Fakir Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Tak mě vlastně napadá - ještě jsem neviděl mojí 206ku dochlazovat větrákem po vypnutí motoru. To je normální, nebo by to měla dělat? Teplota chladiva totiž vyletí po zastavení motoru celkem nepříjemně nahoru (což je teda pravda logické)... Dík za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kulíšek Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Podle mě po vypnutí motoru, je voda v motoru o hodně vyšší teploty (ukazuje ručička teploměru), než v chladiči,kde je čidlo chlazení větráku a proto se ti větrák nezapne. Voda v okruhu až na tolik necirkuluje při vypnutém motoru. Ale co je zajímavé, že když se mi zpustí větrák a vypnu motor, tak se větrák hned zastaví , i když určitě teplota na čidlu v chladiči je stále vysoká. I u Š Rapidu mi nadále běžel větrák až vodu uchladil a pak vypnul . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirasCC Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Mě taktéž nedochlazuje. A i když se větrák už točí a vypnu zapalování, větrák zdechne. Na tohle nějak soudruzi ve Francii zřejmě zapomněli - taky už sem se nad tím podivoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 12. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Původně zaslal: MirasCC Mě taktéž nedochlazuje. A i když se větrák už točí a vypnu zapalování, větrák zdechne. Na tohle nějak soudruzi ve Francii zřejmě zapomněli - taky už sem se nad tím podivoval Právě, přesně takhle se to chová. Za provozu se větrák klidně spustí, ale po vypnutí motoru zdechne s ním. Schválně se na to zeptám dneska v servisu, až tam půjdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirasCC Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Tak dej pak vědět Nemyslím si ale, že by to byla nějaká závada. Tipl bych, že to nějak souvisí s odpojením většiny elektrický sítě při vypnutým zapalování. Řeším to tak, že když větrák po zastavení auta dochlazuje, nechám motor běžet, dokuď větrák nevypne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 já to mám řešený tak, že mám na čidlo na chladiči přivedenej trvalej proud, běží to i po vypnutí klíčku.. po vypnutí motoru teplota vody opravdu dost naroste, a nějaká ta cirkulace tam taky je i když vodní pumpa neběží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Me to taky nebezi, kdyz vypnu klicek (406) ale u 307 to bezi dal. Tak ja nevim, ale asi to bude naschval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piwec Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Mně to na 106 chladí dál, klidně i půl miuty. Po tu dobu nemůžu zapnout alarm, protože začne houkat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 12. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Tak mi v servisu řekli, že to je vcelku normální chování u 16V motoru, jelikož tam ta potřeba dochlazení není tak kritická. Teplota vody sice vyběhne nahoru, ale když se to pak nastartuje, tak jde teplota vody zase velmi rychle do normálu (což je pravda). A když se to nenastartuje, tak to časem vychladne. Prý se to týká především HDIček, které jsou na to nějakým způsobem háklivější. Takže jsou dvě možnosti: buď se na to vyprdnout a nechat to jak to je, nebo přepojit čidlo teploty tak, jak to psal Martin.405, aby byl větrák nezávislý na spínací skříňce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kulíšek Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Původně zaslal: Fakir Tak mi v servisu řekli, že to je vcelku normální chování u 16V motoru, jelikož tam ta potřeba dochlazení není tak kritická. Teplota vody sice vyběhne nahoru, ale když se to pak nastartuje, tak jde teplota vody zase velmi rychle do normálu (což je pravda). A když se to nenastartuje, tak to časem vychladne. Prý se to týká především HDIček, které jsou na to nějakým způsobem háklivější. Takže jsou dvě možnosti: buď se na to vyprdnout a nechat to jak to je, nebo přepojit čidlo teploty tak, jak to psal Martin.405, aby byl větrák nezávislý na spínací skříňce. A nebo se na to vyprdnout úplně nic nepřepojovat no a vždy když se nám spustí větrak počkat až vypne, trochu klesne teplota (na budíku) a pak vypnout motor . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 12. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Původně zaslal: Kulíšek A nebo se na to vyprdnout úplně nic nepřepojovat no a vždy když se nám spustí větrak počkat až vypne, trochu klesne teplota (na budíku) a pak vypnout motor . Však jo, to je obsaženo v první variantě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 mám hdi a taky se sahara vypne s vypnutím zapalování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 je to normální rovněž u mého HDi dle servisu je to celkem v pořádku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kulíšek Odesláno 15. říjen 2007 Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 Původně zaslal: Fakir Původně zaslal: Kulíšek A nebo se na to vyprdnout úplně nic nepřepojovat no a vždy když se nám spustí větrak počkat až vypne, trochu klesne teplota (na budíku) a pak vypnout motor . Však jo, to je obsaženo v první variantě. Já vím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.