tomingo Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 prosím vás, načo slúži tá vyznačená záležitosť? lanko ide z válečka namontovaného na bloku motora, je zahrdzavené a končí u čerpadla. samé to nerobí nič a keď ho nasilu zatiahnem asi o 2mm (viac nejde), zvýšia sa otáčky. myslím, že by to mohol byť sytič; ale aj keď to nefunguje, studené štarty sú bez problémov! mám to skúsiť rozchodiť? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 6. říjen 2007 Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 Ano je to "sytič", ale u většiny aut běhá od novoty pár měsíců a pak už ne (je to bimetal a moc spolehlivej neni). Já ho úplně povolil a trochu přizvedl volnoběh (cca 850ot.), takže nemám problémy ani za tuhých mrazů EDIT: Novej stojí kolem osmi set... [upravil dne 6/10/2007 Dundee] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomingo Odesláno 6. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2007 tak som si myslel správne, vďaka dundee! takže je to čisto mechanický bimetalový princíp. uvidím čo v zime (ak nejaká príde) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
conti Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Omyl. Toto neni žádný sytič. Je to oddělený volnoběh, slouží jen pro zvyšování volnoběžných otáček u studeného motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Původně zaslal: conti Omyl. Toto neni žádný sytič. Je to oddělený volnoběh, slouží jen pro zvyšování volnoběžných otáček u studeného motoru. ... což dle mého názoru je vlastně sytič:D:D [upravil dne 7/10/07 Pe.Tr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Původně zaslal: conti Omyl. Toto neni žádný sytič. Je to oddělený volnoběh, slouží jen pro zvyšování volnoběžných otáček u studeného motoru. Tohle přesně je princip sytiče;) Ten taky zvýší volnoběh u studenýho motoru a po zahřátí se vypne (podtlakem, pomocí bimetalu atd.) a tím klesne volnoběh na jmenovitou hodnotu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Odborně se tomu říká - Automatický přesuvník vstřiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Původně zaslal: vix Odborně se tomu říká - Automatický přesuvník vstřiku. No tak to bych teda neřek,,,přesuvník vstřiku je přece něco jinyho....ten slouží k přizpůsobování okamžiku vstřikování nafty(předstih vstřiku) v závislosti na provozním stavu motoru,z hlediska optimálního výkonu,spotřeby paliva a emisí....Ten přesouvá předstih vstřiku v závislosti na otáčkách motoru,... Já osobně bych to nazval regulátorem volnoběžných otáček.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Nezapomeň, že tohle je mechanická potvora ! Volnoběžné otáčky jsou regulovány - třeba regulátorem volnoběžných otáček (na principu např. odstředivá regulace ). No, a tohle funguje při startu motoru - když je ještě studený, spalovací prostor vlažný a naftě se moc hořet nechce. Tohle (byť nevalně) funguje na principu bimetalu. Já bych to jako přesuvník vstřiku nazval. P.S.: Víceméně máš pravdu, ale nehledej v tom vědu. Tohle je mechanická potvora, nemá žádné elektronické vymoženosti. (kromě chcípáku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Původně zaslal: vix Nezapomeň, že tohle je mechanická potvora ! Volnoběžné otáčky jsou regulovány - třeba regulátorem volnoběžných otáček (na principu např. odstředivá regulace ). No, a tohle funguje při startu motoru - když je ještě studený, spalovací prostor vlažný a naftě se moc hořet nechce. Tohle (byť nevalně) funguje na principu bimetalu. Já bych to jako přesuvník vstřiku nazval. P.S.: Víceméně máš pravdu, ale nehledej v tom vědu. Tohle je mechanická potvora, nemá žádné elektronické vymoženosti. (kromě chcípáku) JJ vždyť já jen vyslovil svůj názor...a no a elektriky je tam hafo:D:D:Dnapř.stop ventil...:D,,,to víš ještě nejsem vyučenej v oboru.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.