Tomášik Odesláno 20. září 2007 Sdílet Odesláno 20. září 2007 Pýtal som sa na to viackrát, zatiaľ bez akejkoľvek odpovede, tak skúsim novú tému. Vo viacerých príspevkoch som čítal o natáčaní zad. nápravy na všetkých 406-tkách. Viete mi niekto aspoň približne opísať, na akom prinípe to funguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 20. září 2007 Sdílet Odesláno 20. září 2007 No funguje to na bázi elasto-kinematického vedení kol, to vyvolává v zatáčce samořiditelný efekt. Zjednodušeně prostě pomocí silenbloků které se díky tlaku kola v zatáčce propruží a zadní kola se lehce natočí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomášik Odesláno 20. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2007 Aha, no čakal som skôr niečo elektromechanické, ale "taky dobrý". Takže na tie silentbloky na zad. náprave treba asi dbať vo zvýšenej miere, že? Čo keď sú staré, vybité, popraskané? Prejavuje sa to nejako? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 20. září 2007 Sdílet Odesláno 20. září 2007 no slyšíš kovove rány od zadu auta , v zatačkach ma auto tendenci plavat, vlni se a hlavně se sjíždí vnitřky pneu, ja ty ramena sbíhavosti měnil předevčírem , už mě ty kola litaly se ma tam samy i po rovině. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 20. září 2007 Sdílet Odesláno 20. září 2007 Původně zaslal: Pe.Tr no slyšíš kovove rány od zadu auta , v zatačkach ma auto tendenci plavat, vlni se a hlavně se sjíždí vnitřky pneu, ja ty ramena sbíhavosti měnil předevčírem , už mě ty kola litaly se ma tam samy i po rovině. Že by to ten orienťák dorazil:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 20. září 2007 Sdílet Odesláno 20. září 2007 Původně zaslal: Radek Hurvajz Původně zaslal: Pe.Tr no slyšíš kovove rány od zadu auta , v zatačkach ma auto tendenci plavat, vlni se a hlavně se sjíždí vnitřky pneu, ja ty ramena sbíhavosti měnil předevčírem , už mě ty kola litaly se ma tam samy i po rovině. Že by to ten orienťák dorazil:D jj , hlavně cesta od hráze na STK:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jája Odesláno 20. září 2007 Sdílet Odesláno 20. září 2007 Ma P306 taky nataceci napravu? Nebo jake modely? Je to vyhoda a proc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 21. září 2007 Sdílet Odesláno 21. září 2007 Původně zaslal: Jája Ma P306 taky nataceci napravu? Nebo jake modely? Je to vyhoda a proc? 306 má nápravu taky natáčecí, ale celá náprava je uplně jiné konstrukce, jinak výhoda je v tom že je lepší průjezd zatáčkami, lepší stabilita;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomášik Odesláno 21. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2007 Ramená zbiehavosti som menil min. týždeň, už sa to nedalo počúvať... zato teraz je to úplne iné auto... asi najtichší diesel, v akom som sa kedy viezol! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
polinejk Odesláno 21. září 2007 Sdílet Odesláno 21. září 2007 Tak už jsem se k tomu konečně taky dokopal a dnes jdu objednat raminka sbíhavosti. uvidim po víměně jestli ta náprava bude ještě tak hrozně bouchat i na rovine ) nejradši bych viměnil i všechny silentbloky na zadní nápravě ale když jsem připočítal cenu za silentbloky tak to celkem vychází 6500,- to je docela dost na kousky gumy byla by to výroba Febi co myslíte je to kvalitní značka?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomášik Odesláno 21. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2007 Původně zaslal: polinejk Tak už jsem se k tomu konečně taky dokopal a dnes jdu objednat raminka sbíhavosti. uvidim po víměně jestli ta náprava bude ještě tak hrozně bouchat i na rovine ) nejradši bych viměnil i všechny silentbloky na zadní nápravě ale když jsem připočítal cenu za silentbloky tak to celkem vychází 6500,- to je docela dost na kousky gumy byla by to výroba Febi co myslíte je to kvalitní značka?? No, Febi je tu dosť propagovaná. Sú to Nemci a kvalita viac, ako slušná... myslím. Môžem odporučiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 21. září 2007 Sdílet Odesláno 21. září 2007 Původně zaslal: Pe.Tr no slyšíš kovove rány od zadu auta , v zatačkach ma auto tendenci plavat, vlni se a hlavně se sjíždí vnitřky pneu, ja ty ramena sbíhavosti měnil předevčírem , už mě ty kola litaly se ma tam samy i po rovině. Po tom orienťáku buď rád, že odešly jen ty silentbloky :D:D Hlavně ta cesta k poslední "stk" kontrole Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.