Jantar Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Ahoj, v poslední době se mi začaly na mé 405 TD ozývat divné zvuky z přední nápravy. Na hrbolech to zní jak mlácení kladivem do železa, takové kovové nárazy. Poradíte někdo, kde je chyba a co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Hmm řekl bych že stabilizátor,respektive jeho uložení,a to jak na nápravnici-pouzdra stab.,tak i stabil.tyčky(na ramenu)samozřejmě by to chtělo zvednout přední napravu a zjistit kde všude by ještě mohly být vůle(kulové čepy,axiální ložiska horního uložení vzpěr,silentbloky ramen)...nic vic nic míň... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Takovýhle zvuky mi dělalo vymlácený uložení ramene (jak přední, tak zadní) a spodní čep. Po výměně všechno v pohodě. Pouzdra na stabilizátoru jsem měnil cca 3 měsíce předtím a beze změny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Původně zaslal: Dundee Takovýhle zvuky mi dělalo vymlácený uložení ramene (jak přední, tak zadní) a spodní čep. Po výměně všechno v pohodě. Pouzdra na stabilizátoru jsem měnil cca 3 měsíce předtím a beze změny. Prosím Tě, to uložení ramene bylo na první pohled špatný nebo jsi to měnil aniž by to bylo vyloženě nutný? Ptám se proto že mi taky cosi mlátí na předku ale všechny silentbloky atd se "zdají" být v pohodě, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sektor Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 U mě to bylo stejný, prakticky otázka týdne a začlo to klepat. Vymlátil jsem na těch našich CZ silnicách čep u levýho kola - novej stojí 400Kč, práce jak kde (já dělal víc věcí najednou takže cenu newim). Nicméně povím ti, že to auto ubralo tak 40% na hluku, teď ještě musím opravit nápravu zadní :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Původně zaslal: Luig Původně zaslal: Dundee Takovýhle zvuky mi dělalo vymlácený uložení ramene (jak přední, tak zadní) a spodní čep. Po výměně všechno v pohodě. Pouzdra na stabilizátoru jsem měnil cca 3 měsíce předtím a beze změny. Prosím Tě, to uložení ramene bylo na první pohled špatný nebo jsi to měnil aniž by to bylo vyloženě nutný? Ptám se proto že mi taky cosi mlátí na předku ale všechny silentbloky atd se "zdají" být v pohodě, díky Spíš jsem to vyměnil pozdě, zničil jsem totiž obě přední gumy:( Jinak když najedeš autem na nějakou rampu a zespoda za rameno zapáčíš nějakym pajsrem nebo velkou montpákou, tak poznáš, kde je velká vůle (já měl ty vnitřní gumy víceméně vytrhaný) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantar Odesláno 7. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 no, neni to nic veseleho, ale jeste upresneni? Jak dlouho to vydrzi, a pripadne co se muze stat, kdyz si toho nebudu vsimat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Stát se může to, že si zničíš gumy (minimálně), protože takhle máš zajištěnou "proměnnou" geomerii. Co se týče tý výdrže- já na tom špatnym uložení najel cca 12 tis. km, než jsem jednu gumu sjel z půlky na dráty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantar Odesláno 12. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 no, protože jsem lakota, gumy kupuju ( teda letní) zásadně ojetý, do nových se mi nechce vrážet, a dvě sezóny na nich odjezdím. Zatím jsem si žádného nadměrného sjíždění nevšiml, ojíždí se pravidelně. Tak to nechám prověřit, díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantar Odesláno 9. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 ahoj, tak jsem se konečně dostal k tomu, nechat to zkontrolovat, a žádný vůle jsme nikde nezjistili. Vše vypadá zespodu vpořádku, přesto se zvuky ozývají. Kde je chyba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 10. listopad 2007 Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 ty vůle tam prostě jsou,jinak by to netřískalo.zajdi někam,kde tomu rozumí...... .prostě nevíš,na co se dívat a jak to má vypadat.nikdo učený z nebe nespadl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantar Odesláno 11. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. listopad 2007 Původně zaslal: klumir ty vůle tam prostě jsou,jinak by to netřískalo.zajdi někam,kde tomu rozumí...... .prostě nevíš,na co se dívat a jak to má vypadat.nikdo učený z nebe nespadl... no, dělalmi to kamarád, co se mi o auto stará, a snad trochu autům rozumí. Není sice specialista na pežota, ale říkal, že to nemá cenu se do toho zatím vrtat, ať počkám, tak proto se ptám. Taky do toho nechci zbytečně vrážet prachy, tak nevím, zda se v tom vrtat, nebo to nechat, co to dál udělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hribe Odesláno 11. listopad 2007 Sdílet Odesláno 11. listopad 2007 ja mam asi ten samej problem - proste nekdy se ozyvaj z predni napravy takovy kovovy zvuky, temer vzdycky, kdyz prejedu takovy ty pricny prahy pred prechodem ... pride mi to, jako ze predni kola nadskocej do vzduchu, jak vjedu na prah a pak kdyz padaj dolu, tak se ozve ten zvuk ... nekdy ten zvuk ale slysim i normalne na silnici a zase spis se to prihodi, kdyz jako kolo nekde diku nerovnosti jde nahorou a pak "spadne" dolu ... slysim a nekdy slysim z predni napravy takovy "skrundani" - typicky, kdyz rano vyjizdim ze studenym autem v tyhle zime ... a co je na tom nejzajimavejsi ? - zavisi to nejen na teplote, ale taky na tom, jak je auto "rozhejbany" : po ujeti 100 km - naprosto zadny zvuky, ale kdyz rano vyjedu z prakoviste tak prvnich 5 km je to uplna hitparada - co hrbol na silnici to nakej zvuk prapodivnej zvuk ... sam sem to prohlizel - kosti, cepy, silentbloky - tohle vsechno OK, byl sem na STK, kde sem si nechal delat test tlumicu - vsechny naprosto v pohode 95%, rozlozeni na napravy rovnomerny - podle vystupniho grafu podvozek ukazkovyho typu ... pred testem tlumicu s tim borec vjel jeste na takovy plosky, ktery trhaj s autem doprava doleva a byl pod tim a baterkou sledoval vule - vsechno OK .... ale pravda ulozeni stabilizatoru sem nezkoumal a je dost mozny, ze tam je problem - bohuzel ale nevim, jak se k nemu dostat ??? co ja tak vim, tak ten slavnej "stabilizator" je akorat takova zahnuta tyc, ktera vede pricne pres cely auto ke kolum a na koncich na nej navazujou kosti stabilizatoru (ty uz sou pekne videt cely, ze stabilizatoru je videt jenom tak 20cm ... ) hribe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 11. listopad 2007 Sdílet Odesláno 11. listopad 2007 hribe: Uložení stabilizátoru je zezadu na nápravnici, je to dvoudílný pouzdro se stahovací objímkou na šroub a další dva šrouby. Zítra ti to můžu vyfotit na tom vraku, co má u mě na zahradě Bohouš, tam to bude vidět hezky, když tam není motor s převodovkou a poloosy;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sektor Odesláno 12. listopad 2007 Sdílet Odesláno 12. listopad 2007 Jestli odkládáte věc na nápravě (přední) za 400-1500Kč, tak byste si to měli rozmyslet a opravdu to investovat. Po brzdách je to dle mého názoru drihá nejdůležitější věc na autě co by měla být ok ... celkově prostě podvozek. Sice ty 405ky nejsou žádný SHADE 120, ale zbytečně čekat až se náhodou něco stane ... to snad nechceš né ? Já se zadní čekal blběj měsíc a říkal si co a jak a teď musím koupit celou novou zadní ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantar Odesláno 13. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 Původně zaslal: Sektor Jestli odkládáte věc na nápravě (přední) za 400-1500Kč, tak byste si to měli rozmyslet a opravdu to investovat. Po brzdách je to dle mého názoru drihá nejdůležitější věc na autě co by měla být ok ... celkově prostě podvozek. Sice ty 405ky nejsou žádný SHADE 120, ale zbytečně čekat až se náhodou něco stane ... to snad nechceš né ? Já se zadní čekal blběj měsíc a říkal si co a jak a teď musím koupit celou novou zadní ... no, já bych to neodkládal, ale když tam fakt není nic vidět nebo znát? To mám postupně vše povyměňovat? Kde tedy začít? Servisman /kamarád/ mi říkal, ať to nechám být, že se nemám čeho bát, že by fakt musel experimentovat a zkoušet měnit jedno po druhém, a do toho se mi teda fakt nechce. Poradíte tedy někdo nějakého odborníka mezi Pardubicemi a Chrudimí, který by to tedy skoukl a něco doporučil? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 13. listopad 2007 Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 Původně zaslal: Jantar no, já bych to neodkládal, ale když tam fakt není nic vidět nebo znát? To mám postupně vše povyměňovat? Kde tedy začít? Pokud vyměníš kompletně čepy ramen a řízení, uložení stabilizátoru, kosti stabilizátoru a oboje uložení ramen (tzn. kromě řídících tyčí vše), vyjde tě to v AK bez slevy na cca 4400,- (ceny dílů vesměs Febi, občas Dephi) pro "kompletní opravu" přední nápravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hribe Odesláno 14. listopad 2007 Sdílet Odesláno 14. listopad 2007 a koukal ses do motoru ? jestli tam nahodou nemas permonika s kladivem ??? clovek nikdy nevi .... hribe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantar Odesláno 15. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2007 Původně zaslal: hribe a koukal ses do motoru ? jestli tam nahodou nemas permonika s kladivem ??? clovek nikdy nevi .... hribe nikdo tam neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantar Odesláno 15. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2007 Pokud vyměníš kompletně čepy ramen a řízení, uložení stabilizátoru, kosti stabilizátoru a oboje uložení ramen (tzn. kromě řídících tyčí vše), vyjde tě to v AK bez slevy na cca 4400,- (ceny dílů vesměs Febi, občas Dephi) pro "kompletní opravu" přední nápravy. co je AK? Ta cena by sla, to bych pro sve bezpeci dal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.