Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ECU - SRS


Hics

Recommended Posts

pokial viem tak airback sa neda nijako elektronicky odblokovat, ani zablokovat. Mozno sa mylim.Niektore vozi maju moznost zablokovat len stranu spolujazdca, a to klucom. Ak je niektory vystreleny a svieti kontrolka na pristrojovke tak sa na miesto neho na konektor dava cca 1Kohm odpor. Tym sa nasimuluje ze je OK a kontrolka zhasne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hics: zdar a silu, koukam ze se poustis do tweakovani ECU :P Jeste jednou pro mou hlavu pomalou - chces jen z ECU vymazat info o prestrelce airbagu? Tak to je celkem easy, zalezi na jednotce, kterou mas? V nejhorsim potrebujes diagnosticky pristroj za 15 EUR bez postovneho, ale jinak by se to dalo zrealizovat pomoci dvou dratu, zarovky a sroubovaku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

all: Na 605 se pripojuje tester TEP-92 nebo TAD4-99 na konektor C6560. Oba umi cist i vymazat ECU kody.

Ten konektor ma dle schematu zapojeny jenom jeden drat (druhy tedy bude asi na kostre). Jedna se o seriovy prenos.

Predpokladam, ze plati finta se sroubovakem a zarovkou, to potvrzuje i popis TAD 4-99. Takze jedine, co by melo stacit je smazat chybove kody z ECU (radeji az po jejich vyblikani). Podle Affnana (sroubovak) i TAD 4-99 to vypada, ze se mazou vsechny kody najednou (coz mi docela prekvapuje) a pak to vypada relativne bezpecne. Affnan to limituje na jednotky Magneti Marelli 8P, G5, G8, Bosch MP 3.1, 3.2, 5.1 & ML 4.1, ty testery funguji na 605, ale nevim jestli i na dieselech.

Pozor, cele je to na vlastni nebezpeci, ja to nikdy nedelal!!!

David 106s16: original TEP 92 byl na ebay.de za 15EUR nekdy pred dvema mesici. Ja ho nakonec nekoupil, protoze jsem ho nepotreboval.

P.S. tou zarovkou je myslena kontrolka (K) alias tranzistor.

Hics: vymazem chyboveho kodu ale niceho nedosahnes, pokud ECU zavadu dokaze detekovat a ty ji nejak neprevezes (treba jak psal jofo)! V dalsim cyklu to zjisti a kontrolku zase rozsviti. Viz vymaz chyboveho kodu u Alfy. Ted koukam, tys tam psal SRS, pekne popsane to maji u Volva.

[Editován dne 28/10/03 Dydzej]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Dydzej: jdou vymazat vsechny chybove hlaseni- prechodna ztrata napreti, rozpojeni okruhu, ale hlaseni o tom, ze byly aktivovany pyropasy nebo airbagy takhle jednoduse vymazat nejde. Ani TEPem ani DIAGem.Peugeot to resi vymenou jednotky, kterou je trba navic jeste prave TEPem nakodovat. Tak jednoduse to jde, co ja vim, jen u Mercedesa. Pokud tedy TEPem myslis tu original diagnostiku co ji dodava Peugeot.

Muzu se ale plest, tady tomu ja moc nerozumim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

David106s16: je to slozitejsi, nez jsem myslel, existuje totiz vice systemu, ale vymazat by to snad melo jit, aspon u tech starsich. Koukal jsem na specifikace ruznych scanneru a i u airbagu to umej zresetovat (aspon to pisou). Zatim ale vic nevim, musim to prozkoumat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je asi neco spatne, protoze je K.O. jenom jeden(alespon si to myslim, protoze ten druhej nevypada, ze by byl yatahlej dovnitr) a nikde nic neblika. Bude to asi tim, ze mam kontrolku na airbag pouze ve volantu.

[Editován dne 29/10/03 ©]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem s nim pripoutan ja :-) Tak to me nenapadlo, to se to mohlo zatahnout tak o centimetr, protoze furt kouka asi 8-9 cm.

Dostal jsem te s tou kontrolkou :-) Je to z 95 a na chvili se po otoceni klickem rozsviti(tak 3s) a pak zhasne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na to si pockam :-)))

Ale je mi divny, ze ani pres vycteni kodu tam neni zadna zavada. Ja jsem se na to snazil prijit nekolik tejdnu(nezebych autum nejak rozumnel), ale volal jsem i do Peugota a tam mi nedokazali taky poradit proc se to nikde neindikuje.

Tak jsem zvedavej jak se ukazes pred mim \"veteranem\" :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolil bych si jeden postřeh k těm \"veteránům\", už jsem se tu kdysi o tom zmiňoval: Pokud máš kontrolku na volantu, máš airbag, který se aktivuje mechanicky (kulička, úderník) a je nastaven na určité přetížení. Stejně tak je tomu u pyropásů. Pak bych viděl jako příčinu špatné nastavení toho jednoho zřejmě z výroby. Mělo by to být vše sladěno na jednu hodnotu. Indikovaný je pouze airbag ledkou na volantu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...