vix Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 nehledě na to, že v převodovce mám "obyčejnej" minerál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speede Odesláno 3. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Původně zaslal: mio A k tomu oleji měl si někdy v ruce tabulky od olejů.Třeba i paramo mrkni se a nepiš kraviny.To víš že bych tam asi motorák nenalil ty jo Ne neměl sem nikdy v ruce tabulku od Oleju,ale abych tam lil olej za 600/ litr prominm,ale na to fakt nemám stejně platíš značku..;-) a mazací schopnosti budou podobný..;-)Se hnedka nerozčiluj jen se ptáám zdálo se mi to dost..;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Mrkni do knížky, co předepisuje výrobce převodovky za olej a podle té specifikace ho kup. Značku si vyber dle své peněženky a svého gusta A výměna je tu popsaná snad milionkrát - stačí hledat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speede Odesláno 3. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Původně zaslal: mio A k tomu oleji měl si někdy v ruce tabulky od olejů.Třeba i paramo mrkni se a nepiš kraviny.To víš že bych tam asi motorák nenalil ty jo Nejsem uplně hloupej... Motorák bych tam taky nelil..;-) Ale prostě se mě zdá že 600 je moc:xvul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 No , mám druhej pod stolem v garáži , tak by z toho mohl být i osmiválec ,ale potřeboval bych kapotu z 505 - tky. Ta kapota by se tam dala napasovat... a co bude vepředu přečnívat, ohneš a hned budeš mít hustý mračítka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speede Odesláno 3. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Vix:JJ stačí hledat,ale nekdo je protě zdechlej ak rozpoutá diskuzi na foru a nemusí nic hledat kamošu.. nekdo třeba ani přiručku nemá..;-) A kupovat ju kvuli výměněně oleju je blbost nemyslíš?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Nemyslím, protože, to za chvíli bude něco jinýho, co budeš chtít opravit, takže nakonec třeba zjistíš, že než se ptát lidí, kteří občas taky tápou, je lepší na to přijít sám. Navíc, specifikace oleje je v každém návodu co dostaneš k automobilu, včetně toho, že tam máš lít předepsaný benzín. Investice 600,- Kč (300,- v bazaru) se může třeba za knihu "Jak na to" zdát dost, ale : 1) cena neodpovídá ani polovině nádrže 2) při opravě auta svépomocí třeba díky ní ušetříš několikanásobně více ... anebo něco "zkazíš" a proděláš. Ale rozhodně koupě příručky stojí za zvážení, nemyslíš ? ... třeba pak přijdeš do servisu, a když na tebe budou machrovat, tak jim můžeš jednak oponovat, druhak je poslat do Paďous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Ja daval za prevodak cca 250Kc/litr a byl to Valvoline urceny primo pro Peug/Citroen ;-) Do prevodovky patri 2 litry u 306tky to bude podobne, ne-li stejne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kulíšek Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 Od TOTALU BV SAE 75W80 olej určený pro mazání manuálních převodovek osobních vozidel (PSA Peugeot/Citroen) Cena 219,- Kč/litr (na www.olejservis.cz) A jak k tomu přiberete motorový olej a celková cena bude nad 1000 korun, tak doprava je zdarma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 Obecně lze říci, že jakýkoli 75W80 ti tam půjde! Jinak jsem měnil....stál 160 Kč 1 litr od kolegy mechanika...má ho v 500L sudu:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mio Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 Zdravim,ten olej co jsem tam lil je 75w-90 plná syntetika koukal jsem na lahev.Myslim že ho nabízí i gyrol za asi 300 kč .Ale ta syntetika u 1,9 d a td je podle servisky předepsaná.Takže ušetřit se určitě dá!!! ( A speede vše v pohodě!!!!!! ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 Původně zaslal: vix Původně zaslal: mio Olej v převodech by se měl měnit po 120000 km.Podle servisky.Měnil jsem si ho sám je to plná syntetika a je fakt mastnej.Když tam dáš jinej prej nemakaj synchrony jak by měli ,hlavně v zimě a můžeš ho i utrhnout viděl jsem to, hnus a synchron orig 4000 kč.Nešetři jinej bych nelil!!!!!!! Jako, že máš v převodovce 5W-40 "plnou" syntetiku , tedy tu, co leješ do motoru? Jinak v pořádku ? Co když ti řeknu, že já dávám u 505 do převodovky motorový olej. Co mi na to řekneš??? Do převodovky patří speciální olej do převodovek, každý typ převodovky potřebuje trochu jiný, jaký a množství náplně se dá dočíst v manuálu. Ono je občas nic nepsat, zvlášť, když má člověk informace z agentury JPP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 Původně zaslal: kobra Původně zaslal: vix Původně zaslal: kobra Mo tak to mě asi nečeká, mám olej v motoru a převodovce jeden , měním ho co 10 000 km. Tak ať vám ty převodovky šlapou , pánové ! Jo, muzeální kousek - plochý (ležatý) "boxer". No , mám druhej pod stolem v garáži , tak by z toho mohl být i osmiválec ,ale potřeboval bych kapotu z 505 - tky. No problem. Mám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal123 Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 A co olivový olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 Původně zaslal: vix Jako, že máš v převodovce 5W-40 "plnou" syntetiku , tedy tu, co leješ do motoru? Jinak v pořádku ? Do převodovky patří speciální olej do převodovek, každý typ převodovky potřebuje trochu jiný, jaký a množství náplně se dá dočíst v manuálu. Ono je občas nic nepsat, zvlášť, když má člověk informace z agentury JPP. Co když ti řeknu, že já dávám u 505 do převodovky motorový olej. Co mi na to řekneš??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 Máš ho předepsán ? Nebo je to low-cost řešení ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speede Odesláno 4. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 Původně zaslal: Marcel505 Původně zaslal: vix Jako, že máš v převodovce 5W-40 "plnou" syntetiku , tedy tu, co leješ do motoru? Jinak v pořádku ? Do převodovky patří speciální olej do převodovek, každý typ převodovky potřebuje trochu jiný, jaký a množství náplně se dá dočíst v manuálu. Ono je občas nic nepsat, zvlášť, když má člověk informace z agentury JPP. Co když ti řeknu, že já dávám u 505 do převodovky motorový olej. Co mi na to řekneš??? Pekne Marcel...;-)Jenom se člověk zeptá a podívej co tu je přispěvku..;-)Ale tak asi to není moc no těch 600 asi bych to přežil..;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazy Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 A já dnes vyměnil v mém miláskovi motorový a během týdne příde řada i na převodovkový... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 Původně zaslal: Marcel505 Původně zaslal: kobra Původně zaslal: vix Původně zaslal: kobra Mo tak to mě asi nečeká, mám olej v motoru a převodovce jeden , měním ho co 10 000 km. Tak ať vám ty převodovky šlapou , pánové ! Jo, muzeální kousek - plochý (ležatý) "boxer". No , mám druhej pod stolem v garáži , tak by z toho mohl být i osmiválec ,ale potřeboval bych kapotu z 505 - tky. No problem. Mám. .....a trošku delší blatníky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 kobra... a co na toho "boxera" dát takovej "komín"... pak by stačilo vyříznout příslušný otvor v kapotě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.