Ivouš Odesláno 22. září 2007 Sdílet Odesláno 22. září 2007 Zdar hoši jdu zase pro radu.Když u 106 mám studené motor při startování a mám zařezený neutrál ,tak po nastartování mě po pár sekundách když tomu nepomůžu a nepřidám plyn tak mě pomale postupně zhasíná motor.A další problém mám při zařezeným neutrálu tak mě to v převodovce trochu jako chrastí nebo lupe.dík:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majosek Odesláno 28. září 2007 Sdílet Odesláno 28. září 2007 ahoj! Nemám 106 ale opravuju ho bráchovi. Měl jsem ten samý problém. Je to v tom že ti nejde vzduch za klapku.Buď bude spatný nebo přidřený ten (ventil) co dává i sytič. Nebo je špatný snímač tlaku v sacím potrubí. My jsme měli jenom přecvaklý drátek od elekriky. Nebo zkus jenom očistit kontakty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest RABI Odesláno 27. březen 2008 Sdílet Odesláno 27. březen 2008 Zdarec. Mě to taky při studeném startu vždy zdechlo. Vyčistil jsem kde co a ....nic. Dnes jsem vyměnil palivový filtr a Pažoutek nechcípne,lépe reaguje na plyn a hlavně drží předepsané otáčky:potlesk JEN MOHU DOPORUCIT! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Pepem Odesláno 19. duben 2008 Sdílet Odesláno 19. duben 2008 Zdar Rabi. Mohl by jsi prosim te popsat vymenu toho palivoveho filtru? Myslis, ze bych to zvladnul i sam? [upravil dne 19.4.2008 Pepem] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurdy Odesláno 18. červen 2008 Sdílet Odesláno 18. červen 2008 Taky mi postupně chcípá za studena mám 1.1 44kw r.97,můžete tu někdo přesněji posat kde je ten(ventil) co dává i sytič a snímač tlaku v sacím potrubí,nebo co jiného by to mohlo dělat a motor taky nejde pořádně za plynem při přidaní to tak škubne a ve vyšších ot už to jede.dík Jinak pal.filtr je nový i vzduchový je nový i svíčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest RABI Odesláno 22. červen 2008 Sdílet Odesláno 22. červen 2008 Palivový filtr je vzadu před levým kolem. Je to takový váleček ,asi 5x15 stříbrné barvy:myslim.Než to sundáš,poznač si ,kde je vstup a výstup benzínu. Na mým Pažoutkovi:myslim (r.v.98 1,1)byli na konci hadiček rychlospojky.(vezmeš velký šroubovák a zatlačíš na takovou pojistku. //vypadá to jako takový čtvereček // a tahem sundáš) u starších kusu jsou jen stahovací pásky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Pepem Odesláno 5. červenec 2008 Sdílet Odesláno 5. červenec 2008 Dik moc Rabi. Konečně jsi se ozval, už jsem nedoufal. Vyzkouším, snad pomůže.:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.