aaq Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Mám dotaz na majitele P206 1,4i rok výroby 2006. Po nastartování studeného motoru (ne za mrazu, ale i třeba v létě při 18 st.C) a přidání plynu se motor jakoby dusí a nechce jít do otáček. Při rozjezdu často "chcípne". Po cca 1 min je pak vše OK. V servisech si s tím nevědí rady, tak jsem vůz chtěl vrátit. Od Peugeot ČR ale prodejci sdělili, že prý je to pro daný typ vozu a daný motor normální. Tomu se mi ale nechce věřit, když při koupi vozu se tato závada neprojevovala a vznikla až po zhruba 1 roce provozu. Děkuji všem za odpovědi i názory týkající se této problematiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 To bylo koupený nový v Peugeotu a je ještě v záruce? Buzeruj je, normální to není protože ti to brání v bezproblémovým užívání věci. Nebo třeba se časem objeví v reklamách Peugeot věta "1.4i sice občas chcípají ale to je normální tak si tohle auto kupte!"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
striker Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 .... z vlastni zkusenosti se servisem honda.. pri reklamaci jeste v zaruce vim... ze jedine co na ne plati je se nejdriv poradne nasrat ... a pak teprve zacit mluvit to se teprve daji veci do pohybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaq Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Původně zaslal: Fusion To bylo koupený nový v Peugeotu a je ještě v záruce? Buzeruj je, normální to není protože ti to brání v bezproblémovým užívání věci. Bylo to koupený jako 1/2 roku starý předváděcí vůz, takže mám ještě 3/4 roku záruku u Peugeota a pak 1/2 roku u prodejce [upravil dne 11/10/07 aaq] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Nieco podobne sa deje aj na nasom firemnom Citroen Berlingo 1,4i, cca 1,5rocny a najazdenych cca 75tis km. Pri chladnejsom pocasi pod tych 15 stupnov po nastartovani a snahe sa rozbehnut hned z miesta sa motor na chvilu akoby pridusi (ale len pri zatazi, na volnobeh je OK), ale za par sekund je ok. Riesim to tak, ze nastartujem a necham ho chvilu bezat, alebo treba pridat trochu viac plynu, lebo ked je tam okolo 1500-2000otacok, tak to robi. Mozno sa ten motor zle maze, alebo nieco take... Kazdopadne, este mi to nechciplo. Treba narabat jemnejsie so spojkou, kym je to studene... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Ale jo, tohle mi dělá i moje 206ka s 1.6 16V. Prostě pokud je motor hodně studenej a hned po nahození bych ho zapřáhl, tak nechce do otáček a jakoby se dusí. Považuju to za normální a nechávám proto motor aspoň 30s po nahození běžet na volnoběh, to mu stačí vždycky. A když náhodou někdy potřebuju vystartovat a zapomenu na to, tak stačí sešlápnout spojku, motor se hned chytne a pak už je to většinou dobrý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskamarm Odesláno 22. říjen 2018 Sdílet Odesláno 22. říjen 2018 Někdo by dokázal říct s odstupem času co to způsobuje? Přesně to odpovídá moji 206 1,1 2004 z Německa Dekuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.