Shitmann Odesláno 26. září 2007 Sdílet Odesláno 26. září 2007 minulý týden mi v autorizovaným servisu řekli že je nutné vyměnit filtr pevných částic + doplnit k tomu aditivum to celé min. za 15 000,- celé to vzniklo, že palubní počítač hlásil cca. 1 x týdně vyčistit diesel filtr (je to v NJ) tudíž nechali jsme vyměnit palivový filtr a měsíc byl klid, po té opět to začalo hlásit. Jeli jsme to reklamovat a po napíchnutí na comp nám sdělili servis tuto krásně výdělečnou informaci. Oznámili nám že se může stát, že filtr zkolabuje bůhvi kdy a motor nepůjde do otáček tudíž skoro nepojede ! Jsme z toho dost neštastně zoufalý, finančně vysatý. Je to vše možné ? Nemáte někdo podobnou zkušenost a tudíž radu. Děkuju předem za každé info. Hans typ 307 2.0 HDI najeto 114 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 26. září 2007 Sdílet Odesláno 26. září 2007 Nastal čas na výmenu, interval výmeny filtra pevných častíc FAP je pri tomto motori 120 000 km... Buď ho vymeniť alebo vyčistiť (o tom tu už bolo veľmi veľa napísané, stačí použiť hľadanie)... Ak sa nevymení filter tak sa už úplne zanesie a auto naozaj úplne stratí výkon...Nebudú totiž mať kam ísť výfukové spaliny. Treba vedieť čo za auto mám a kedy treba čo meniť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 26. září 2007 Sdílet Odesláno 26. září 2007 Původně zaslal: Shitmann minulý týden mi v autorizovaným servisu řekli že je nutné vyměnit filtr pevných částic + doplnit k tomu aditivum to celé min. za 15 000,- celé to vzniklo, že palubní počítač hlásil cca. 1 x týdně vyčistit diesel filtr (je to v NJ) tudíž nechali jsme vyměnit palivový filtr a měsíc byl klid, po té opět to začalo hlásit. Jeli jsme to reklamovat a po napíchnutí na comp nám sdělili servis tuto krásně výdělečnou informaci. Oznámili nám že se může stát, že filtr zkolabuje bůhvi kdy a motor nepůjde do otáček tudíž skoro nepojede ! Jsme z toho dost neštastně zoufalý, finančně vysatý. Je to vše možné ? Nemáte někdo podobnou zkušenost a tudíž radu. Děkuju předem za každé info. Hans typ 307 2.0 HDI najeto 114 000 km co mozne, proc mozne..to tak proste je primo delane jak rekl hnusoba..treba vedet co mam za auto a co potrebuje. To je dan za to, ze mam auto, ktere nekouri, a nesmradi jak kazde druhe VW. Pokud jde o prachy, tak cela ta operace repase/vycisteni filtru se da udelat levneji, ale ne u autorizovaneho servisu, ale v neautorizovanych. Vycisteni filtru se dela vapkou s horkou vodou, ale vzhledem k tomu, ze v tom filtru je dost jedovaty bordel, tak doma na zahradce bych to nedelal Navic aditivum se da take doplnit doma(cena toho aditiva by mela byti kolem 3-5 tisic na doplneni), ale pokud sviti hlaska na palubnim PC, musi se s tim jet na diagnostiku. A rozhodne s tim neotalej, pac jestli uz ti nahodou nedoslo i aditivum, muzes ten filtr zapect. Aditivum se vstrikuje po natankovani do nadrze, takze to co mas v nadrzi urcite aditivum jeste obsahuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferin007 Odesláno 26. září 2007 Sdílet Odesláno 26. září 2007 Levněji to pořídíš i v autorizovaným (aspoň co vím). Repasovanej FAP (tzn. ODBORNĚ a EKOLOGICKY vyčištěnej) vynde na něco málo přes 7 000,-. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.