Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chladící kapalina


noradek

Recommended Posts

Původně zaslal: noradek

Prosím o radu kudy a jak vypustit chladící kapalinu?Vypouštěl jsem to dole na chladiči co je ten kohoutek ale to vyteklo cca asi 3litry,Kolik je tam celkově kapaliny jedná se o P306 1.6.Díky

za řemenici klikovky jsou dvě hadice co vedou za motor , rozpoj za motorem tu spodni , vyteče vše z motoru i pumpy,prostě odevšat, nejlepši je undat PP kolo a předni čast nadkoli

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: argoo

a nezabudni zapnut kurenie, nech vytecie aj z radiatora

:oJsem netušil, že když posunu potenciometr ovládající polohu klapky mixáže teplý/studený vzduch na minimum, tak mi při nastartovanym motoru v radiátoru nekoluje voda, ale je to hezky zavřený, aby tam přes léto pěkně shnila a na podzim začala smrdět:myslim

Trochu blbost, nemyslíš?

[upravil dne 6/10/2007 Dundee]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: noradek

Prosím o radu kudy a jak vypustit chladící kapalinu?Vypouštěl jsem to dole na chladiči co je ten kohoutek ale to vyteklo cca asi 3litry,Kolik je tam celkově kapaliny jedná se o P306 1.6.Díky

za řemenici klikovky jsou dvě hadice co vedou za motor , rozpoj za motorem tu spodni , vyteče vše z motoru i pumpy,prostě odevšat, nejlepši je undat PP kolo a předni čast nadkoli

Děkuji za radu udělám to tedy tak:super
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 týdnů později...

Dovolím si jen malou poznámku - U vychladlého motoru má kapalina stejnou teplotu jako jeho okolí, tj. pokud je venku -17 tak teplota kapaliny je také -17 a ne - 7 C. Pokud byla odborně naměřena hodnota -17 C, znamená to, že kapalinu je možné bezpečně používat pouze při max. venkovní teplotě - 17 - poté prostě zmrzne a při velkém rozdílu naměřené a venkovní může dojít i k poškození motoru.

Doporučuje se samozřejmě mít kapalinu namíchanou s jistou rezervou (např do -35), tak aby "zvládla" i extrémní výkyvy teplot a i případnou malou vlastní degradaci a pod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: go.play

myslim si, že nemusíš mít strach s tim že to je jen do -17, to bohatě stačí, zas takový mrazy tady nejsou a i když budou, tak v tom motoru klesne teplota tak max na -7, motor ti nepromrzne na -20, když to auto bude třeba každej den jezdit

to si kde videl ze ti voda v motore ostane teplejsia ako naokolo?:bojim

Min. na -30 C by som to nechal nariedit. Najradsej tam daj vsetko. Na Daewoo som to mal od vyroby do -50, takze cena kvapaliny je lacnejsia ako oprava niecoho mrazom roztrhnuteho. :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Informace pro ,,federála".Pokud auto přes den alespoň chvilku jeloa motor se zahřál tak min. 1 den určitě nestačí na to aby kapalina zmrzla a pokud naleješ čistou nemrznoucí kapalinu (pokud není naředěná od výrobce) tak to rozhodně není dobrý,protože kapalina má parametry nastavený na to aby se naředila.Takže když to nenaředíš destilkou tak kromě toho, že ti to může zmrznout tak to taky nemá ,,ideální "vlastnosti co se týče přenosu tepla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...