Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Cvakání od motoru 406


Radek Hurvajz

Recommended Posts

Už jem to tu několikrát hledal a vždy jsem našel jen neurčitý uvahy a dohady, od začátku co mám 406 když je venku chladno slyším z motorového prostoru cvakání, je to slyšet lehce v kabině a venku na pravé straně při zavřené kapotě docela zřetelně, jak kapotu zvednu tak nejsem schopnej určit odkud to jde. Někdy to cvaká při volnoběhu po přidání to ustává, někdy zase při volnoběhu ticho a při zvýšení otáček to začne. Pokud je venku tepleji tak se to neozve vůbec. Zdá se mi že se frekvence cvakání nemění v zavislosti na otáčkách, je to asi tak 3 až 4 cvaknutí za sec., ale jistej si uplně nejsem. Dočetl jsem se že by to snad možná mohl být regulátor tlaku paliva. Nevíte někdo co by to mohlo být, trošku mě to znervozňuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pegoo

Co takhle z motoru zdvihátka ventilů.Zdvihátko ventilu-druh provozu hydraulický??

No jsou tam hydroštěly, ale zase by to se zvýšením otáček mělo cvakat rychleji:myslim No a proč by to dělalo jen když je chladno, tady je teplota pořád stejná. Dělá to i když je motor už zahřátej:(
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moze to byt hydrovahatko.prejavuje sa to tak , ze cim chladnejsi motor je tym vacsi klepot pocujes.pri pridani plynu to dost zanika (motor to prehluci) a pri zahriati motora sa to stisi.ked uz je chytene hydrovahatko viac tak to je pocut aj pri teplom motore.

mas tam uz zapalovaciu rampu alebo este kable od rozdelovaca?

nie som odbornik len je to moja osobna skusenost.moze to byt nieco ine

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pegoo

Větší otáčky větší tlak který neklesne,chladno nedržej a propustí olej a pak cvakají.

To se mi nezdá, chladno :myslim to by dělali jen pokud je to studený. Pokud je venku teplo tak to ani neťukne. pokud pojedu 200km na jeden zátah tak je to prohřátý a dělá to taky, takže kdyby to byli hydroštěly tak by snad ztichly, nebo ne? Ještě mě napadá co vstřik třeba?

[upravil dne 8/10/07 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: jozefsv

moze to byt hydrovahatko.prejavuje sa to tak , ze cim chladnejsi motor je tym vacsi klepot pocujes.pri pridani plynu to dost zanika (motor to prehluci) a pri zahriati motora sa to stisi.ked uz je chytene hydrovahatko viac tak to je pocut aj pri teplom motore.

mas tam uz zapalovaciu rampu alebo este kable od rozdelovaca?

nie som odbornik len je to moja osobna skusenost.moze to byt nieco ine

Zapalovací rampu mam. a je to zřetelný a jasný cvakání, to nebude z pod víka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Pegoo

Větší otáčky větší tlak který neklesne,chladno nedržej a propustí olej a pak cvakají.

To se mi nezdá, chladno :myslim to by dělali jen pokud je to studený. Pokud je venku teplo tak to ani neťukne. pokud pojedu 200km na jeden zátah tak je to prohřátý a dělá to taky, takže kdyby to byli hydroštěly tak by snad ztichly, nebo ne? Ještě mě napadá co vstřik třeba?

[upravil dne 8/10/07 Radek Hurvajz]

Sundej víko a mrkni na vačky a zdvihátka.

PEUGEOT 406 (8B), 1.8 16V

Rok výroby: 11/95 - 10/00, kw/HP: 81/110, Obsah: 1761, Kód motoru: LFY (XU7JP4),

post-0-14109596669128_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pegoo

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Pegoo

Větší otáčky větší tlak který neklesne,chladno nedržej a propustí olej a pak cvakají.

To se mi nezdá, chladno :myslim to by dělali jen pokud je to studený. Pokud je venku teplo tak to ani neťukne. pokud pojedu 200km na jeden zátah tak je to prohřátý a dělá to taky, takže kdyby to byli hydroštěly tak by snad ztichly, nebo ne? Ještě mě napadá co vstřik třeba?

[upravil dne 8/10/07 Radek Hurvajz]

Sundej víko a mrkni na vačky a zdvihátka.

PEUGEOT 406 (8B), 1.8 16V

Rok výroby: 11/95 - 10/00, kw/HP: 81/110, Obsah: 1761, Kód motoru: LFY (XU7JP4),

No hlava byla komplet rozebraná cca před třemi měsíci, pokud by bylo něco ve prdeli tak by si toho mechanik měl všimnout, nebo mysliš že ne? Bylo to na přebroušení
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Pegoo

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Pegoo

Větší otáčky větší tlak který neklesne,chladno nedržej a propustí olej a pak cvakají.

To se mi nezdá, chladno :myslim to by dělali jen pokud je to studený. Pokud je venku teplo tak to ani neťukne. pokud pojedu 200km na jeden zátah tak je to prohřátý a dělá to taky, takže kdyby to byli hydroštěly tak by snad ztichly, nebo ne? Ještě mě napadá co vstřik třeba?

[upravil dne 8/10/07 Radek Hurvajz]

Sundej víko a mrkni na vačky a zdvihátka.

PEUGEOT 406 (8B), 1.8 16V

Rok výroby: 11/95 - 10/00, kw/HP: 81/110, Obsah: 1761, Kód motoru: LFY (XU7JP4),

No hlava byla komplet rozebraná cca před třemi měsíci, pokud by bylo něco ve prdeli tak by si toho mechanik měl všimnout, nebo mysliš že ne? Bylo to na přebroušení

No tak to nemohu čuchat zda to mechanik prohlédl dobře,záleží zda ?? kontroloval .Hlavy dělám každej den a delám i pro servis a kolikrát čučím jak blázen co tam nechaj za ??

[upravil dne 8.10.2007 Pegoo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pegoo

Původně zaslal: Radek Hurvajz

No jasný, do mechanika nevlezeš, no. Co bych tam ale já jako laik viděl:myslim

Jak vypadá vačka zda není nějak poškozená,prostě opotřebovanost materialu.:D:D

:DProstě mrkni na vačky a zdvihátka.Pokud to je hluk z této části motoru.:D:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Molin406

Hodně slyšitelný je elektromagnetický ventil odsávání, u mě umístěný vedle boxu ŘJ, tedy na pravé straně. V obr. položka 5. Někdy pracuje, někdy ne...

presne tak, je to ten elektromagneticky ventil odsavani par z nadrze, taky mi kdyz je chladno cvaka a dosti hlasite az do kabiny. Neres zadny hydrostely nebo vacky a zdvihatka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: Molin406

Hodně slyšitelný je elektromagnetický ventil odsávání, u mě umístěný vedle boxu ŘJ, tedy na pravé straně. V obr. položka 5. Někdy pracuje, někdy ne...

presne tak, je to ten elektromagneticky ventil odsavani par z nadrze, taky mi kdyz je chladno cvaka a dosti hlasite az do kabiny. Neres zadny hydrostely nebo vacky a zdvihatka

No díky, já hydroštely neřeším, ani nic podobnyho, kdyby to bylo něco takovyho tak by se měnila frekvence cvakání s otáčkama, a to nedělá, do kabiny to slyším taky. Myslel jsem spíš ten regulátor tlaku paliva, tohle mě nenapadlo. Sakra proč ale ten prevít cvaká když je chladno, a proč jen v určitých otáčkách:myslim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ventil odsávání ovládá řídící jednotka a pouští tím výpary z nádrže nashromážděné v zásobníku s aktivním uhlím do sacího potrubí. Provádí tak s určitou periodou, ale jak je ta perioda načasovaná nevím. Možná se tím snaží obohatit směs při studeném motoru nebo zatížení.

Mě to taky štvalo že to cvaká, teď už vím že to cvakat má tak už to najednou nevnímám.:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Molin406

Ventil odsávání ovládá řídící jednotka a pouští tím výpary z nádrže nashromážděné v zásobníku s aktivním uhlím do sacího potrubí. Provádí tak s určitou periodou, ale jak je ta perioda načasovaná nevím. Možná se tím snaží obohatit směs při studeném motoru nebo zatížení.

Mě to taky štvalo že to cvaká, teď už vím že to cvakat má tak už to najednou nevnímám.:roker

S tim obohacením je to blbost, dělá to i při zahřátým motoru. A cvaká to s frekvencí tak 3x za sec. někdy jen při volnoběhu, nekdy zase jen při otáčkách kolem 2000
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...