sana Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 zdravim mam problem na 405 vsetko je v pohode az na to ze ventilator kurenie funguje len na max otacky inak sa vobec netoci cim to moze bit ovladacom alebo neake rele poistka a tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Mám občas stejnej problém, funguje jenom na 1 a 3, 2 ne. Ale občas se zadaří a funguje i na dvojku takže to tipuju na nějaký špatný kontakt. Ale je docela problém se k tomu dostat (myslim za ovládací knoflík na spínač) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomingo Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 sana: taký istý problém som nedávno riešil na r. kangoo. závada: odpálená termopoistka na odpore regulácie pred ventilátorom. provizórne som to vyriešil naletovaním medeného vlákna z kábla. už mesiac to fachá, ale pred budúcim letom radšej kúpim novú poistku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eljan Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 Na 405 to je spíš výkonovým tranzistorem na větráku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 mas spaleny tranzistor na regulatory otacek na ventilatoru...nejpravdepodobnejsi pricina, na plne pecky totiz ventilator nejede pres ty tranzistory, ale sepne tam rele a jde do toho natvrdo 12V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 Na picasu (ktere ma stejne ovladani ventilatoru jako pezoti) byl problem ve spinaci skrince. byly v ni opalene kontakty a ventilator fungoval jen na max.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sana Odesláno 4. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 no palubovku uz som raz rozobral na mojej prvej405 takze tuto variantu zamietam pozriet na ovladac A kj tim ostatnym zavadam mi pride najpravdepodobnejsie ten tranzistor kde sa nachadza niekde v blizkosti vetraku akebo pod volantom pleas help Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasitaxi Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 Ovládací jednotka je součástí ventilátoru a nachází se u spolujezdce. Měl sem ten samí problém a vyřešil sem ho koupením jiného ventilátoru na vrakovišti. cca 1500 kč. Nepodařilo se mi totiž zjistit tip tranzistoru. Možná tady někdo poradí Tím by se oprava určitě zlevnila. Pěkný den Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sana Odesláno 4. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 no to som rad ze sa to nachadza tam je to pod palubovkou u spolujazdca no mysliám ten ventilator takze celkom super pristup Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 kde najdu ten tranzistor na 106 II? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasitaxi Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 To nevím,ale myslím že to bude podobný.Většinou se řídící prvky montují jako součást ventilátoru. Je nutné odmontovat z tělesa,rozebrat,najít tranzistor. Na něm odvrtat nýtky, odpájet a vyměnit. Nemáš-li s tím zkušenosti.raději to přenech elektrikáři. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.