Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 - vícefunkční relé


Molin406

Recommended Posts

U modelu 406 1.8 benzín z roku 2002 nemohu najít vícefunkční relé. Podle všech údajů by mělo být v krabici s řídící jednotkou ale tam je pouze a jen řídící jednotka.Nenašel jsem ani v pojistkových skříních pod volantem ani v motoru. Neznáte někdo alternativní umístění? To relé by mělo ovládat čerpadlo v nádrži s kterým mám problém.

[upravil dne 5.10.2007 Molin406]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Molin406

Tak přesně tam ho nemůžu najít...

Tak to je divný. Ještě Ti můžu vyfotit to relé, jak vypadá. Aby jsi věděl, co hledat.

S tím čerpadlem mě nic nenapadá, podívám se na schéma. Rozsvítí se nějaká kontrolka (imobilizéru) na palubovce, když se čerpadlo netočí? Nemáš jen zoxidovaný kontakt na pojistce, která je pro čerpadlo? Nebo špatnou kostru u akumulátoru (to se pak dějou věci)?

[upravil dne 5.10.07 Peta]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to schéma jsem koukal, je taky na mých stránkách. Právě proto jsem začal podezřívat tu pojistku nebo kostru akumulátoru. Jestli to je v pořádku, tak Ti nezbývá nic jiného, než najít to relé. Po kabelu se ale hledá špatně, jsou to svazky, které se rozdělují na místech, kam není pořádně vidět. Většinou se dá orientovat podle čísel, které na nich jsou. Ale nejdřív hledej v kasliku řídící jednotky, případně blízko ní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dneska bádal a bádal... a relé jsem nenašel.

Snad je u mého modelu součástí pojistkové skříně v motoru (viz obrázek). Prošel jsem napájecí vodič čerpadla z této věcičky až k čerpadlu a pod kobercem řidiče je konektor, který jsem pročistil a uvidím jaký bude výsledek.

Pokud se závada bude opakovat, tak provedu další měření. Teď už se vté kabeláži víc orientuju tak uvidím.

To Peta: zatím díky za příspěvky i za nabídku k zapůjčení relé, ještě se zeptám. Máš stejné uspořádání pojistek v motoru jako já?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za obětavost. :super

Vzhledem k tomu že v autě nemám téměř žádné relé, která jsou uvedená v elektroschematech, myslím že budou integrována do této pojistkové skříňky. Netroufám si ji rozebírat (asi ani nejde), je izolována proti vodě, tišťák je zalitý nějakým silikonem, takže jednorázovka.

Pokud pročištění konektrou nepomůže, tak nezbude než ji vyměnit celou (podle katalogu cca 4000,-).:grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci to dělat teď, teď to funguje a doufám že už bude. Spíš hledám alternativy co dál.

Pokud by to ale udělalo zase, tak vím kam se zaměřit s měřením - na výstup z této pojistkové skříňky do vodiče čerpadla. A myslím že víc možností už není.

Servis mi teď nepomůže když se závada neprojeví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...