Fusion Odesláno 2. říjen 2007 Sdílet Odesláno 2. říjen 2007 Potřeboval bych poradit ohledně vyndání palivovýho filtru na 605. Třeba to má jinej model podobně. Filtr je za nádrží, směrem k zadku auto před rezervou, takovej váleček. Jenom nechápu jak je to tam přichycený. Je to jakoby v takové gumě, mě napadlo jedině tu gumu přeříznout a pak novej tam nějak nabastlit. Nenašel sem žádný šrouby, kterýma by se dalo celý to uchycený oddělat. Předpokládám, že budu muset obě hadičky svorkou přiškrtit. Díky za rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supersonic Odesláno 2. říjen 2007 Sdílet Odesláno 2. říjen 2007 Původně zaslal: Fusion Potřeboval bych poradit ohledně vyndání palivovýho filtru na 605. Třeba to má jinej model podobně. Filtr je za nádrží, směrem k zadku auto před rezervou, takovej váleček. Jenom nechápu jak je to tam přichycený. Je to jakoby v takové gumě, mě napadlo jedině tu gumu přeříznout a pak novej tam nějak nabastlit. Nenašel sem žádný šrouby, kterýma by se dalo celý to uchycený oddělat. Předpokládám, že budu muset obě hadičky svorkou přiškrtit. Díky za rady! Nevím jak na 605ce, ale tady je návod z manuálu 405, snad to k něčemu bude:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 2. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2007 Jo to by mohl být ono. Jenom to z té gumy vysunu. To sem si taky říkal, problém bude jenom v tom, že je to špinavý a steřelý tak snad to nějak vymlátím Díky za návod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 2. říjen 2007 Sdílet Odesláno 2. říjen 2007 Na doplnění... 405 tam má pravě šroubek,ktery nejen drží filtr(na kastli) ale i ten držák(gumovy popruh)..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 2. říjen 2007 Sdílet Odesláno 2. říjen 2007 pozor ked to budes vytahovat.mne to drzalo skutocne len nasadene.silou som to stiahol a vsetko mi vystreklo do tvare a oci.to bolo radosti:bojim len som oci rychlo bezal vyplachovat pod vodu.podotykam ze tlak som tam nepredpokladal pretoze uz som mal nadrz dole a vsetky hadice uvolnene a odtrhnute.v tom filtry proste stale ostava dost benzinu nato aby to urobilo paseku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 2. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2007 Tak sem to nakonec přešmykl a pak zbastlil Jojo, bylo v něm dobrý 2dcl benzínu, a zvědavost mě nedala a musel sem to vylít do sklinky. To co sem viděl tak sem nechápal, to nebyl benzín ale černej sajrajt a nejzajímavější bylo až si to za hodinu sedlo tak na dně byl soc úplně jak z turka. Pravda je, že sem to nikdy neměnil a auto mám 5 let/80tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 2. říjen 2007 Sdílet Odesláno 2. říjen 2007 neda mi sa neopytat co to mas za medaka vo vozovom parku.vidim dobre 460 ps? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 2. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. říjen 2007 Původně zaslal: jozefsv neda mi sa neopytat co to mas za medaka vo vozovom parku.vidim dobre 460 ps? Je to tahač SLR má ale tuším podobný hodnoty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 2. říjen 2007 Sdílet Odesláno 2. říjen 2007 Původně zaslal: Fusion Původně zaslal: jozefsv neda mi sa neopytat co to mas za medaka vo vozovom parku.vidim dobre 460 ps? Je to tahač SLR má ale tuším podobný hodnoty no ved preto. nevedel som rozlustit ten nazov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.