Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

otáčkoměr 306-sem bezradný


chuck11

Recommended Posts

Přečetl sem si příspěvky na PC ,ale žádný mi nemůže pomoct.

Přestal mi fungovat otáčkoměr :( diagnostika mi žádnou chybu neukazuje a nové budíky sem taky zkoušel a to samé.Potřeboval bych elektrické zapojení otáčkoměru od přístrojové desky až po čidla v motoru.Potřebuju to pro svého mechoše ,ale má vtom prý peugeot nějaký bordel či co,že budíky jsou nějak popřeházované s otáčkoměrem, či co :myslim

Jestli má možnost se někdo nějak k elektrickým schématům dostat tak prosím, aby mi je zaslal nebo se semnou nějak domluvil :(

Jo je to 1,8 16V rok 2001 :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Nedalo mi to a tak sem nadále hledal,kde by mohla být chyba,tentokrát sem šel,ale po alarmu a díval sem kudma tahali kabely od baterky a pro sirénu.Došel sem tedy k místu kde jsou protažené veškére kabely z motorové části až do kabiny.Dřív sem u téhle "patice" byl taky,ale nešel mi povolit torx kterým je přitažena.Pomohlo snad WD40,které sem tam mněl nastříkané 2 dny a pak jsem šel povolovat, nakonec se podařilo.Šroub jsem mněl venku,ale ještě to bylo festovně přilepené kolem dokala nějakým těsněním které sem musel nití obřezat.Poté sem konečně tuto patici odklopil jsem se zděsil co jsem uviděl:o .Ty "HOVADA"(promintě za ten výraz,ale jinak se to říct nedá) asi nevěděli kudma tahat tak vzali vrtačku a provrtali přes tuhle patici až do kabiny vrtačkou díru pro ty jejich kabely,aniž by si ověřily jestli tím něco nepřeruší,povedlo sem jim prerušit naneštěstí tímhle jejich zásahem jenom ty kontakty pro otáčkoměr:bojim

Konečně sem tedy našel závadu,natáhl sem pro budík nový drát a už zase jede otáčkoměr jak má;)

Po tehlé zkušenosti sem se projistotu podíval i na spoje od alarmu které dělali a to sem si sednul málem podruhé naprdel,takové studeňáky kterýmy to bylo provedeno by neudělala ani mladá:bojim (škoda že sem je nenafotil,mohly jste se zasmát i vy)

Potom si nechte namontovat od firmy alarm,která zaručuje několikaleté skušenosti:nevim :grr

Přikládám i nějaké foto ať jste víc v reálu

post-0-14109596892343_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: chuck11

Přečetl sem si příspěvky na PC ,ale žádný mi nemůže pomoct.

Přestal mi fungovat otáčkoměr :( diagnostika mi žádnou chybu neukazuje a nové budíky sem taky zkoušel a to samé.Potřeboval bych elektrické zapojení otáčkoměru od přístrojové desky až po čidla v motoru.Potřebuju to pro svého mechoše ,ale má vtom prý peugeot nějaký bordel či co,že budíky jsou nějak popřeházované s otáčkoměrem, či co :myslim

Jestli má možnost se někdo nějak k elektrickým schématům dostat tak prosím, aby mi je zaslal nebo se semnou nějak domluvil :(

Jo je to 1,8 16V rok 2001 :(

jestli ti to pomůže?

dscn0164mt8.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 let později...

Zdravím,na mojej 306 tiež neide otačkomer,ale ked prší vonku tak ide.Premeral som čidlo a hodnota bola 112 omov-čo asik mala byť v rozsahu 360-400.A napatie čo ide do čidla tak tam je 0.03 V a malo by byť 5V.Niekde som čital že červeny kabel z čidla tlaku olej ten može robiť problem,je to tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...