Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Bubny a obložení


MichalKozel

Recommended Posts

Původně zaslal: OK406

To je různé. Záleží, jak jezdíš, kvalita obložení apod. Preventivně by se to mělo kontrolovat před každou delší jízdou a i po jízdě. Ale stačí občas namátkově se podívat na stav obložení. Jinak asi okolo 60000km.

Nevím, ale u obložení není tak snadné to zkontrolovat a tak si neumím představit, že by se to mělo před "delší" jízdou dělat. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nic na tom není to sundat a podívat se, je to práce na pár minut, pokud to nemáš už zarostlý ;)

já jsem měnil nedávno, při brždění se auto celý roztřáslo, tak jsem vyměnil přední kotouče + obložení, tak jsem to jel projet a když sem začal brzdit, tak to dělalo pořád, pak se zjistilo, že to dělaj bubny :grr zbytečný prachy za předek ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...