PATaMAT Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 Mám problém s toplotou tak za 1.motor se ohřeje během chvylky caa 3 km na teplotu 82 stupňů pokud jedu tak mi ta teplota drží jakmile všek zastavím na křižovatce nebo v koloně okamžitě mi leze teplota nahoru až někam ke 100 a pak se zapnou sahary které to schladí tak na 90 ale během chvíle to opět leze ke 100 je to normální? 2. když zastavím a vypnu motor a nastartuji ho zhruba po 10 minutách okamžitě leze ručička až někam přes 90 neměly by se i po vypnutí klíčku spustit sahary na dochlazení ? 3.při nastartování teplého motoru je mi v kabině cítit voda z okruhu Voda ani olej se mi nestrácí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 hmm možna nespínají sahary postupně..vadné teplotní čidlo...Máš klimu??Není tam takova hračička-bitron..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PATaMAT Odesláno 24. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2007 klimu mám manuál,a kde bych měl hledat ten bitron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 Původně zaslal: PATaMAT klimu mám manuál,a kde bych měl hledat ten bitron U 405ek je schovanej za levym přednim světlem (černá krabička cca 12x10cm s nápisem Bitron video), ale jestli ho mají i 406ky nevim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PATaMAT Odesláno 24. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2007 Původně zaslal: Dundee Původně zaslal: PATaMAT klimu mám manuál,a kde bych měl hledat ten bitron U 405ek je schovanej za levym přednim světlem (černá krabička cca 12x10cm s nápisem Bitron video), ale jestli ho mají i 406ky nevim:myslim Zdárek Dana taky si nejsem jist jestli ho má i 406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 Teď jsem koukal do katalogu a je tam. Jelikož tam neni rozkreslený umístění, předpokládám, že bude n podobnym místě, jako u 405, tzn. za levym světlem nebo cestou ke kabině (možná v podběhu)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 25. září 2007 Sdílet Odesláno 25. září 2007 to ze rucicka teplomeru u peugeotu cestuje +- 20st C je normalni, kdyz jedu volne po silnici drzi se kolem 80st, po dalnici se drzi kolem 90 a v kolone vyleze tak na 97, zapne se sahara, vychladi na 92 a tak se to opakuje dokud se zase nerozjedu. Pri delsi jizde z kopce se zarazenou rychlosti a bez pridavani plynu to dokaze spadnout i na 75stC, takze to rozmezi je fakt velke. Pokud ti to neleze na vic jak 105-110 stupnu tak bych problem nehledal Jinak ten tzv bitron je v predni casti v levem prednim podbehu pod plastovym krytem, takze se musi sundat predni kolo, pak ten plastovej podbeh a pod nim uz je videt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filas1 Odesláno 25. září 2007 Sdílet Odesláno 25. září 2007 K čemu je ten bitron? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 25. září 2007 Sdílet Odesláno 25. září 2007 Původně zaslal: filas1 K čemu je ten bitron? ridi spinani vetraku chladice a spolupracuje i s ridici jednotkou klimatizace, takze umi odpojit klimakompresor pokud teplota motoru prilis stoupa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PATaMAT Odesláno 26. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. září 2007 Původně zaslal: Ferry to ze rucicka teplomeru u peugeotu cestuje +- 20st C je normalni, kdyz jedu volne po silnici drzi se kolem 80st, po dalnici se drzi kolem 90 a v kolone vyleze tak na 97, zapne se sahara, vychladi na 92 a tak se to opakuje dokud se zase nerozjedu. Pri delsi jizde z kopce se zarazenou rychlosti a bez pridavani plynu to dokaze spadnout i na 75stC, takze to rozmezi je fakt velke. Pokud ti to neleze na vic jak 105-110 stupnu tak bych problem nehledal Jinak ten tzv bitron je v predni casti v levem prednim podbehu pod plastovym krytem, takze se musi sundat predni kolo, pak ten plastovej podbeh a pod nim uz je videt Ferry díky moc za odpověď celkem jsi mě uklidnil,i když přeci jeno si myslím že cestování ručičky teploměru +- 20 stupňů asi nebude pro ten motor zrovna ideální. Mě to totiž nikdy nedělal prostě jsem ho ohřál kousek za 80 stupňů a držel mi to ať jsem stál nebo jel v koloně,proto mě to teď trochu znepokojuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.