Martin.405 Odesláno 23. září 2007 Sdílet Odesláno 23. září 2007 Ahojte, mám takýto problém: od zhruba 70°C se mi začíná rozsvěcovat kontrolka u teploměru (čebrená) a nápis stop, jako bych měl přehřátý motor.. tak sem hledal na motoru nějaké to čidlo abych popř. věděl co mám vyměnit potažmo aspoň čím začít, a ejhle - v obvyklém místě na termostatu sem nenašel nic od čeho by vedl nějakej gáblík čučel sem do motoru asi půl hodiny a zkoušel odpojovat kabely od věcí ve snaze najít ono zmíněné čidlo, ale bez úspěchu.. tak by mě zajímalo teda kde je taťka na 1.9D má na termostatu čidla hnedka tři pro upřesnění mám 1.6 rv. 88 53kw A ještě druhá věc, zasekává se mi spínací skříňka, z polohy 0 musím klíčkem hrozně kvedlat než se mi s ním podaří otočit, dá se ta skříňka nějak rozdělat/opravit nebo musím koupit novou? je drahá jak potvora díky za rady [upravil dne 23.9.2007 Martin.405] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 23. září 2007 Sdílet Odesláno 23. září 2007 Skříňka jde koupit i jako díl a zámečník Ti to přestaví za pár kaček na tvůj původní klíč, aby jsi nechodil do auta jako kastelán. Je prostě opotřebená provozem. Co se týče čidla, hledej v okolí vodního čerpadla a jeho výstupu na motoru nebo na chladiči v jeho dolní 1/3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 23. září 2007 Sdílet Odesláno 23. září 2007 Nebo taky zezadu na hlavě, ale nevím, 1.6 neznám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 23. září 2007 Sdílet Odesláno 23. září 2007 Mám malinko podobný problém. Když jsem měl špatné těsnění pod hlavou,tak jsem parkrát vařil. Pak jsem zjistil,že mi teploměr ukazuje jak chce, někdy při zahřátým motoru 70st, někdy 82st. V servisu to kontrolovali a chlazení funguje jak má. Tak je buď špatné čidlo teploty nebo rozhozený budík. Nevíte co je častější? Případně kolik stojí čidlo a jak zkalibruju teploměr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 Původně zaslal: M.a.R.i Mám malinko podobný problém. Když jsem měl špatné těsnění pod hlavou,tak jsem parkrát vařil. Pak jsem zjistil,že mi teploměr ukazuje jak chce, někdy při zahřátým motoru 70st, někdy 82st. V servisu to kontrolovali a chlazení funguje jak má. Tak je buď špatné čidlo teploty nebo rozhozený budík. Nevíte co je častější? Případně kolik stojí čidlo a jak zkalibruju teploměr? čidlo stojí kolem 3-5 stovek. Nejlepší jak ověřit budík je napojit multimetr s teploměrem na okruh (já sem udělal díru do ventilku, utěsnil a našrouboval) a pak to při jízdě čekovat a popř. zkalibrovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 čidla jsou vzadu na hlavě u na straně rozdělovače Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 No ja mel teda 405 GR 1,6 motor XU51C(B1E)53kw a to je divny protoze cidlo bylo s ostatnimy na komoře termostatu a to byl modelovy rok 1987:rollto jsem z toho kůň [upravil dne 24/9/2007 Pája Rybišár] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 24. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2007 já na termostatu nemám nic, z toho sem byl vypleštěnej ale ze zadu na tu hlavu se mrknu.. možná je to tím že to mám překopaný na plyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 1. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2007 tak čidla nalezena obě dvě, na "odvrácené" straně motoru pod rozdělovačem.. ale jak je teda budu měnit to netuším, nestrčím tam ani ruku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.