Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

topení 306


j.holda

Recommended Posts

Ja sem ho vyndaval :D , u 306 je to nejvetsi kravina , ktera snad muze nastat, nedriv se demontuje volant, pote se vytahne bag z volantu , proste celej volandolu, potom z prostru motoru povolis srouby za ktery drzi palubka a tu postupne vyndas, musi vas bejt vic aby se to drzelo a nezohybal si ty srouby, dale se musi odtrhnout guma , ktera tesni pruchod hadic topeni dokabiny je cca v levi casti uprostred v motorvi casti. potom se musi odpojiv veskera elektrika, elektrika ktera vadi pri sejmuti paluky musi jit jako prvni, myslim si , ze se musi vyndat i celej komplet tachak, a radiator je umistenej primo za palubkou to uvidis, hlavne az to budes opacnym spusobem montovat z5 pak nezapomen nakym zpusobem uchytit kabeli na bagy, mel sem stim problemy furt me blikali a bylo to tema podelanejma konektorama, sem tam dira a ten smejd mel blbej kontakt, nemusim jeste pripominat ze je dobry si cislama oznacit co kam patri nez sdi to rozdelas ;) jinak delali me to zanmy servisaci ja sem jen pomahal, tak si k tomu vem nekoho kdo tomu trochu rozumi :super

[upravil dne 21.9.07 Jogin]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...