Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Koupě rodinného vozu do 300.000,-


Smety

Recommended Posts

Zdravím příznivce P307. Budu kupovat rodinný vůz a po několika týdením rozhodování jsme s manželkou dospěli k vozu P 307 SW 1.6 HDI 80kW. Tak bych se chtěl poradit s lidmi, kteří určitě vědí, na co se při prohlídce tohoto vozu zaměřit... A jeden speciální dotaz na chod motoru na volnoběh. Už jsem se byl na pár 307 podívat a všiml jsem si, že se motor na volnoběh docela hezky třese. Tak by mě zajímalo, jakou s tím máte zkušenost vy, jestli je to normální... Měl jsem Octavku 1.9TDI a tam jsem nic takového nepozoroval.

Předem díky za vaše názory a rady :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stopero zavolej do nějakeho peugeot servisu a řekni že bys chtel podle VIN kodu zjistit jestliauto bylo na svolavaci akci ad ABS , pokud nee nech se objednat je to zdarma ,jinak se ti muže stat že ti jednoduše řečeno , zhoří auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pe.Tr

stopero zavolej do nějakeho peugeot servisu a řekni že bys chtel podle VIN kodu zjistit jestliauto bylo na svolavaci akci ad ABS , pokud nee nech se objednat je to zdarma ,jinak se ti muže stat že ti jednoduše řečeno , zhoří auto.

Mimo téma, počkej počkej, já tam ješte nebyl :roll:o

Co se může stát ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: RychJ-1

Původně zaslal: Pe.Tr

stopero zavolej do nějakeho peugeot servisu a řekni že bys chtel podle VIN kodu zjistit jestliauto bylo na svolavaci akci ad ABS , pokud nee nech se objednat je to zdarma ,jinak se ti muže stat že ti jednoduše řečeno , zhoří auto.

Mimo téma, počkej počkej, já tam ješte nebyl :roll:o

Co se může stát ?

moze ti zhoriet auto od abs.mali tam nejaku vyrobnu chybu ci co a robili zvolavaciu akciu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diesel by mal ist na volnobeh uplne plynule. Akakolven nerovnomernost chodu moze znamenat problemy s motorom co pri HDi nemusi byt lacna zalezitost.

Vibracie motora na volnobeh su dost citelne pri zapnutej klime. Pri vypnutej klime a studenom motore ma motor mierne zvysene vibracie, pretoze este idu zhavice a alternator taha zhruba 800 W.

Po chvili (niekde pod 50 st.C) sa dozhavovanie vypne a motor musi ist uplne hladko vez vyraznych vibracii.

Tu je rochu viac, ale mebolo casu tam dopisat nieco o motore a napravach:

Stastnu ruku a chladnu hlavu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim přesně ale je tam špatna izolace kabelu u abs KDE JE I STALE NAPĚTI i bez klíčku. u některych modelu se měni i cela jednotka ABS , když budeš hledat tady na foru ,uvidiš i par fotek total vyhořelejch 307 mistnich členu (dik tomu ABS) ,vim stopero o dvou s tohoto fora.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pe.Tr

nevim přesně ale je tam špatna izolace kabelu u abs KDE JE I STALE NAPĚTI i bez klíčku. u některych modelu se měni i cela jednotka ABS , když budeš hledat tady na foru ,uvidiš i par fotek total vyhořelejch 307 mistnich členu (dik tomu ABS) ,vim stopero o dvou s tohoto fora.

Nooo to se bude ale krásně spát...:D

Radši zajdu koupit buřty..:myslim

[upravil dne 9/10/07 RychJ-1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: RychJ-1

Původně zaslal: Pe.Tr

nevim přesně ale je tam špatna izolace kabelu u abs KDE JE I STALE NAPĚTI i bez klíčku. u některych modelu se měni i cela jednotka ABS , když budeš hledat tady na foru ,uvidiš i par fotek total vyhořelejch 307 mistnich členu (dik tomu ABS) ,vim stopero o dvou s tohoto fora.

Nooo to se bude ale krásně spát...:D

Radši zajdu koupit buřty..:myslim

[upravil dne 9/10/07 RychJ-1]

pošli mi VIN do emailu ja ti zitra odpovim jestli se to tyka i tebe ,popř bych ti řekl co dal. ok?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak na co si dát pozor: Klasika - kosti a čepy.

Asi ve 130 ti bude vibrovat volant - na vině jsou špatně vyvážené kola (někdy pomůže přehodit kola ze zadu do předu nebo převážit).

Nepřepíná palubní počítač, nejdou zapnout dálkové nebo se blbě vrací blinkry. z prava blikne na levej.

A to je asi tak vše co mně napadá... :papa

PS: Jinak je to krásné a celkem pohodlné auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: jaudax

Jinak na co si dát pozor: Klasika - kosti a čepy.

Asi ve 130 ti bude vibrovat volant - na vině jsou špatně vyvážené kola (někdy pomůže přehodit kola ze zadu do předu nebo převážit).

Nepřepíná palubní počítač, nejdou zapnout dálkové nebo se blbě vrací blinkry. z prava blikne na levej.

A to je asi tak vše co mně napadá... :papa

PS: Jinak je to krásné a celkem pohodlné auto.

Vibrace a komodo blinkrů by se už 1,6 HDi 80 kw týkat neměly. Jinak motor je při volnoběhu krásně tichej a "čistej". Typický závady po faceliftu mě moc nenapadají (před faceliftem by to naopak nebyl problém ;)). Možná EGR ventil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferin007

Původně zaslal: omegaalfa

Původně zaslal: jaudax

SRY. Nějak jsem si neuvědomil, že 1.6 HDI se dávají až po faceliftu. Jinak ty páčky by měly být vyřešené od roku 2005 pokud se nepletu... :myslim

1.6 hdi se davali i pred faceliftem

Ale ne 1,6 HDi 80 kW. ;)

peugeot 1,6 hdi

[upravil dne 10.10.07 omegaalfa]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám viz. podpis a při nastartování (vždy velmi hladké) mi motor neklepe a jeho chod na volnoběh je velmi kultivovaný (mám z toho radost :) ). Jako palivo používám naftu od značkových pump a ještě přidávám aditivum VIF (pohledej na fóru).

Jediné, čeho sem si všiml je, že při chcípnutí se zařazenou rychlostí (pokud mám při vypnutí motoru zařazenou zpátečku kvůli zamykání) tak se motor otřese. Začal jsem tedy vypínat motor bez rychlosti a je to velký rozdíl.

Z mého hlediska jsem s autem moc moc spokojenej :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: amiandrew

Mám viz. podpis a při nastartování (vždy velmi hladké) mi motor neklepe a jeho chod na volnoběh je velmi kultivovaný (mám z toho radost :) ). Jako palivo používám naftu od značkových pump a ještě přidávám aditivum VIF (pohledej na fóru).

Jediné, čeho sem si všiml je, že při chcípnutí se zařazenou rychlostí (pokud mám při vypnutí motoru zařazenou zpátečku kvůli zamykání) tak se motor otřese. Začal jsem tedy vypínat motor bez rychlosti a je to velký rozdíl.

Z mého hlediska jsem s autem moc moc spokojenej :super

Pokud ti chcípne motor se zařazenou rychlostí, tak se otřese každej motor (a nejen ten). ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferin007

Původně zaslal: amiandrew

Mám viz. podpis a při nastartování (vždy velmi hladké) mi motor neklepe a jeho chod na volnoběh je velmi kultivovaný (mám z toho radost :) ). Jako palivo používám naftu od značkových pump a ještě přidávám aditivum VIF (pohledej na fóru).

Jediné, čeho sem si všiml je, že při chcípnutí se zařazenou rychlostí (pokud mám při vypnutí motoru zařazenou zpátečku kvůli zamykání) tak se motor otřese. Začal jsem tedy vypínat motor bez rychlosti a je to velký rozdíl.

Z mého hlediska jsem s autem moc moc spokojenej :super

Pokud ti chcípne motor se zařazenou rychlostí, tak se otřese každej motor (a nejen ten). ;)

Inu dobrá, mám za to, že každý pochopil, jak to mýslím, ale pro tu menšinu pomalejších ještě doplním, že "je zařazena rychlost a sešlápnutá spojka".

Děkuji za upozornění :cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...