striker Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Ahoj... chtel sem se zeptat jestli nekdo nemate zkusenosti se sekvencnim vstrikem LPG... konkretne me jde o vyrobce... Vsichni chteji zhruba 30 tis.. tak nevim ci BRC, Tartariny, atd... ? dikas za kazdou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Mám Magic 2 od HLPlyn nebo tak něco a jsem s tím spokojený :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Původně zaslal: Georginho_cz406 Mám Magic 2 od HLPlyn nebo tak něco a jsem s tím spokojený :-) Ale to nemáš sekvenční, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 mam tartarini - najeto zhruba 70.000 km a šlape jako hodinky :-) jediná věc, která mě dost štve, je servis. chtěl jsem vyměnit plynovej filtr a zjistil, že asi budu muset jet do Přelouče (kde to montovali), protože v okolí plzně prostě neni servis, ve kterym by s touhle sekvencí měli zkušenosti a ještě k tomu byli schopní nějaký díly sehnat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Původně zaslal: urdemala mam tartarini - najeto zhruba 70.000 km a šlape jako hodinky :-) jediná věc, která mě dost štve, je servis. chtěl jsem vyměnit plynovej filtr a zjistil, že asi budu muset jet do Přelouče (kde to montovali), protože v okolí plzně prostě neni servis, ve kterym by s touhle sekvencí měli zkušenosti a ještě k tomu byli schopní nějaký díly sehnat A co Autogas Strakonice nebo HLPropan(http://www.hlpropan.cz/kontakt.htm)? Případně se podívej na www.lpg.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
striker Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Ja prave zaslechl ze tartariny a brc sou asi tak nejlepsi... tak nevim jestli je to pravda atd... chci to tak na 2 roky a pak prehodit do 406ky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Původně zaslal: Peta A co Autogas Strakonice nebo HLPropan(http://www.hlpropan.cz/kontakt.htm)? Případně se podívej na www.lpg.cz lpg.cz je dobrej server, uz ho mam prolezlej a servisy z jejich databáze obvolaný nebo navštívený, bez úspěchu. dík za tip... ale moc to neřešim, poněvač problémy mi to nedělá, chtěl jsem to vyměnit jenom kvůli prevenci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Původně zaslal: urdemala lpg.cz je dobrej server, uz ho mam prolezlej a servisy z jejich databáze obvolaný nebo navštívený, bez úspěchu. dík za tip... ale moc to neřešim, poněvač problémy mi to nedělá, chtěl jsem to vyměnit jenom kvůli prevenci Tak ještě vyzkoušej ten Autogas Strakonice - mají ty nejlepší reference na Pandoře, jaké jsem kdy četl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 To striker: hledáš doopravdy sekvenční vstřikování? Protože to co tady píšou kluci podle mne sekvenční není, ve dvoulitrovém motoru sice nevím, ale do 1.8 16V (min. starý model) sekvenční vstřikování namontovat nejde. Ideální je do toho tzv. typ digitálního, který je co dořízení vstřiků někde na půl vývojové cesty mezi klasikou a sekvenčním. Sekvenční řídí každý vstřik zvlášť a to do staré 406 nejde. Já mám Landi Renzo a trochu zlobí, tuto značku bych asi nedoporučil (čas od času začně na volnoběh zdechat, musím odpojit baterku, vše se zase srovná a jezdím dál) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 kurňa a proč by to nešlo? jmenuje se to sekvenční vstřikování, na faktuře je to taky udaný jako sekvence, vypadá to zrovna tak a není to sekvence? to jsem z toho blázen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
striker Odesláno 12. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Honzin : jj hledam sekvencni ... mi16 ka ma totiz motronic 1.3 ku a ta ovlada vzdy dva vstriky.. tak tam pry uz sekvencni de dat..... nezto 406 1.8 16V starsi model ma vsechny vstriky spolecny .. tak tam sekvencka nejde ... presne jak rikas... urdemala : mas novy model te 406 ? nebo jakou mas ecu ? oni tam davali asi 4 typy ecu tak zalezi taky na tom.. no .... Kazdopadne rikas ze s tartarini dobra zkusenost jop? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 mam starej model, kouknu se ti doma presne na typ podle dokumentace. rozhodne ten plyn ma svoji rj, zkusenost zatim tuk tuk bezvadna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Původně zaslal: Honzin Původně zaslal: Georginho_cz406 Mám Magic 2 od HLPlyn nebo tak něco a jsem s tím spokojený :-) Ale to nemáš sekvenční, ne? Jasně že je sekvenční :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Původně zaslal: urdemala kurňa a proč by to nešlo? jmenuje se to sekvenční vstřikování, na faktuře je to taky udaný jako sekvence, vypadá to zrovna tak a není to sekvence? to jsem z toho blázen Abych byl přesný: Chtěl jsem montovat sekvenční BRC. Tak to bylo i domluvené v servisu. Po bližším ohledání konstatovali (Fedor Prostějov, takže celkem spolehlivá velká firma), že mám právě řízené vždy dva a dva vstřiky a BRC sekvenční řídí každý vstřik zvlášť a z tohoto důvodu nelze sekvenční řídící jednotku propojit s řídící jednotkou auta. Proto byl montovaný digitální systém (paradoxně je ještě dražší). Tak jsem koupil a tak prodávám. Takže vůbec netvrdím, že nemáš sekvenční, ale asi máš buď jiný typ motoru nebo to jiného výrobce sekvenčního LPG, který to nějak umí propojit. Chtěl jsem jen strikerovi říct, ať si dá pozor, že sekvenční BRC na určité 406 nejde (myslel jsem si že min. na všechny staré modely, možná to není pravda, to nevím.). Jinak si ale nevzpomínám, že by někdo tady na fóru měl sekvenční LPG, co to tak sleduji tak si asi první. Gratulace. Jaká je spotřeba? Úbytek výkonu počítám že vůbec nepoznáš, to není znát ani s digitálním systémem. Jo, a to že má řídící jednotku vůbec nic nevypovídá o plném sekvenčním vstřikování. Ale jak to máš na faktuře.... (nemáš třeba foto?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 No a nebo jsem zaspal dobu a už to prostě umí montovat i na staré 406 a nebo mi kecali v servisu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 počkej až přijdu domů, pak sem hodim co to je vlastně zač.. docela si mě ale překvapil, netušil jsem, že je i nějakej "mezi systém" (digitální). motor jsem nikdy moc neřešil, ale mam furt za to, že ten plyn má vlastní vstřiky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Víš ono bylo několik vývojových stádií. Prapůvodně do karburátorů nebyla žádná řadící jednotka, jen výparník, který měnil tekutý LPG na plynný a dávkoval ho do sání (+ ventily atd.). V tomto smyslu má už i tento systém "vlastní vstřiky" - v podstatě vyústěná trubička v sání. V zásadě jde tento systém namontovat do jednobodového i vícebodových systémů novějších aut, ale silně se to nedoporučuje - střílí to do sání, nemá výkon, moc žere, nestálý chod. Ale je to levné. Potom vyvinuly digitální systém (možná tomu různí výrobci říkají různě) a ten dokáže už jaksi řídit vstřiky plynu (tady jsou už klasické uzavírací LPG vstřiky). Toto ale na rozdíl od plného sekvenčního funguje tak (jestli jsem to dobře pochopil), že přebírá hodnoty z ŘJ auta do své vlastní ŘJ a dál těmito upravenými hodnotami reguluje vstřiky LPG. Zase má směšovač a vše, ale precizněji řídí dávkování. No a nejlepší by měl být sekvenční, který má asi samostatnou řídící jednotku a řídí dávkování plynu nezávisle do každého válce a proto docilu ještě menší spotřeby bez úbytku výkonu. Toto zařízení od BRC mi tvrdili že do staré 406 nejde. Jestli ho tam máte tak Vám může jedině závidět. Fakt je ten, že ten Magic 2 asi sekvenční je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noradek Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Původně zaslal: urdemala mam tartarini - najeto zhruba 70.000 km a šlape jako hodinky :-) jediná věc, která mě dost štve, je servis. chtěl jsem vyměnit plynovej filtr a zjistil, že asi budu muset jet do Přelouče (kde to montovali), protože v okolí plzně prostě neni servis, ve kterym by s touhle sekvencí měli zkušenosti a ještě k tomu byli schopní nějaký díly sehnat Pokud shániš jen filtr tak mrkni na Fedor auto mají i e-shop třeba se tam dá koupit samotnej a vyměníš ho sám,ja u nich kupoval taky filtr.http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1708&lid=CZ&oid=483664 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 honzin: tohle je teda fotka dokumentace (nějaká záruka na tu řj nebo co) toho mýho sporáku.. jinak řj mam sagem noradek: to je nejspíš ono!!!! ten filtr co tam maj vypadá úplně stejně, jako potřebuju dík, máš u mě pivo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 noradek: ani se sám sobě nedivim, že jsem zu stránku nemohl najít, když místo "tartarini" maj "tartariny" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.