milda Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 Kamarádovi kleknul v Partnerovi 1,9D (DW8) rok2001 motor a když koupil druhý z bouračky a namontoval jej, tak ani ten nejede, protože vstřikovací čerpadlo nedává žádnou naftu. Vše co se týče přívodu nafty se zdá být v pořádku, elektromagnetický ventil na čerpadle taky, nárazový spínač taktéž, prostě vše je asi OK. Jen na předku čerpadla je pod jedním nerozebiratelným krytem asi další nějaký ventil, což by údajně měl být imobilizér, který komunikuje s BSI a pokud nejsou spolu sladěni, tak to čerpadlo prostě nebude nic dávat. Je to pravda?? Co se s tím dá dělat, krom toho, že by se tasm hodilo to původní čerpadlo? Jde to nějak přeprogramovat v BSI??? Dík za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 Jojo, imobilizer, pokud BSI nepřečte kod klíče a neřekne OK, neodemkne ta kostka pod krytem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.