste nejdřív kouknout na to čidlo. je to nejjednodušší - abyste neměnili čerpadlo a pak to nakonec nebylo tím čidlem.

výměna čerpadla je v poho-sundat vanu-povolit a odšroubovat 3 šrouby, vyháknout čerpadlo z řetězu a je to. monáž je stejná jen v opačném sledu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli klesá tlak se stoupající teplotou tak toho sem si nevšim....při volnoběhu a normálním ježdění to maže dobře ..když jedu ale jak už jsem psal nad 140km/h a nebo tomu naložím a vytáčímto tak už to moc nemaže :/

ok ...dejdřív juknu na to čidlo a když to tím nebude vyměním to čerpadlo..

Je u 1.9 75kw shodne čerpadlo s verzí 88kw ????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele slusnej 10W40 musi stacit, pokud tam neni z jeste fabriky. Ja jednou potreboval zkusit cerstve slozenej motor, tak jsem na koupil nejlevnejsi 10W40 v mistnim shopu. Asi po 15min ostrejsi jizdy taky zacal tlak klesat a po sundani vika jsme zjistili, ze ten olej je po zahrati jak voda. Takze olejem to byt muze, ale to zalezi na tom, jestli to zacalo delat treba postupne, nebo z niceho nic naraz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Na 90% máte špatný čidla. Pokud je olej měněný i s filtrem, nedovedu si představit, proč by to nemazalo. Maximálně může být prasklé čerpadlo, pokud to dostalo bombu na vanu, ale to se dá lehce zkouknout. Výměna je primitivní, jak píše zoby. Kdyby byly přicpaný kanály za čidlem, tak to tlak naopak zvýší. Vadné čidlo se typicky projevuje tak, že za studena to ukazuje třeba 3, 4 bary a po zahřátí pak třeba jen 2 a při volnoběhu skoro nula. Nejlepší je ten olej promnout mezi prsty a tak se jakžtakž pozná, jestli maže.

Mmch, jde tam dát i čerpadlo z diesela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokial je cerpadlo dobre tak by som problem videl inde ako v cidle. Studeny olej ma vyssiu viskozitu ako teply, tym padom tazsie preteka cez hlavne a ojnicne loziska a tlak je vyssi. Ked sa olej zahreje viskozita klesne a jednoducho tlak poklesne pretoze lahko preteka cez loziska... Z toho vyplyva, ze je velka vola na hlavnych a ojnicnych loziskach na klukovke. Ciastocne pomoze pouzivanie viskoznejsieho oleja.. 15W-40

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...