Jája Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 Prosim poredte mi, uz dlouho resim problem s otackami na mem P306 1.6 65kw r.v. 98 ale zati bez uspechu : 1) pri razeni otacky zustavaji prilis dlouho nahore asi tak 2-3 vteriny az pak teprve zacnou klesat a to i jen tak pri pri pridani plynu na miste 2) nekdy pri vyrazeni otacky spadnou asi tak na 400 ale hned se zase srovnaji na volnobezne (drive to chvili trvalo nez srovna a otacky skakali mezi 400- 1200) 3) obcas se stava ze nemuzu nastartovat ohraty motor nebo jen castecne vyhladly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 1. říjen 2007 Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 Dej hledat a krokovi moturek, jinak ty otacky se mozna drzeji schvalne, nevim jak to je u 306 me to nedela! ale u 46 se tady kuci bavili , ze jim to takhle zustava, kolisani otacek je opravdu na vycisteni klapky a krokoveho moturku, plus vymena paliv. a vzduchoveho filtru! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
striker Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 ahoj presne to co popsal jogin.... jen bych pred vymenou krokace zkusil zmerit jestli tam nemas uklepany kontakt... a pak cidlo teploty vody jestli je ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jája Odesláno 3. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Ja si myslim ze tento motor krokac nema. Tady je takovy el. ventil na hadici od filtru do sani - uz 2x cisteny. Nevite nahodou jak to funguje? pouze otevreny x zavreny nebo se ta clona plynule otvira podle potreby RJ. Da se nejak poznat ze je spatny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Původně zaslal: Jája Ja si myslim ze tento motor krokac nema. Tady je takovy el. ventil na hadici od filtru do sani - uz 2x cisteny. Nevite nahodou jak to funguje? pouze otevreny x zavreny nebo se ta clona plynule otvira podle potreby RJ. Da se nejak poznat ze je spatny? Ten elektroventil volnoběhu ten pouze reguluje průtok přídavného vzduchu(pro běh naprazdno)tzn přivírá nebo pootvírá šoupátkem a zvětšuje nebo zmenšuje šterbinu pro prutok vzduchu......no dalo by se to poznat třeba kdyby byl zasekllý v jedné poloze(při studeném motoru by voloběh byl ok a při teplém KO a naopak)..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.