Vvitty Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 tak jsme se dneska byli projet novou 308, prvni dojmy muzete nalezt tady dole. vzhledem k tomu, ze srovnavam hlavne s tim co znam (tj 306 S16), muzou nektere veci byt subjektivne ovlivnene vzhledove vypada moc hezky, dynamicky, fotky budou dodany pozdeji, co zaujme je mimo jine panoramaticka strecha. Zevnitr na me interier pusobil prostorne, v 306 se za me uz druhy clovek pohodlne nevejde. Zajimave pusobi zvednute zadni sedacky, takze zezadu opravdu vidite na silnici, a ne zada ridice. Jedine, co mi vadilo je nemoznost nastaveni vysky volantu u pristavenych vozu, v serii ale tuto moznost maji mit (vyskove i osove). Jinak jsem si celkem rychle zvyknul Co se tyka motoru, dodavaji se benzinove (spoluprace s BMW) 95/120/150k (1.4 16V/1.6 16V/1.6 THP) a nafta 90-136k. Ta 150k verze jede pekne, ale proti S16 je znat +200kg hmotnosti a -10k. Uvidime, jak si s tim poradi na pristi rok slibena benzinova 170k verze Na druhou stranu slibovanych 7.1l kombinovane spotreby neni spatnych. Oproti 306 je ale auto mnohem tissi, ve 190km/h nebyl prakticky slyset ani motor, ani aerodynamicky hluk. Tot prvni dojmy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Ano, i já jsem se dnes za volant 308 posadil. Z mého pohledu bylo v autě víc místa, než jsem očekával, dokonce i při rozměrech medvědí postavy a tomu uzpůsobenému nastavení sezení se za mnou dalo sedět. Řídil jsem dvě motorizace (benzín 150 k a HDI 110 k), z kterých jsem měl subjektivně lepší pocit z HDIčka. Benzínek sice byl rychlejší, ale když jsem viděl na kompjútru okamžitou spotřebu, bylo mi docela ouzko (hodnoty přes 30l/100 nebyly vyjímkou). To svezení s HDIčkem, s kterým jsme se dostali na maximálku cca 170 (benzín až 190) bylo ve vztahu ke spotřebě podstatně šetrnější. Motor HDIčka tahal od opravdu nízkých otáček a tahal trvale, u benzínu mi přišlo, že se nějakou dobu neděje nic a pak auto vystřelí jak z praku (možná je to ale jen můj subjektivní pocit). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 3. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 nesmis si tak brat okamzitou spotrebu ta 110k naftova 207 taky umi na tom displeji cisla 30+ [upravil dne 3.10.07 Vvitty] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 kdyz si vzpomenu na felicii ta mela taky okamzitou pres 30l kdyz si ji polechtal.. jinak vzhledove se mi 308ka libi, myslim dustojny nastupce meho auti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 3. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Bedo, a ja si rikal ze po tve 1.6 bude nastupcem nejake cerne GTIcko jinak ta 170k verze by mohla byt dustojnou nahradou za S16, az se ji budu chtit zbavit a budu hledat neco usedlejsiho ) a protoze jim nejak chybeli ridici, tak jsem se jeste po oficialni casti svezl znovu v te 110k HDi 308 pri prevazeni ze Stirina do Prahy, svezeni je to prijemne. A zdala se mi trosku zivejsi, nez pri te predvadeci jizde, ze by to bylo tim ze Garfield s Medvedem tuto cast jeli necim jinym? A ze zbylych dojmu jen kratke shrnuti... 407 coupe jede pekne, ale na muj vkus je to prilis velky korab 207 SW - pohodlne, na svoji velikost prostorne, je to lehci nez 308, takze s tim 110k HDI se da jezdit libi se mi zavazadlovy prostor, to ze se daji sklopit zadni sedacky a vznikne rovna plocha, a taky oteviraci zadni okno... a uzasna je panoramaticka strecha, moc se mi to libi, jak na 207, tak na 308. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Kde najdeme ty fotečky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Vvitty: co bude nastupcem je jeste ve hvezdach ale tohle by byl vcelku dustojny nastupce.. pokud ale sezenu GTi-6 v nejakym top stavu tak je to pak jasny.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 3. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Původně zaslal: kobra Kde najdeme ty fotečky ? http://www.peugeot-club.com/topic/23972-stirin-3102007---den-peugeotu-cr-predstaveni-308;-jak-to-probihalo/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Tak to sorry, že jsem založil další téma. Tak snad toto téma poslouží pro info o 308... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aka Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 vy nevite kam co psat....! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 aka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jája Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 Jen tak me napadlo, jake oznaceni asi bude mit nastupce 308? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 Dneska sem se si prohlížel 308 a můžu říct,že se jim povedla:super Nic proti 307 ale ten diesing byl dosti zvoraný,strašně moc to oproti 306 zvedly na výšku udělali z toho krabici a jak sem dneska viděl tu 308 tak ta je parádní i ty zadní světla vypadájí skvěle:super,vypadá ohodně sportovnějí než 307,konečně se vrátily víc do stylu 306.Motorově to byla 1,6Hdi což si myslím nejoptimálnější pro tohle auto ,interier oproti 307 nebe a dudy. Je to jen můj názor,jak se říká 100 lidí 100 chutí,Tak mně 307kaři nekuamenujte,počkám jak to bude z elektrikou,aby nedopadla jak u třistasedmiček:nevim,no začínám šetřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 Původně zaslal: chuck11 Dneska sem se si prohlížel 308 a můžu říct,že se jim povedla:super Nic proti 307 ale ten diesing byl dosti zvoraný,strašně moc to oproti 306 zvedly na výšku udělali z toho krabici a jak sem dneska viděl tu 308 tak ta je parádní i ty zadní světla vypadájí skvěle:super,vypadá ohodně sportovnějí než 307,konečně se vrátily víc do stylu 306.Motorově to byla 1,6Hdi což si myslím nejoptimálnější pro tohle auto ,interier oproti 307 nebe a dudy. Je to jen můj názor,jak se říká 100 lidí 100 chutí,Tak mně 307kaři nekuamenujte,počkám jak to bude z elektrikou,aby nedopadla jak u třistasedmiček:nevim,no začínám šetřit Já jsem byl taky nadšený z 607 a 207SW, a šetřit teda nezačínám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mares Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Tak jsem seděl za volantem P 308, ale z časových důvodů nevychutnal zátah nového motoru 1,6 120k. Podle mého názoru se jedná o sebevědomý automobil, který se může směle postavit proti konkurenci.Jediné co bych vytknul je cenová politika Peugeotu, ale na to zapomenete po usednutí za volant. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.