lubor Odesláno 8. říjen 2007 Sdílet Odesláno 8. říjen 2007 Po nedavne delsi ceste zacala padat nafta, tj. pri startu motor naskocil a hned zhasnul a musel jsem asistovat s balonkem. Prosel jsem si diskusi na celym peugeotu a pak pozorne prohlidnul cely motor. U tretiho vstriku zleva (neni tam moc videt) bylo vlhko, zjistil jsem naprasklou prepadovou hadicku. Ten kdo ji menil naposled, byl vul, dal tam kratkou zalomenou temer do praveho uhlu. Takze oprava v cene 5kc a uz to zase chyta na jedno/dve otoceni. Jinak, muzete mne prosim nekdo vysvetlit jak prepadove hadicky funguji? Mel jsem za to, ze co se nevstrikne to jde do prepadu, ale ten vstrikovaci tlak by hadicky a zpusob jejich uchyceni asi nevydrzel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOHii Odesláno 5. listopad 2007 Sdílet Odesláno 5. listopad 2007 A co máš za auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubor Odesláno 6. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 P806, 1.9TD, 66kw (DHX). Jinak to opravdu bylo tou prepadovou hadickou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubor Odesláno 26. srpen 2008 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2008 Den po navratu z HR motor nechtel naskocit. Sel jsem hned po prepadovych hadickach a dve netesnily. Dneska to blaflo uz zase na 1 otoceni. Mel jsem tenkrat pri vymene prvni vymenit hned vsechny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.