Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

1.5D - čo to je za tiahlo?


tomingo

Recommended Posts

prosím vás, načo slúži tá vyznačená záležitosť? lanko ide z válečka namontovaného na bloku motora, je zahrdzavené a končí u čerpadla. samé to nerobí nič a keď ho nasilu zatiahnem asi o 2mm (viac nejde), zvýšia sa otáčky. myslím, že by to mohol byť sytič; ale aj keď to nefunguje, studené štarty sú bez problémov! :myslim mám to skúsiť rozchodiť? dík

post-0-14109596657394_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano je to "sytič", ale u většiny aut běhá od novoty pár měsíců a pak už ne (je to bimetal a moc spolehlivej neni). Já ho úplně povolil a trochu přizvedl volnoběh (cca 850ot.), takže nemám problémy ani za tuhých mrazů;):D

EDIT: Novej stojí kolem osmi set...

[upravil dne 6/10/2007 Dundee]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: conti

Omyl. Toto neni žádný sytič. Je to oddělený volnoběh, slouží jen pro zvyšování volnoběžných otáček u studeného motoru.:papa

... což dle mého názoru je vlastně sytič:D:D:D

[upravil dne 7/10/07 Pe.Tr]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: conti

Omyl. Toto neni žádný sytič. Je to oddělený volnoběh, slouží jen pro zvyšování volnoběžných otáček u studeného motoru.:papa

Tohle přesně je princip sytiče;) Ten taky zvýší volnoběh u studenýho motoru a po zahřátí se vypne (podtlakem, pomocí bimetalu atd.) a tím klesne volnoběh na jmenovitou hodnotu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

Odborně se tomu říká - Automatický přesuvník vstřiku.

No tak to bych teda neřek,,,přesuvník vstřiku je přece něco jinyho....ten slouží k přizpůsobování okamžiku vstřikování nafty(předstih vstřiku) v závislosti na provozním stavu motoru,z hlediska optimálního výkonu,spotřeby paliva a emisí....Ten přesouvá předstih vstřiku v závislosti na otáčkách motoru,...:myslim

Já osobně bych to nazval regulátorem volnoběžných otáček....;):D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezapomeň, že tohle je mechanická potvora !

Volnoběžné otáčky jsou regulovány - třeba regulátorem volnoběžných otáček (na principu např. odstředivá regulace ).

No, a tohle funguje při startu motoru - když je ještě studený, spalovací prostor vlažný a naftě se moc hořet nechce.

Tohle (byť nevalně) funguje na principu bimetalu. Já bych to jako přesuvník vstřiku nazval.

P.S.: Víceméně máš pravdu, ale nehledej v tom vědu. Tohle je mechanická potvora, nemá žádné elektronické vymoženosti. (kromě chcípáku)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

Nezapomeň, že tohle je mechanická potvora !

Volnoběžné otáčky jsou regulovány - třeba regulátorem volnoběžných otáček (na principu např. odstředivá regulace ).

No, a tohle funguje při startu motoru - když je ještě studený, spalovací prostor vlažný a naftě se moc hořet nechce.

Tohle (byť nevalně) funguje na principu bimetalu. Já bych to jako přesuvník vstřiku nazval.

P.S.: Víceméně máš pravdu, ale nehledej v tom vědu. Tohle je mechanická potvora, nemá žádné elektronické vymoženosti. (kromě chcípáku)

JJ vždyť já jen vyslovil svůj názor...a no a elektriky je tam hafo:D:D:Dnapř.stop ventil...:D:D,,,to víš ještě nejsem vyučenej v oboru....:aut:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...