Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zadni naprava


Stoupa

Recommended Posts

Spíš z vlastní zkušenosti. Nechával sem si ji dělat asi před 2 léty v Příbrami. Cena tuším nějakeych 5,5k a průběh je takovey, že přijedeš, jdeš se walknout do města, napápneš se, vrátíš se, zakešuješ a mizíš vybaven repasovanou, ale total v cayku zadní nápravou. Je dobrý si zároveň říct, jak vysoko chceš zadek. Udělay ti to v cenně zájezdu.

A propo nemáš chu? se jít zeytra mrknout na ICA (Interier Change Action) ? :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To KiK: To značí, že ti day nápravu se kterou nebudeš mít pěknou řádku let problémy, páč sou na mí oproti originálu maznice a ty zadní nápravy odcházey hlavně kvůli tomu, že neday domazávat jehlový ložiska a po čase se doslova rozdroley.

To Stoupa: Pravda, psals to, ale skleroza je swiňa. Neva, jindy - furt se něco dějye. Pozdravuj v Germánii Seppa...:cool::cool::cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K těm zadním nápravám, abyste měli představu, jak to vypadá uvnitř, když ta náprava odejde.

Je to focené už ve šrotu, tak toho guláše kolem si nevšímejte.... Je to ze 405-ky.

Dobrá strana: je tam ještě vidět zbytek ložiska, čep je hladký, malinko orezlý je jen proto, že to už chvilku leží venku, tak si tu rez odmyslete :)

Foto uz neny, potřeboval jsem místo...

Špatná strana: je vidět, jak je krutě vymačkaná a vydřená, a totálně zrezlá. Na téhle straně bylo ložisko zcela rozpadlé a vysypané, tahle strana byla \"kleklá\".

Je asi jasné, že nemá cenu sem jakékoliv ložisko dávat, že by po tom \"neběhalo\", a rozpadlo se ihned také. Tahle strana by se musela jedině ovařit, a přestružit, a nejlépe ještě tepelně zpracovat, aby byla OK...

Tohle foto už taky neny...]

[Editován dne 2/23/04 oddie]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

2 Oddie:U nas se tydle napravy opravujou. Cepy jsou vyrobene nove, jsou brousene a cementovane a ta cast co se nalisuje do te trubky je s mirnym presahem. Levy a pravy je rozdil a dava se to tam pod lisem-jeden ten cep se vylisuje smerem do vnitr a pak se kulatinou ten cep i s tim druhym vylisuje ven. Nove cepy ten samy postup, a v tom je ten rozdil levy-pravy, jeden z nich je s osazenim aby nesel hodne ven a ten druhy se odmeruje-mohly by byt oba stejne, ale tak je to jednodussi. Problem je nekdy s ramenama, byvaji vydrene tek, ze to nove lozisko neni kam dat-pak bud vystruzit na vetsi prumer, dat vlozku a pak teprve lozisko a v jednodussich pripadech lozisko vlepit-zni to blbe, ale funguje to spolehlive. Cepy jsou po 1100, loziska bych se musel podivat a to se mi ted nechce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Musím pochválit Kačírka v Příbrami. Včera jsem si tam byl nechat zrenovovat zadní nápravu a úplná spokojenost. Práce byla hotová ani ne za tři hodinky a navíc mě ještě upozornil, že mám nějaký závadičky na autě.

Oprava zadní nápravy s výměnou jednoho vadného ramene, celkem za 7000,- a dva roky záruka. No co víc si přát.

Vřele doporučuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...