AhMeD_AMD Odesláno 5. říjen 2007 Sdílet Odesláno 5. říjen 2007 Ahoj, ikdyž vím že 306ka je v pozinku a reziví minimálně rád bych jí vystříknul dutiny (je dovoz z Německa a některé plechy jsou přestříknuté tak nevím jestli byla výrazněji bouraná). Nevíte kde sehnat popis míst kde udělat díry a co všechno vystříknout? A případně čím se ty otvory po vystříkání "špuntují"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Díry si tam budeš muset navrtat sám a koupit si gumové špunty. Jestliže jsi měl pažouta pomačkanýho, zinek bude určitě fuč, tak by nebylo od věci něco stříknou do dutin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AhMeD_AMD Odesláno 12. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Díky za odpověď. A nevíš nebo někdo konkrétní body kam vrtat? Neexistuje popis těchto míst? Viděl jsem něco takového na Favorita.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 V každym případě vrtej dirky do prahů ,asi tak do prostřed mezi sloupky,jak předních dveří ,tak zadních dveří, kousek pod těsnicí gumu.Další dirku dej do středního sloupku z venkovní strany a kousek dolejc pod ůroveň dveřních oken nad západku zámku aby se hadička dostala jak směrem nahoru tak dolu k prahu.Další dirku dej do zadního sloupku asi tak nad úroveň prohybu podběhu,zase aby se hadička dostala nahoru a dolu k prahu.Dolu to pude hůř ,protože je tam dvojitej plech tak to tam necpi na tvrdo,ale dej tam o něco víc toho stříkance (pokud máš vybrační trisku,tak se ten olejíček dostane všude).Já se na to chystám taky ale eště sem si nenašel čas ,do zimy to snad stihnu.Mám taky pozink kastli,ale pro svýho miláčka ,co bych pro něj neudělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Proč dráždit kastli provrtáváním když není nic viditelně korodujícího? U favorita to chápu, ten se rozpadá po rukama. Skoro 17 let stará 605 nerezne ani na místech, kde na plechu už není lak tak absolutně nechápu smysl takovýho projektu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Původně zaslal: vendi.stejskal V každym případě vrtej dirky do prahů ,asi tak do prostřed mezi sloupky,jak předních dveří ,tak zadních dveří, kousek pod těsnicí gumu.Další dirku dej do středního sloupku z venkovní strany a kousek dolejc pod ůroveň dveřních oken nad západku zámku aby se hadička dostala jak směrem nahoru tak dolu k prahu.Další dirku dej do zadního sloupku asi tak nad úroveň prohybu podběhu,zase aby se hadička dostala nahoru a dolu k prahu.Dolu to pude hůř ,protože je tam dvojitej plech tak to tam necpi na tvrdo,ale dej tam o něco víc toho stříkance (pokud máš vybrační trisku,tak se ten olejíček dostane všude).Já se na to chystám taky ale eště sem si nenašel čas ,do zimy to snad stihnu.Mám taky pozink kastli,ale pro svýho miláčka ,co bych pro něj neudělal. A eště sem zapoměl na to hlavní.Nejdřív si dojdi koupit ty špunty do mototechny ,dělaj je original a dělaj víc rozměrů,podle nich si vyvrtáš přesný dirky,pak tam ty špunty držej dobře.Do předdních sloupků dirky nedělej,tam to vystříkáš ,když odšroubuješ z pantu jeden šroubek.To je zatim asi všechno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Původně zaslal: Fusion Proč dráždit kastli provrtáváním když není nic viditelně korodujícího? U favorita to chápu, ten se rozpadá po rukama. Skoro 17 let stará 605 nerezne ani na místech, kde na plechu už není lak tak absolutně nechápu smysl takovýho projektu. Když chce dirky tak ať je má ,já eště nejsem rozhodnutej,taky je mi líto dělat dirky do zdravýho.Jenom sem mu dal tip,jak na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipnicak Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Ja bejt tebou tak nic nevrtam, jediny misto, kde to bude reznout tak jedine v mistech kde to navrtas. Ucel vtom nevidim. Muzes i nekde neco prevrtat, nejakej kabel, nebo hadicku. Nevidel sem nikde rezatou 306 ani na vrakarne rozrezanou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cat Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Nic bych nevrtal. Špony potom rezaví. Stačí jak odděláš čalounění a koberce. Všude by jsi se měl dostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Já taky ne ,jediný co sem někde zaslech je ,že je dobrý prostříkat spodky,ty prej trpěj a taky mechanický věci ,hlavně dutiny,tam se prej v zimnim provozu drží sůl ,ale nevim co je na tom pravdy,jen sem to někde slyšel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Nejdřív, než začneš vrtat, tak zkus u dveří, jak je těsnící guma, tak ji odhrň a podívej se, jestli tam nejsou otvory, kudy by se dal práh vystříkat. U 406 jsou otvory, nevím, jak je to u 306. TADY se o to psalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RendaP Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Zdravím všechny pečovatele o svá auta, také jsem letos stříkal dutiny u své 306 měl jsem vyndané koberce, a skoro všude jsem se dostal i v práhach byli díry ,pod kobercem u sedadel, jediný co doporučim vystříkat jsou dveře-(mám zkušenosti s mojí 17 let starou 309 kde to nejvíc rezne). ve dveřích 306 se mi začal dělat ten prokletej rez ,vystříkal jsem také dutiny pod motorem,a nad rezervou.Zadní část vozu (jak je rezerva) jsem stříkl i barvou na spodky, tam to nejvíce rezne, mam 2000 a už byl nejvyšší čas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipnicak Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Koukněte taky na sloupek vlevo vzadu, tam kde většinou nebejvá úplné nadkolí. Rezne tam uchyceni zadního pasu. Potom bejvá dost často shnilý lem, co drží gumu nad dveřmi u střechy (raději tam nekoukejte, jinak se někteří zhrozíte). Pozor na nosníky u rezervy a v oblasti zadní nápravy, tam doporučuji odrezit a znovu napatlat nějakým sajrajtem na spodky. Co se týká práhů a ostatních dutin třeba dveří atd. tak ty sem ještě zrezlý neviděl ani na 306/94, leda na 309 nebo 205. Hlavně zbytečně nevrtat !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Když je přístup k těm dutínám jenom zevnitř auta pod kobercem, molitanem a "asfaltem" tak jak by se tam tam sůl dostala aby mohla konat nějaký zlo? Nic proti poctivé práci ale já bych do toho šel jedině pokud bych si 605 hodlal nechat ještě 20 let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AhMeD_AMD Odesláno 19. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. říjen 2007 Díky za info a rady, vrtání si asi ještě rozmysím a nakonzervuji si pouze spodek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.