gogogo Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Zdravím. Mám tedy aspon myslím problém s volnoběžnýma otáčkama.Při nízké teplotě. Mám Peugeot 205 1.4 55kw r.v.93 jednobodové vstřikování Bosch Mono-Jetronic. Zajímalo by mne když ráno sednete do vymrzlých aut kolik vám točí na volnoběh? Řeklbych,že by to mělo být kolem 1200 ot/min. Mě zprvu vyletí na 2000 po chvily klesnou tak na 1500-1700.Jak je auto ohřáty volnoběh je správný 900 ot/min.Teplota po ránu kolem 6 stupnů.Zvláštní je že při teplotě vzduchu 20 a více točí studené auto krásně 1200ot/min. Myslím že na vyně by mohlo být čidlo teploty vzduchu,který se nachází ve vstřikování. Co si o tom myslíte? Díky všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 mě to točí úplně stejně, když ho nahodím tak taky 2000 ot. pak to pomalu klesá na těch 900. myslím že je to ok. taky 1,4 xs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogogo Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 No nevím nepamatuju si že by třeba favorit točil při startu 2000,felicie jakbysmet a to mají skoro schodné vstřikování.nedokážu si představit kolik my to bude točit třeba při -20 stupní to by se autu asi moc nelíbylo. No uvidíme co nato ostatní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogogo Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Jinak auto mám asi rok.Vždycky se my takhle chovalo,ale zdá se mi to dost nepřirozený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 V tomhle období je akorát ten přechod, kdy auto po startu začíná točit vyšší otáčky na volnoběh (tím myslím do 2tis/min), protože v noci je už zima a třeba že ráno svítí slunce, motor je pěkně studenej. Původně zaslal: gogogo Nedokážu si představit kolik my to bude točit třeba při -20 stupní to by se autu asi moc nelíbylo. No uvidíme co nato ostatní Nelze říct, že čím větší zima, tím vyšší otáčky a naopak. Spíš bych se zajímal o dobu, kterou motor tyhle vysoký otáčky drží . Až bude -20, tak auto už nebude přidávát na otáčkách, ale bude ty otáčky držet dýl na 2tis/min, než se motor zahřeje a pak začnou klesat. Jinak já mám v tomhle období po startu taky 2tis. otáček a po 5s klesnou na 1,7tis. Jak se motor dál zahřívá, otáčky klesaj. Takže bych to vůbec neřešil a byl bych rád, že při zimním startu auto dobře nastartuje a dá se s ním jet, protože si drží vyšší otáčky a nechcípá. [upravil dne 11/10/07 Vopičí] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.