David 106s16 Odesláno 28. říjen 2003 Sdílet Odesláno 28. říjen 2003 Nedavno tady Vector resil problem s remenici na svem HDi. Nyni remenice malem vydrela i se mnou. Nechal jsem si ze dvou motoru 1,8 16v poskladat jeden a pri nastavovani rozvodu jsme narazili na zajimavy problem. Po zaaretovani kol a klikovky jsme nasadili remen a zkusili protocit. Neslo to, narazilo to na sebe. Zaaretovat,prekontrolovat a znova. A zase neslo. Po dlouhem badani jsme na to prisli. Klikovka se aretuje kolikem do remenice na prislusenstvi, ta remenice ma taky tu gumovou tlumici vlozku. A v tom byl problem- remenice se pootocila na te gume vuci te casti co prijde na kliku, no a kolik se dava do te pootocene casti. Takze ta dira byla nekde uplne jinde. Reseni: pouzili jsme pro nastaveni remenici ze stare 1,9, ta je totiz bez toho tlumice. Takze chlapi, bacha na gumu, dira muze byt nekde uplne jinde! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sirael Odesláno 29. říjen 2003 Sdílet Odesláno 29. říjen 2003 jak říkáš už se to řešilo. Já osobně mám řemenici zavařenou, protože ta gumová tlumící se rozpadla a v Trenčíně bohužel zrovna nic jiného než švajc nebylo v servisu poruce. Ale problém je jinde, než že to vypadá blbě. Pevná řemenice přenáší rázy z klikovky na servo, takže scháním tu origo s gumou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.