Globe Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 Zdravím, mám takový menší problém. Při jízdě mi něco klapalo na předním kole - první nápad byl jasnej - kamínek ve vzorku ... nic. Už jsem začal být docela zoufalej, že to bude nějaká větší chyba, ale pak jsem přišel na to, že se prostě pootočí poklice na kole, skřípne ventilek a pak to vydává tento pravidelný (vrzavý) zvuk. Problének je ale v tom, že když poklici otočím do polohy kde má být (jde to samozřejmě rukou, ale musím docela zabrat) tak zhrube po kilometru je to stejné jak to bylo . Nevíte někdo jestli se to dá nějak opravit ? Např. jestli se nedají ty dráty nějak roztáhnout, bo tak něco ?? Odmítám rady typu - přilepit sekunďákem - to už na mě jeden týpek zkoušel ... Mám docela strach, že jednoho krásnýho dne to ventilek vzdá a upadne, chudák ... Ještě snad - mám 206, originál 15" poklice ... Díky za názory a rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filas1 Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 Tak zkus třeba přehodit poklici za zadní? Třeba bude líp držet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 je to klasicky uchyt dratenym kruhem a pacickama? Ja to resil tak, ze jsem ten drat pod pacickou omotal slabsim dratkem, se to nasponovalo a drzela jako svine:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 Heh? Tak to jsem ještě neslyšel. Viděl jsem ovšem tady u nás na sídlišti na minimálně 4 autech (asi nějaký lokální patent) že měli poklice k plecháčům připojištěné plastovým stahovacím řemínkem, ale to by se ti asi nelíbilo, že? Rada, kup elektrony, asi taky nebude ta pravá. Prohodit levou a pravou nebo přední a zadní můžeš. Drát jako takový asi moc neroztáhneš. Nanejvýš nějak zdeformuješ, ale to asi nepomůže. Co třeba na ty plastový packy na poklici nalepit nebo nasadit něco gumovýho, aby se zvýšilo tření mezi packami a diskem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 podlep to ze zadu průhledným silikonem a máš klid :super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Globe Odesláno 24. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2007 No - to je nápadů ... trochu se stydím - napadalo mě spousta pi...ovin, ale to nejjednodušší, jako je prohození poklic me netrklo No - vypada to, že zkusím všecko najednou, takže, prohodit poklice, nasadit něco gumovýho, podlepit silikonem a ještě pojistit stahovacím páskem ... a až někde píchnu, tak si to můžu hodit 2 Ticcino - na elektrony se chystám, ale doteď nějak nebyl peníz a na zimu se mi moc nesce (většinu s tím odjezdí přítelkyně, takže důvody jsou nasnadě ...) Díky všem - snad dám vědět jak jsem dopadl ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 26. září 2007 Sdílet Odesláno 26. září 2007 Příčina je jasná, poklice jsou rozměrem svojí venkovní hranou tak velký, že v místě kde pneumatika stojí na silnici (vlastní vahou se vyboulí bočnice) se dotýká poklice. Jízdou místo styku s poklicí rotuje po odbvodu disku, pokud se jede do zatášky či díry tak se to mění. Tím poklice vrže a pootáčí se. Já to udělal jednoduše. Poklici jsem nožem přiříznul po obvodu z vnitřní strany a je vystaráno. Je to lepší vzát flexou, nemel jsem poruce elektriku. Vázat to stahovačkama mi nepřijde šťastný řašení, když měřím tlak, nebo cokoliv s kolem budu potřebovat, tak bych je musel sundávat, nandávat nové ... složitý a příčina se neodstarní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.