FoFo Odesláno 20. říjen 2003 Sdílet Odesláno 20. říjen 2003 Jsem čerstvím majitelem 405 MI 16 - auto super až na drobné závady. Dnes jsem hledel závadu na topení - pořád topí (topení s el.regulací). Měl jsem rozebranej střední panel ale tam toho moc není. Napište prosím pokud jste se s tímto problémem někdo setkal. Zatím to až tak nevadí, ale na jaře už by to nebylo asi nic moc. Nevíte někdo náhodou jak ta regulace funguje a kam bych se měl podívat ( klapka, pojistky, relátka atd. ).Dík: FoFo [Editován dne 20/10/03 FoFo] [Editován dne 20/10/03 FoFo]:D:D [Editován dne 20/10/03 FoFo] [Editován dne 22/10/03 FoFo] [Editován dne 23/10/03 FoFo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 20. říjen 2003 Sdílet Odesláno 20. říjen 2003 je to trochu offtopic, ale od cehopochazi FoFo??? neni to nahodou od Furt Ozraly, Furt Ospaly?... Jiank tyhlety topeni maji pry nejaky teplotni cidlo... je to takova skoro klimoska a to cidlo nejspis nejak ovlada tu klapku stdeny/teply vzduch.... tak mozna se to podelalo nebo je tam upadlej dratek nebo tak neco, ale neptej se me kde to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 20. říjen 2003 Sdílet Odesláno 20. říjen 2003 cidlo je v kastliku u spolujezdce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 20. říjen 2003 Sdílet Odesláno 20. říjen 2003 Nevim, ale nemuzou mit zarovky spolecnou kostru s tim potenciometrem co ovlada teplotu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 Ja mam to cidlo taky nad kastlikem spolujezdce - jako Masinka. Nad zamkem je takova mrizecka a za ni je to cidlo a za nim je dokonce jeste takovel malilinkatej vetracek, kterej pres to cidlo nasava vzduch z kabiny. A u 605 se to cely vynda jenom kdyz otevres kastlik a vydoubnes svetylko. Pak tam je jeden sroub a ten to cely drzi. Je to jeden dil - vetracek + cidlo. Ale to je u 605, u 405 to muze byt jinak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 To FoFo: Pri otoceni klicku do predstartovni polohy by si mel slyset, jak zabzuci servo ovladajici klapku na ventilaci. Pokud ne, tak muze beyt problem se servem, nebo s ridici elektronikou, ktera je pridelana nekde na pravym boku bloku rozvodu vzduchu. Ridici elektronika s tim servem \"seekuje\" pokazdy (kontroluje si odporovou dráhu pozice klapky). Pokud toto probehne, tak bude skutecne nejspis problem s cidlem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 Napsán autorem Petr605 Ja mam to cidlo taky nad kastlikem spolujezdce - jako Masinka. Nad zamkem je takova mrizecka a za ni je to cidlo a za nim je dokonce jeste takovel malilinkatej vetracek, kterej pres to cidlo nasava vzduch z kabiny. A u 605 se to cely vynda jenom kdyz otevres kastlik a vydoubnes svetylko. Pak tam je jeden sroub a ten to cely drzi. Je to jeden dil - vetracek + cidlo. Ale to je u 605, u 405 to muze byt jinak... 405 vetracek u cidla nema, proto musim mit nekdy otevrenej kastlik u spolujezdce aby cislo doopravdy vedelo ze v auticku je zima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sepp Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 Co treba vozit sebou suchy led a obcas cidlu \"pripomenout\" co je zima a jak ti je :D Treba si pak rozmysli kdy ti pritopit :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 to bych se upekl :-)), protoze to topi jako krava, no resim to tak, ze si dam teplotu 25°C a v kabine mam pak 24 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 Napsán autorem Hics To FoFo: Pri otoceni klicku do predstartovni polohy by si mel slyset, jak zabzuci servo ovladajici klapku na ventilaci. Pokud ne, tak muze beyt problem se servem, nebo s ridici elektronikou, ktera je pridelana nekde na pravym boku bloku rozvodu vzduchu. Ridici elektronika s tim servem \"seekuje\" pokazdy (kontroluje si odporovou dráhu pozice klapky). Pokud toto probehne, tak bude skutecne nejspis problem s cidlem. ale jestli chces slyset to servo, tak si nejdriv odpoj pumpu od brzd, ta rve jako krava a nic bys prez ni neslysel, teda pokud ji mas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 To Masinka. Mě ABS jen 3x cvakne a vrci az kdyz se blokne nejaky kolo. Na starym modelu, kde sem měl klima, sem měl klasickej vakuovej posilovac a to servo od klapky bylo krasně slyset. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 21. říjen 2003 Sdílet Odesláno 21. říjen 2003 Jo to jo, ale on ma asi v Micku ten system co ja, coz znamena ze mam pupmu ktera tlakem pumpuje do brzd a rve jako krava :-). Kvuli tomu jsi me mohl tahnout bez toho aniz by ses bal ze ti navstivim kufr :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 22. říjen 2003 Sdílet Odesláno 22. říjen 2003 Jaxis asi vsiml, tak se navsteva kufru uspesne podarila nekomu jinymu, ale dneska si pro to jedu, takze si zasejc budu moct vozit prdelku ve svym. Jinak mam pucenou od kamose Hondu Civic 1,6 r.v. 98 a musim otevrene priznat, ze se v tom jezdi velmi prijemne. A propo ta tvoje hydraulicka pumpa je soucasti ABS, nebo jen supluje klasicky podtlakovy posilovac? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 22. říjen 2003 Sdílet Odesláno 22. říjen 2003 Jednak doufam, ze ti auti opravi lip nez me a nebudes pak resit, ze ti nesviti svetla a jiny podobny blbosti. Obe moznosti jsou spravne ta pumpa je soucasti abs a supluje klasicky podtlakovy posilovac, proto kdyz rano sednu do auta tak nemuzu zmackout spojku a brzdu a nastartovat, ale musim prvne zapnout elektriku, aby se to mohlo natlakovat. Kdybych ji nezapnul tak by to vuubec nebrzdilo, proste pedal propadne na podlahu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FoFo Odesláno 22. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2003 nasel jsem závadu - vytažený konekto ( četný - široká samice přes kterou jde napájení kostra atd.) , ale mam problém ještě větší - není kam strčita nebo je ta zástrčka tak dobře schovaná. nevíte náhodou kde jí najdu . vsechno mám rozdělaný , až na přístrojovku , ale do toho se mi nechce. Jinak přezdívku mám po otci kterej jezdil kombajnem v kolchozu a když jezdil na slovensko na \"výpomoc při žních ( což byl asi takovej malej výcvikovej tábor v chlastání )\" tak to znamenalo Furt ožralý Furt v obilí tolik asi na vysvětlenou . jinak servo klapku jsem našel - tekže už jen ten konektor a vzhůru do teplých krajin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 22. říjen 2003 Sdílet Odesláno 22. říjen 2003 :D:D:D:D:D:D:D:D:D To Fo Fo: Se řehnim jak maley! Jsi typický příklad někoho, kdo zatím netuší, jaxe u peugeotů řeší elektroinstalace. Fakt vůbec nic ve zlým, jen že sem se na začátku š?ourání v peugeotech setkával s něčím podobným každou chvíli.... Vysvětlení je jednoduché. On ten konektor opravdu nebude kam zapojit, páč elektrosvazky jsou do vozů montovány téměř nahodile, jen aby to splňovalo limit dané výbavy a co je navíc nebo nejni, to nikdo neřeší. Opravdu nekecám a zkušenější \"š?ouralové\" mi to jistě se za?atými zuby potvrdí. Čili závěr pro tebe? Znovu všechno prolízt a najít elektronický modul ovládající servo klapky. Oměřit napájení, vedení k sevu, ke snímači a k potenciometru regulátoru teploty. Ve skutečnosti je to poměrně prcačka, ale pokud to máš takhle rozhozený, tak se k tomu celkem může a jde to. P.S. V přístrojovce bych to opravdu nehledal....:D:D To Masininka: Ty maš i hydraulický posilovač spojky? Ti celkem závidim, páč bez něj je to pro nezkušenou osobu celkem šok, když nusí dupat na spojku v diselu bez posilovače jak magor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FoFo Odesláno 22. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2003 ten konektor tam být musí - jde do něj servoklapka , kostrá od osvětlení středního panelu, kontakty potenciometru, a hafo jinejch drátků - takže musí někde být , ale kde proboha.( sorry Ježíši). ten kabel je vednej dolů , ale to mohli zmršit ti \" mechanici co tam montovali alarm majiteli přede mnou \" kabel s tím konektorem může vést nahoru doleva doprava , ale někam určitě . přece by si někdo všiml že mu nesvítí střední panel( knoflíky na něm mají kostru z tohoto konektoru) když kupuje nový auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 22. říjen 2003 Sdílet Odesláno 22. říjen 2003 nene s tou spojkou sem to myslel tak ze bych odjel, protoze v zime pouzivat rucku je o desticky, hydraulickou ji nemam a popojizdet s tim po praze je prcka sorry za OT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 22. říjen 2003 Sdílet Odesláno 22. říjen 2003 á, naše 405tka má úplně stejnou závadu, topí jako zběsilá a? člověk nastaví teplotu jakou chce... aspoň vím kam juknout... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FoFo Odesláno 22. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2003 takže nikdo neměl venku topení?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.