Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Teplota


PATaMAT

Recommended Posts

Mám problém s toplotou tak za

1.motor se ohřeje během chvylky caa 3 km na teplotu 82 stupňů pokud jedu tak mi ta teplota drží jakmile všek zastavím na křižovatce nebo v koloně okamžitě mi leze teplota nahoru až někam ke 100 a pak se zapnou sahary které to schladí tak na 90 ale během chvíle to opět leze ke 100 je to normální?

2. když zastavím a vypnu motor a nastartuji ho zhruba po 10 minutách okamžitě leze ručička až někam přes 90 neměly by se i po vypnutí klíčku spustit sahary na dochlazení ?

3.při nastartování teplého motoru je mi v kabině cítit voda z okruhu

Voda ani olej se mi nestrácí:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dundee

Původně zaslal: PATaMAT

klimu mám manuál,a kde bych měl hledat ten bitron

U 405ek je schovanej za levym přednim světlem (černá krabička cca 12x10cm s nápisem Bitron video), ale jestli ho mají i 406ky nevim:myslim

Zdárek Dana taky si nejsem jist jestli ho má i 406

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ze rucicka teplomeru u peugeotu cestuje +- 20st C je normalni, kdyz jedu volne po silnici drzi se kolem 80st, po dalnici se drzi kolem 90 a v kolone vyleze tak na 97, zapne se sahara, vychladi na 92 a tak se to opakuje dokud se zase nerozjedu. Pri delsi jizde z kopce se zarazenou rychlosti a bez pridavani plynu to dokaze spadnout i na 75stC, takze to rozmezi je fakt velke. Pokud ti to neleze na vic jak 105-110 stupnu tak bych problem nehledal

Jinak ten tzv bitron je v predni casti v levem prednim podbehu pod plastovym krytem, takze se musi sundat predni kolo, pak ten plastovej podbeh a pod nim uz je videt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

to ze rucicka teplomeru u peugeotu cestuje +- 20st C je normalni, kdyz jedu volne po silnici drzi se kolem 80st, po dalnici se drzi kolem 90 a v kolone vyleze tak na 97, zapne se sahara, vychladi na 92 a tak se to opakuje dokud se zase nerozjedu. Pri delsi jizde z kopce se zarazenou rychlosti a bez pridavani plynu to dokaze spadnout i na 75stC, takze to rozmezi je fakt velke. Pokud ti to neleze na vic jak 105-110 stupnu tak bych problem nehledal

Jinak ten tzv bitron je v predni casti v levem prednim podbehu pod plastovym krytem, takze se musi sundat predni kolo, pak ten plastovej podbeh a pod nim uz je videt

Ferry díky moc za odpověď celkem jsi mě uklidnil,i když přeci jeno si myslím že cestování ručičky teploměru +- 20 stupňů asi nebude pro ten motor zrovna ideální.

Mě to totiž nikdy nedělal prostě jsem ho ohřál kousek za 80 stupňů a držel mi to ať jsem stál nebo jel v koloně,proto mě to teď trochu znepokojuje.:potlesk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...